Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Atouba heeft die info gewoon verkocht aan Bild. Ajax had die idioot vervolgens meteen op straat moeten zetten. En die Jol op het hart moeten drukken dat er voor bejaarde sportinvaliden bij Ajax geen plek is.
Weer iets wat jij helemaal niet hard kan maken ..
Blij met de punten ...
Zo werkt het niet. Jij beweert dat dat contract fake is. Bewijs dat maar.999 schreef:O dus omdat het nooit ontkend is is het waar?
Laat ik het zo zeggen: als er morgen een nep-contract van deze of gene topvoetballer in Nederland (naar het buitenland vertrokken of niet) in de krant staat, hangt een uur na publicatie de advocaat van die speler aan de lijn bij die krant om een rectificatie te eisen. Dat er (bij mijn weten) helemaal niemand getwijfeld heeft aan de echtheid van dat contract, laat staan een rectificatie heeft geëist, zegt wel wat.
Ik denk dat de verklaring van Wimpey dichter bij de waarheid ligt.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Maar zo werkt het ook niet ........
Zolang Ajax en/of Atouba niet ge-'quote' worden in een artikel, kun je op zijn minst de waarde in twijfel trekken.

Zolang Ajax en/of Atouba niet ge-'quote' worden in een artikel, kun je op zijn minst de waarde in twijfel trekken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Een document is een document. Tenzij het fake is, maar dat mag 999 dan bewijzen.
- Ajaciedjuh
Ik kan ook makkelijk een document maken. Ik dacht dat iemand op dit forum beweerde dat hij een prestatiecontract had!~?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat hoopt Neef.
Zelfs de Bild kan zulke dingen niet doen zonder dat er kritiek komt.

Zelfs de Bild kan zulke dingen niet doen zonder dat er kritiek komt.
Als AJAX zich steeds uit zou moeten spreken over dit soort dingen (waar of onwaar) dan kwamen ze aan niets anders meer toe.
Lekker laten lullen en gewoon doorgaan.
Lekker laten lullen en gewoon doorgaan.
Bewijs jij maar dat het real is, dat Bild contractje .. elke boerenlul kan zoiets in elkaar zetten ..joey schreef:Een document is een document. Tenzij het fake is, maar dat mag 999 dan bewijzen.
Trouwens het is wel typisch, in de Urby topic sta je pal achter de woorden van zijn zaakwaarnemer, maar als V.I. schrijft dat het wel meevalt met dat inleveren vraag je nonchalant " Hebben de journalisten dat aanbod zwart op wit gezien? " .. tis maar net hoe het uitkomt blijkbaar ..
Blij met de punten ...
Leg mij maar eens uit welk belang de Bild erbij heeft een fake contract in elkaar te zetten van een derderangs voetballer als Atouba. Het is niet erg ingewikkeld om te begrijpen wat er gebeurd is. Ze hebben op de een of andere manier dat contract in handen gekregen en zijn steil achterover geslagen van wat Atouba bij Ajax krijgt. Daarom hebben ze het geplaatst. Zo is het ook gebracht. Iedereen in Duitsland lachte zich natuurlijk rot dat Ajax deze notoire prutser voor zo´n salaris in dienst heeft genomen.
Je kunt wel je clubhart laten spreken en roepen dat het allemaal bedrog is, maar dan heb je echt een bord voor je hoofd, hoor. Ajax betaalt zulke bedragen gewoon aan dit soort spelers. Luque heeft nog veel meer.
Je kunt wel je clubhart laten spreken en roepen dat het allemaal bedrog is, maar dan heb je echt een bord voor je hoofd, hoor. Ajax betaalt zulke bedragen gewoon aan dit soort spelers. Luque heeft nog veel meer.
Ik vind het eerlijk gezegd geen sterke journalistiek om dit soort dingen in de krant te zetten. Volgens mij heeft het AD ook ooit zoiets gedaan. Toen ging het om een fake contract, al leek het levensecht.
Dat bleek dan ook binnen een dag of zo.
Natuurlijk is het geen sterke journalistiek. Wat verwacht je van Bild? Interessant is wel hoe ze aan dat contract kwamen.
Natuurlijk is het geen sterke journalistiek. Wat verwacht je van Bild? Interessant is wel hoe ze aan dat contract kwamen.
De Bild wil scoren, dat is het belang van die krant.Dat jij niet snapt ?.Die zetten desnoods de moeder van de redacteur te kakken als dat publiciteit oplevert.Denk trouwens dat die jankerd van Hsv het opzetje heeft gegeven .. die had nog wat goed te maken bij de achterban .. en daar is Bild wel voor te porren ..joey schreef:Leg mij maar eens uit welk belang de Bild erbij heeft een fake contract in elkaar te zetten van een derderangs voetballer als Atouba. Het is niet erg ingewikkeld om te begrijpen wat er gebeurd is. Ze hebben op de een of andere manier dat contract in handen gekregen en zijn steil achterover geslagen van wat Atouba bij Ajax krijgt. Daarom hebben ze het geplaatst. Zo is het ook gebracht. Iedereen in Duitsland lachte zich natuurlijk rot dat Ajax deze notoire prutser voor zo´n salaris in dienst heeft genomen.
Ook weer zoiets, het salaris van Luque is in een jaar van 2 miljoen, via Derksen , naar 3,5 miljoen gegaan .. maar NIEMAND .. niemand weet wat Luque nu precies verdient ..
.. Maar als het uitkomt dan lult men de laatste tijd maar vanalles bij elkaar, is het niet over wedstrijden waar naderhand blijkt dat de spelmomenten toch iets anders waren dan dat men suggereerd dan wel over spelers of over de trainer of TD van AJAX, zonder dat daar ook maar enig echt bewijs van te vinden is ..
Maar ga maar lekker door.Persoonlijk vind ik het jammer.Kijk als een speler of wat dan ook slecht is of goed daar kun je over twisten, dat kan je zelf waarnemen .. maar achter driekeerergerdandetelegraaf Bild aanlopen ..
Blij met de punten ...
Beeld van Bild wel eens gelezen? Is oud (jaren 70 volgens mij), maar toen draaide Bild in ieder geval niet de hand ervoor om om dingen te verzinnen.
Boek is zeer de moeite waard. overigens herinner ik het me zo dat Gunter Wallraff zelf als verslaggever bij Bild 'infiltreerde', in plaats van het in bovenstaand stukje vermelde.Beschrijving
Günter Wallraff - Beeld van Bild .Getuigen tegen het geweld van Springer. De schrijver ging de schijnbaar onaantastbare macht van het Springer-concern te lijf van o.a. de uitgever van Bild, de grootste boulevardkrant van Europa. Hij kreeg van een verslaggever van Bild een sensationeel inzicht in formule en werkmethode van deze vergiftigende factor in de Westduitse openbare meningsvorm. Na een eindeloze reeks processen, waarin de rechter het bedrijfsbelang van Springer voorop[stelde, werd het boek tenslotte in West-Duitsland verboden.
Uitgeverij Van GennepAmsterdam 1979.
Bron: http://www.marktplaats.nl
Laatst gewijzigd door LucaS op wo jan 13, 2010 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
In Duitsland was de overgang van Atouba toen groot nieuws, zeker in Sportbild, die elke dag weer iets nieuws moeten verzinnen. Dat is het belang.joey schreef:Leg mij maar eens uit welk belang de Bild erbij heeft een fake contract in elkaar te zetten van een derderangs voetballer als Atouba. Het is niet erg ingewikkeld om te begrijpen wat er gebeurd is. Ze hebben op de een of andere manier dat contract in handen gekregen en zijn steil achterover geslagen van wat Atouba bij Ajax krijgt. Daarom hebben ze het geplaatst. Zo is het ook gebracht. Iedereen in Duitsland lachte zich natuurlijk rot dat Ajax deze notoire prutser voor zo´n salaris in dienst heeft genomen.
Staat dat contract van Atouba eigenlijk nog ergens?joey schreef:Dat bleek dan ook binnen een dag of zo.
Volgens mij dacht het AD een echt document in handen gekregen te hebben. Je hebt altijd grappenmakers. Die optie moet je niet vergeten.
Mwah, zo belangrijk was Atouba niet. Hij heeft het niet echt gemaakt in Duitsland.Neefkens schreef:In Duitsland was de overgang van Atouba toen groot nieuws, zeker in Sportbild, die elke dag weer iets nieuws moeten verzinnen. Dat is het belang.
@Jöhnk: zoiets komt toch uit?

