Het systeem moet eigenlijk langzaamaan operationeel gemaakt worden. tenminste dat is wat we vanuit de ASR vernomen hebben. De mensen die zich opgegeven hebben , hebben een mail gehad dat ze gaan beginnen. Meer informatie heb ik hierover op het moment ook niet.brigade zuid schreef:Ik heb me ook opgegeven voor dat systeem. Als het eenmaal in werking is ga ik denk ik nog maar de helft van de wedstrijden ofzo.Thijs schreef:Daarom vind ik ook dat Ajax eens haast moet maken met het systeem dat je je eigen SCC kunt verkopen als je niet kunt. (Helft van de kaartprijs gaat terug naar de SCC-houder, helft naar Ajax). Juíst voor Ajax is daar toch een hoop geld in te verdienen. Dat je nu een keer niet kan, okay, maar laat dan iemand anders lekker op je kaart gaan. Je maakt er én iemand blij mee (of niet, haha), én Ajax heeft baat bij een vol stadion.
Maar dan blijft het nog maar de vraag hoe het gaat lopen. Voordat je als seizoenkaarthouders geld krijgt moet je plek wel weer verkocht zijn.
Over de verdeling van de opbrengsten weet ik nog niets, goede vraag.
@Thijs : Weet je zeker dat deze 50-50 is? En gaat het dan om 50-50 van de verkoopprijs? Bij andere clubs krijg je 1/17 van je seizoenkaartprijs vergoed en is het verschil tussen seizoenkaartprijs en verkoopprijs losse tickets voor de club. Bij 50-50 zou je als seizoenkaarthouder echt zeer weinig krijgen....