PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Die is net verhuurd.
Megacontract lonkt voor Afellay
VALENCIA, woensdag
PSV wil het contract van Ibrahim Afellay openbreken, flink opwaarderen en verlengen. De Eindhovenaren hebben dit bij zaakwaarnemer Rob Jansen van de international kenbaar gemaakt. „Ze willen om de tafel”, bevestigt de FIFAagent. Met de financiële geste hoopt PSV zijn sterspeler langer in Eindhoven te houden.
Of de international dat ook ziet zitten, laat Jansen in het midden. „We zijn bereid om te gaan luisteren. Daarna zullen we een keuze maken.”
Het huidige contract van de Utrechter loopt per 30 juni 2011 af. In die verbintenis is een gelimiteerde transfersom van zo’n tien miljoen euro opgenomen.
Afellay ontwikkelt zich onder Fred Rutten, die hem voor de verdediging laat spelen in plaats van achter de spitsen, spectaculair. Ook bij buitenlandse topclubs als Barcelona is dat opgevallen. Spanje is voor de Utrechter het beloofde voetballand, maar tot op heden is er nog geen concrete interesse door de Catalanen getoond.
Afellay arriveerde gisteravond tegen negen uur met PSV in El Saler, een buitenwijk van Valencia.
Voor Youness Mokthar van Jong PSV, net als toptalent Zakaria Labyad jaren geleden door Afellays oudere broer Ali bij PSV aangebracht, is op het laatste moment ook een bed in het trainingskamp gereserveerd. Hij mag aan het grote werk ruiken, omdat Ola Toivonen en Jonathan Reis door respectievelijk ziekte en privéproblemen waarschijnlijk pas donderdag in Valencia arriveren.
Blij met de punten ...
Die reactie van Rob Jansen doet het ergste vrezen voor PSV.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik denk inderdaad niet dat hij gaat verlengen. Affelay zit voor mijn gevoel eigenlijk al een seizoen of twee te wachten op een transfer. Clubs zullen niet bereid zijn om al te diep voor hem in de buidel te tasten. Als hij dan nu voor een nieuw contract in Eindhoven gaat dan halen ze hem zeker niet meer op.
Nil volentibus arduum
Reker, bedankt. Welke oetlul gaat nou akkoord met 10 miljoen euro als transferclausule? Bij Ajax hebben ze zo'n clausule misschien voor een speler als Lindgren..
Wel gek dat er nog geen club écht concreet is geworden met zo'n clausule in z'n contract.generaal schreef:Reker, bedankt. Welke oetlul gaat nou akkoord met 10 miljoen euro als transferclausule? Bij Ajax hebben ze zo'n clausule misschien voor een speler als Lindgren..
Tja, Afellay mist wat veel spelers in Nderland missen voor veel clubs in het buitenland .. Body, fysieke sterkte ..
Blij met de punten ...
wo 06 jan 2010, 16:52 PSV BENOEMT OPVOLGER REKER Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Tiny Sanders is door de Raad van Commissarissen van PSV benoemd als opvolger van de vertrekkende directeur Jan Reker. Sanders zal per 1 april in dienst treden en de eerste drie maanden ingewerkt worden door Reker, om op 1 juli het stokje definitief over te nemen.
Binnenkort zal PSV ook een technisch manager aanstellen. Samen met Sanders en de financieel manager zullen zij het directieteam zullen vormen.
Tiny Sanders zegt verrast te zijn door het verzoek, maar graag bereid te zijn zijn huidige portefeuille van activiteiten grotendeels af te bouwen door de zakelijke uitdaging gecombineerd met een grote betrokkenheid. "Tegen sommige dingen zeg je gewoon ja. Het is letterlijk en figuurlijk dichtbij. Dat is zo en dat voelt zo", zegt hij op de website van de club.
- Daily Blind
hebben ze in iedergeval voldoende toetjes bij de lunch!
PSV heeft inmiddels naast Maxime Lestienne gegrepen:
sporzaClub Brugge wint de strijd om Maxime Lestienne
Club Brugge neemt de 17-jarige Maxime Lestienne over van Moeskroen, dat in vereffening is gegaan. De middenvelder stond hoog op het verlanglijstje van een pak ploegen, maar uiteindelijk is het dus Club Brugge dat aan het langste eind trekt. Om 18.30u wordt Lestienne voorgesteld in het Jan Breydelstadion.
Van Campina valt natuurlijk heel makkelijk Kampioen te maken... of Champion...
Past dus wel bij de club... :-)
Past dus wel bij de club... :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
En bier. Hij was ook commissaris bij Bavaria.Zlatan Son of God schreef:hebben ze in iedergeval voldoende toetjes bij de lunch!
Ik ben in ieder geval blij dat het geen Philipsman is. Verder heb ik geen idee hoe hij is. Hij schijnt goed te zijn, maar ja Fontein heeft recentelijk nog aangetoond dat de voetbalwereld toch iets anders is dan het bedrijfsleven.
- Daily Blind
Klopt en dat hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Zo slecht waren die deals met Aegon, Adidas en China nietHarm schreef:En bier. Hij was ook commissaris bij Bavaria.Zlatan Son of God schreef:hebben ze in iedergeval voldoende toetjes bij de lunch!
Ik ben in ieder geval blij dat het geen Philipsman is. Verder heb ik geen idee hoe hij is. Hij schijnt goed te zijn, maar ja Fontein heeft recentelijk nog aangetoond dat de voetbalwereld toch iets anders is dan het bedrijfsleven.
Dat pleit niet voor hem. Bavaria is niet te zuipen.Harm schreef:En bier. Hij was ook commissaris bij Bavaria.
Nu hebben ze bij PSV dus ook een ijsjesverkoper.
Wat betreft Afellay: Rob Jansen is een ervaren zaakwaarnemer. Die geeft die clausule nooit op, dat kan PSV vergeten.

Wat betreft Afellay: Rob Jansen is een ervaren zaakwaarnemer. Die geeft die clausule nooit op, dat kan PSV vergeten.
Als Ajax Suarez verkoopt...Rishi schreef:10 miljoen is geen geld..

Is Tiny een man dan?joey schreef:Iemand die deze man kent?

Jammer dat Reker weggaat, hij was de juiste man daar.

Hoe zou het eigenlijk met Fons S. gaan?

Ik denk: kom, laat ik eens op PN kijken wat ze daar van Sanders vinden. Blijken ze het te hebben over...melk.
Overigens, Harry van Raaij jr. is de Neef van PN.

Overigens, Harry van Raaij jr. is de Neef van PN.

x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Die tiny is dus een lichtgewicht, begrijp ik uit de reacties op PN. Een stroman.