Dennis Rommedahl
Moderator: mods
Re: Dennis Rommedahl
Ik las een tijdje geleden een artikel op de site van het AD waaruit bleek dat Rommedahl opeens zou kunnen voetballen. Was dat een satirisch stuk of is Jol dan echt zo'n toptrainer dat hij van jou en mij topvoetballers kan maken?
Rommedahl is nog steeds een one trick pony. Hij is nog steeds snel waardoor hij vaak de achterlijn haalt en evenals bij PSV is zijn rendement dramatisch, maar vanwege het aantal keer dat hij de achterlijn bereikt levert hij toch minimaal drie goede voorzetten per wedstrijd af. Het grote verschil waardoor hij dit jaar geen assistkoning zal worden is doordat er bij Ajax helemaal niets voor in de zestien rondloopt.
- Daily Blind
Eindelijk iemand die het ook ziet!Harm schreef:Rommedahl is nog steeds een one trick pony. Hij is nog steeds snel waardoor hij vaak de achterlijn haalt en evenals bij PSV is zijn rendement dramatisch, maar vanwege het aantal keer dat hij de achterlijn bereikt levert hij toch minimaal drie goede voorzetten per wedstrijd af. Het grote verschil waardoor hij dit jaar geen assistkoning zal worden is doordat er bij Ajax helemaal niets voor in de zestien rondloopt.
Rommedahl is als PSV'er maar liefst 3 seizoenen op rij de man geweest met de meeste assists achter zijn naam in de Eredivisie, humor natuurlijk. Harm heeft inderdaad gelijk, Rommedahl kan door zijn enorme snelheid elke wedstrijd meerdere voorzetten geven, die zijn meestal slecht weliswaar maar een paar van die voorzetten komen altijd aan. En dan moet er inderdaad wel iemand staan die er raad mee weet en er ook iets mee kan...
- Ajaciedjuh
Hij heeft slechts een verrekking opgelopen en hoopt er een stuk sneller weer bij te zijn dan 2-4 weken. Bron: Aan het einde van de voorbeschouwing Ajax - feyenooit komt Rommedahl aan het woord
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 3:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rommedahl is helemaal niet zo slecht. Maar goed, ook van Overmars werd jaren gezegd/gedacht dat het een one-trick pony was. Onzin, Rommedahl is gewoon een goede voetballer die ook nog eens erg snel is.
I think I lost my fucking headache
Rommedahl kan ten minste nog iets. Dat kunnen we van prutser Kennedy niet zeggen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Welnee, Ogararu of Lazic moeten we hebben.LucaS schreef:Rommedahl is helemaal niet zo slecht.

Rommedahl heeft een klik met Suarez, bedacht ik me. Assist en goal tegen Groningen via Suarez. Anderlecht-uit goal via Suarez, Zagreb-thuis goal via Suarez, AZ-uit goal Suarez op assist Rommedahl.
Rommedahl is de enige die af en toe ene bal krijgt van Luis.

- Giacomo Puccini
Hij is gewoon supersnel en dat is en blijft een groot wapen voor een aanvaller. Zeer nuttige speler.
Ajax!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 3:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Overmars en Rommedahl in één zin.LucaS schreef:Rommedahl is helemaal niet zo slecht. Maar goed, ook van Overmars werd jaren gezegd/gedacht dat het een one-trick pony was. Onzin, Rommedahl is gewoon een goede voetballer die ook nog eens erg snel is.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Rommedahl is een nuttige speler. Het voordeel van Rommedahl is dat hij dat zelf ook weet.
Geen Perez-neigingen, maar als hij invalt doet hij zijn ding (en scoort nog regelmatig ook). ik zou er niet rouwig om zijn als ze hem een (kortdurende) contractverlenging aanboden.
Geen Perez-neigingen, maar als hij invalt doet hij zijn ding (en scoort nog regelmatig ook). ik zou er niet rouwig om zijn als ze hem een (kortdurende) contractverlenging aanboden.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En scoort regelmatig? Een pure goleador is het!
Hij kan wel heel hard rennen, dus zometeen mooi met Jesper op de training wedstrijdjes laten doen. Op naar Kopenhagen!2007/08 Ajax 30 2 Eredivisie
2008/09 Ajax 3 0 Eredivisie
2008/09 NEC 14 0 Eredivisie
2009/10 Ajax 10 1 Eredivisie
Bron: VI
Had anders een gevoel dat hij er meer gescoord heeft! Europees misschien wat goals?
IK GELOOF!!!!!!
Jep.Rishi schreef:Had anders een gevoel dat hij er meer gescoord heeft! Europees misschien wat goals?
Peter pakt alleen de Eredivisie-wedstrijden.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Giacomo Puccini
Er zitten ook heel veel invalbeurten tussen. Weinig trainers hebben Rommedahl in hun basisopstelling verkozen.
Ajax!
Denemarken speelt zondag tegen Polen hier in Thailand voor de King's Cup. Lijkt me wel leuk om te gaan met wat vrienden. Weet iemand misschien of Rommedahl met het Deense elftal is afgereisd naar Thailand voor de King's Cup?
- Ajaciedjuh
Telesport schreef:FC Basel wil Rommedahl
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – FC Basel onderneemt een poging om Dennis Rommedahl (31) over te nemen van Ajax. De nummer twee van de Zwitserse competitie meldde zich reeds bij de Deen, die in Amsterdam een contract heeft tot juli 2010. Het is de vraag of Martin Jol wil meewerken aan een transfer of verhuur. De trainer deed tot dusver dertien van de zeventien competitieduels een beroep op Rommedahl en zag in Dario Cvitanich eerder al een aanvaller vertrekken. Daarnaast lijkt de kans klein dat de Ajacied een overgang ziet zitten. Met een aflopende verbintenis en het naderende WK zit Rommedahl in een zetel. Alleen een langdurig dienstverband in Zwitserland lijkt hem over de streep te kunnen trekken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kansloze missie, helaa. Verhuren vind ik nog wel een optie, maar zal Jol wel niet zien zitten.
Gelukkig horen we in ieder geval niets over contractverlenging. Ik ben namelijk blij als die jongen weg uit Amsterdam is.
Gelukkig horen we in ieder geval niets over contractverlenging. Ik ben namelijk blij als die jongen weg uit Amsterdam is.
Meteen aan Rommedahl uitleggen dat hij die kans beter kan pakken omdat hij bij Ajax niet meer aan spelen toekomt. 

Het stinkt aan alle kanten!
Verkopen/verhuren en Josefzoon aan de selectie toevoegen. Liever Kennedy trouwens weg, maar dit is ook prima.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Aardige jongen. In een beter Ajax had hij nuttig kunnen zijn maar op dit moment hebben we er helemaal niks aan. Josefzoon en Zeegelaar overhevelen?
IK GELOOF!!!!!!
Zegt net tegen ajaxtv dat 'ie bij Ajax wil blijven.