Of niet. Wie leest de Bild hier nou?
Overigens denk ik dat dat bedrag wel ongeveer klopt. Als je spelers uit de (sub)top van de BuLi overneemt betaal je nu eenmaal de hoofdprijs.
Overigens denk ik dat dat bedrag wel ongeveer klopt. Als je spelers uit de (sub)top van de BuLi overneemt betaal je nu eenmaal de hoofdprijs.
http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/ ... chtig.htmlJöhnk schreef:Staat dat contract van Atouba eigenlijk nog ergens?joey schreef:Dat bleek dan ook binnen een dag of zo.
Volgens mij dacht het AD een echt document in handen gekregen te hebben. Je hebt altijd grappenmakers. Die optie moet je niet vergeten.
Ik kan geen bedragen lezen, en er staat geen handtekening van iemand van Ajax onder.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dan zal het lek wel bij Atouba zitten.
@Neef: had het niet over de Bild maar over de 'andere kant'. Niemand ziet graag zijn arbeidscontract (of een nepversie ervan) in de krant. En een voetballer al helemaal niet.
@Neef: had het niet over de Bild maar over de 'andere kant'. Niemand ziet graag zijn arbeidscontract (of een nepversie ervan) in de krant. En een voetballer al helemaal niet.
Nee, het lek zit bij jou ...joey schreef:Dan zal het lek wel bij Atouba zitten.
Op Youtube kun je zien dat ie zijn handtekening zet aan de linkerkant van het contract, bij bild staat het aan de rechterkant ...
Laatst gewijzigd door 999 op wo jan 13, 2010 5:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Spreek je jezelf niet een beetje tegen in deze post?joey schreef:Dan zal het lek wel bij Atouba zitten.
Voor wat het waard is ..
Op Youtube kun je zien dat ie zijn handtekening zet aan de linkerkant van het contract, bij bild staat het aan de rechterkant ...
http://www.youtube.com/watch?v=hPG5yoGBDdQ
http://www.youtube.com/watch?v=hPG5yoGBDdQ
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh

Het contract dat wordt getekend in het bijzijn van fotografen is puur voor de show. De echte is daarvoor al getekend op kantoor.