Nou, die verdediging moet er makkelijk uit te lopen zijn. Geen probleem voor een beetje aanvaller dit.Vloet piekert nog over plek Goossens
Geplaatst op: 15-01-10 om: 18:28 door:Door: Jeroen
NEC-trainer Wiljan Vloet peinst voor de derby tegen Vitesse nog over de diverse opties voor de positie van aanvallende middenvelder.
Hij moet zoeken naar een oplossing nu John Gossens vanwege een blessure niet inzet baar is. Vloet wil de verschillende mogelijkheden in aanloop naar de beladen derby niet prijs geven. "We trainen zaterdag nog een keer. Dan gaan we de laatste puntjes op de 'i' zetten", zegt hij.
Verder gaat de NEC-trainer een keuze maken uit het drietal Lorenzo Davids, Arek Radomski en Bas Sibum, voor de twee controlerende posities op het middenveld. Linksback Jeroen Heubach zal debuteren tegen de Arnhemmers en Vloet lijkt centraal achterin voor Patrick Pothuizen te kiezen. Daarmee zou jeugdinternational Rens van Eijden opnieuw zijn plek moeten afstaan aan de 37-jarige routinier.
Vermoedelijke opstelling: Babos; Welleberg, Pothuizen, Zomer, Heubach; Radomski, Sarpong, Davids; Fejzullahu, Vleminckx, Ntibazonkiza.
Bron: De Gelderlander
NEC 2009-2010
Re: NEC 2009-2010
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
NEC biedt fans plaatsen langs de zijlijn aan
NEC heeft in Nederland de primeur met VIP-boxen langs het veld. Tien supporters kunnen langs de zijlijn de wedstrijd van hun leven meemaken.
De Nijmegenaren hebben van de KNVB toestemming gekregen om als eerste club in Nederland te beginnen met de zogenaamde VIP-box aan de zijlijn van het veld in het McDOS Goffertstadion. Dat meldt de nummer zeventien van de Eredivisie op haar website.
"Met deze box aan de zijlijn kunnen we bij elke thuiswedstrijd in de Nederlandse Eredivisie tien NEC-supporters de wedstrijd van hun leven laten meemaken. Dichterbij kan niet", zegt marketingmanager Bas van Rossum.
De box wordt op zaterdag 30 januari voor het eerst in gebruik genomen. NEC neemt het dan op tegen Sparta. Daarvoor speelt de ploeg van trainer Wiljan Vloet nog tegen Vitesse, PSV en Ajax.
Tuurlijk joh. Dat wat je tegen Vistas nodig hebt is toch meer aanvallend ingestelde spelers, want met Greene erbij moet je toch een beetje kansen kunnen krijgen, maar nee hoor... lekker verdedigend voetballen. Goed zo Vloet, ga zo door.Vloet laat El-Akchaoui buiten selectie voor derby
Youssef El-Akchaoui, die transfervrij mag vertrekken bij NEC, is door coach Wiljan Vloet buiten de selectie voor het duel met rivaal Vitesse gelaten. De oefenmeester begrijpt dat die beslissing pijnlijk is voor de linksback.
Vloet gaf zaterdagmorgen uitleg over zijn keuze. "Dat lijkt me wel zo netjes", zegt Vloet tegenover De Gelderlander. "Dat Youssef op de tribune zit, is natuurlijk heel pijnlijk voor hem. Ik heb hem mijn keuze uitgelegd. Daar hebben we op het veld ook nog even over gesproken."
"Het heeft niks met zijn individuele kwaliteiten te maken", legt Vloet uit. "Maar ik kijk naar de samenhang van de ploeg. Youssef is in balbezit een heel goede linksback, maar ik kies voor een meer verdedigend ingestelde linksachter. Die keuze is voor Youssef, die veel voor de club betekend heeft, natuurlijk heel moeilijk."
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Wens je toch heel veel plezier toe, BanJovi!

Dank je.... ik zal het nodig hebben... 

- Ramona
Ze bijten niet hoor...
;)

Er zit toch een glasplaat voor het uitvak, inderdaad? :-)
Dat NEC supporters nooit iets kwaads in de zin hebben is mij reeds bekend. Ik ben meer nerveus voor dat stelletje uit Arnhem
Dat NEC supporters nooit iets kwaads in de zin hebben is mij reeds bekend. Ik ben meer nerveus voor dat stelletje uit Arnhem
Laatst gewijzigd door Banjavi op za jan 16, 2010 5:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
Geinig dit idee heb ik ooit enkele jaren terug geschreven en mee genomen naar sollicitatiegesprekken bij enkele clubs.banjavi schreef:NEC biedt fans plaatsen langs de zijlijn aan
NEC heeft in Nederland de primeur met VIP-boxen langs het veld. Tien supporters kunnen langs de zijlijn de wedstrijd van hun leven meemaken.
De Nijmegenaren hebben van de KNVB toestemming gekregen om als eerste club in Nederland te beginnen met de zogenaamde VIP-box aan de zijlijn van het veld in het McDOS Goffertstadion. Dat meldt de nummer zeventien van de Eredivisie op haar website.
"Met deze box aan de zijlijn kunnen we bij elke thuiswedstrijd in de Nederlandse Eredivisie tien NEC-supporters de wedstrijd van hun leven laten meemaken. Dichterbij kan niet", zegt marketingmanager Bas van Rossum.
De box wordt op zaterdag 30 januari voor het eerst in gebruik genomen. NEC neemt het dan op tegen Sparta. Daarvoor speelt de ploeg van trainer Wiljan Vloet nog tegen Vitesse, PSV en Ajax.
Er zijn ook supporters die gaan om Goossens te zien... krijgen die nu ook geld terug?El-Akchaoui is gekwest dat hij de derby vanaf de tribune moet bekijken, zo laat hij tegenover Omroep Gelderland weten.
"Dit is een zielige situatie met alleen maar verliezers. Met name de supporters, die een kaartje kopen ook om mij te zien. Ik was drie-en-een-half jaar basisspeler en zelfs ook aanvoerder. En dan gaat nu mijn kop eraf en word ik zomaar tribuneklant."
Dat doet de linksback pijn. "Ik ben een voetbalmens en wil iedere minuut spelen en heb dat ook altijd gedaan. NEC is een hele mooie club en ik wil graag mijn steentje bijdragen, maar dat gaat nu helaas niet."
Die gast is wel aan het zeiken hoor. Als hij vorig jaar met meneer Been mee had gekund voor een prikkie had hij NEC ook 'in de steek gelaten'. Ja jongen, zo zit de voetballerij nou eenmaal in elkaar... face it. Jammer, maar helaas.
- Ramona
Van basisspeler naar tribunezitter...tja...what happend, denk ik dan...?? 

- Daily Blind
Meneertje moet eens bij zichzelf te raden gaan en afvragen waarom hij eruit wordt gezet. Mensen en spelers binnen de club treiteren, chanteren, bedriegen en bedreigen..banjavi schreef:Er zijn ook supporters die gaan om Goossens te zien... krijgen die nu ook geld terug?El-Akchaoui is gekwest dat hij de derby vanaf de tribune moet bekijken, zo laat hij tegenover Omroep Gelderland weten.
"Dit is een zielige situatie met alleen maar verliezers. Met name de supporters, die een kaartje kopen ook om mij te zien. Ik was drie-en-een-half jaar basisspeler en zelfs ook aanvoerder. En dan gaat nu mijn kop eraf en word ik zomaar tribuneklant."
Dat doet de linksback pijn. "Ik ben een voetbalmens en wil iedere minuut spelen en heb dat ook altijd gedaan. NEC is een hele mooie club en ik wil graag mijn steentje bijdragen, maar dat gaat nu helaas niet."
Die gast is wel aan het zeiken hoor. Als hij vorig jaar met meneer Been mee had gekund voor een prikkie had hij NEC ook 'in de steek gelaten'. Ja jongen, zo zit de voetballerij nou eenmaal in elkaar... face it. Jammer, maar helaas.
Ik geloof er nooit wat van dat deze keus gebasseerd is op basis van tactische zetten morgen. Er moet iets spelen en wat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Er is een probleem en dat moet worden opgelost.
Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je die info vandaan hebt?chanteren, bedriegen en bedreigen
- Ramona
Hmzzz... ZSoG is niet iemand die zomaar uit zijn nek lult...
Zeg ik dat dan?
- Daily Blind
Ramona schreef:Hmzzz... ZSoG is niet iemand die zomaar uit zijn NEC lult...
- Ramona
banjavi schreef:Zeg ik dat dan?
Nee, was ook geen reactie op jou; was meer tegen mezelf...
Oh... ok.. :-)Ramona schreef:banjavi schreef:Zeg ik dat dan?
Nee, was geen reactie op jou; was meer tegen mezelf...
- Ramona
...in dit geval niet, ZSoG... :)
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 2:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Of Saidi.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Saidi kan wel voetballen inderdaad.
Eens zien hoelang die wannabee Kuijt nog de kans krijgt. Dat is namelijk niets bijzonders.
Eens zien hoelang die wannabee Kuijt nog de kans krijgt. Dat is namelijk niets bijzonders.
Die wanabelg Kuijt die krijg volop kansen hoor... die gast heeft NEC 1.8 miljoen gekost... dat hebben ze daarmee al door de plee gespoeld, maar om er toch noet IETS van terug te zien, zal hij nog wel even blijven mogen aanklooien.
Wat doet Worms daar eigenlijk nog. Ieder jaar verbaas ik me weer dat NEC hem niet van de hand doet. Hij en in het verleden Grot konden/kunnen er helemaal niets van.
En zo kan ik er nog wel meer opnoemen die er helemaal nix van kunnen.. :-)
Maargoed... NEC heeft geen geld om goede spelers te kopen, dus ze zullen het hiermee moeten doen. Het zij zo...
Maargoed... NEC heeft geen geld om goede spelers te kopen, dus ze zullen het hiermee moeten doen. Het zij zo...
- Ramona
Vleem is belangrijk morgen...
...ik voel nog steeds een vette 1 aankomen...

...ik voel nog steeds een vette 1 aankomen...