Hij moet ze eens inzetten. Het is belachelijk dat bijv. Bakir..nogwat geregeld opgesteld wordt terwijl daar ook een jeugdspeler kan spelen.999 schreef:Goh, Jol neemt jeugd mee .. Hoe durft ie !!! ...
Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Zieje .. Jol kan niks goed doen.joey schreef:Exact, dit is een compromis.Benji schreef:Zeegelaar, Eriksen en Castillion mee, daarentegen ook Wielaert, Ogararu, Lindgren (,Kennedy, Oleguer) mee op trainingskamp.
Blij met de punten ...
Zieje .. Jol kan niks goed doen.joey schreef:Exact, dit is een compromis.Benji schreef:Zeegelaar, Eriksen en Castillion mee, daarentegen ook Wielaert, Ogararu, Lindgren (,Kennedy, Oleguer) mee op trainingskamp.
Blij met de punten ...
Dus toch. Nu zo snel mogelijk Kennedy vervangen door Josefzoon en het klopt wat mij betreft.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Kennedy is weer helemaal terug in the picture. Tegen WHC stond ie in de basis.
En Ogararu zal wel de vervanger van Van der Wiel worden nu Silva weg is.
Het stinkt aan alle kanten!
Als hij Eriksen wel meeneemt en Josefzoon niet.. betekent dat dan niet dat Josefzoon misschien wel helemaal niet zo goed is of nog niet beter dan die andere 2 koekenbakkers?
IK GELOOF!!!!!!
Of ik moet me sterk vergissen, maar die jongen kan een stuk meer dan die 2 andere koekenbakkers. Blinkt bij de A1 misschien nog wel meer uit dan Eriksen.
Denk dat Jol niet teveel van die jonge gasten mee wil nemen jammergenoeg.
Zeegelaar viel trouwens vandaag op de training wel positief op, gebruikte in de kleine partijtjes vooral goed de kaats.
Denk dat Jol niet teveel van die jonge gasten mee wil nemen jammergenoeg.
Zeegelaar viel trouwens vandaag op de training wel positief op, gebruikte in de kleine partijtjes vooral goed de kaats.
Laatst gewijzigd door Rooie op di jan 05, 2010 12:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zie meer in Jozefzoon dan in Zeegelaar. Op basis van wat ik van beiden gezien heb.
- Giacomo Puccini
Jozefzoon is een paar jaar jonger, en misschien gewoon nog niet er aan toe.
Ajax!
Jozefzoon wordt bijna 19, jaar ouder dan Eriksen.
PS. 'Misschien' er nog niet aan toe, dan is een trainingskamp toch juist ideaal, dan kan je dat goed bekijken
PS. 'Misschien' er nog niet aan toe, dan is een trainingskamp toch juist ideaal, dan kan je dat goed bekijken
Het is toch onzin dat Jol niet teveel jongeren mee wilt nemen? Hij kiest gewoon keihard voor de beste spelers van dit moment. Dat is wel jammer...
IK GELOOF!!!!!!
Nog even een opvallende quote uit de Telegraaf:
Niet gepast wegens een teveel aan spelers? We zijn toch gvd geen charitatieve instelling, als spelers niet voldoen dan moeten ze ruimte maken."We hebben met Marko Pantelic eigenlijk nog maar één echte nummer negen. En Geoffrey is de tweede, al kunnen Siem de Jong en Luis Suárez ook in de spits spelen. Het is goed om twee jonge gasten mee te nemen", aldus Jol. De zeventienjarige Deen is sinds deze week te vinden bij de trainingen van de A-selectie. De Haagse oefenmeester van de Amsterdammers wilde de jeugdinternational wel eerder bij de selectie halen, maar vond dat niet gepast wegens een teveel aan spelers.
Dat komt doordat hij in de A1 moet spelen. Hij had allang bij Jong Ajax moeten zitten.Giacomo Puccini schreef:Jozefzoon is een paar jaar jonger, en misschien gewoon nog niet er aan toe.
Martin Jol kan wel de hele jeugd gebruiken , maar in het eerste efltal komen ze nog te kort en mis je anders teveel ervaring de hele achterhoede is al eigen jeugd en op het middenveld lijkt me dat nog niet verstandig.
Toppie, wat heb je in vredesnaam aan de ervaring van Kennedy?
Mwah, Jong Ajax verschilt nauwelijks van de A1. Daarbij is het klimaat er niet om je daar goed door te ontwikkelen. Jong Ajax zie ik meer als tijdelijke verblijfbasis. Vaker meetrainen en spelen met het eerste vind ik een betere optie.joey schreef:Dat komt doordat hij in de A1 moet spelen. Hij had allang bij Jong Ajax moeten zitten.Giacomo Puccini schreef:Jozefzoon is een paar jaar jonger, en misschien gewoon nog niet er aan toe.
Hij weet intussen goed hoe je juist niet moet voetballen en kan dat wellicht prima aan de jonkies overbrengen...Benji schreef:Toppie, wat heb je in vredesnaam aan de ervaring van Kennedy?
AFCA!
Hij kan het voordoen.
'Jongens, zo moet het dus niet.'
'Jongens, zo moet het dus niet.'
Haha, dat zou eigenlijk wel mooi zijn volgend jaar. Achterin Stekelenburg, Wiel, Alderweireld, Vertonghen en Urby. Eriksen op 10 en voorin Josefzoon en regelmatige invalbeurten voor Zeegelaar en Castillion.Toppie schreef:Martin Jol kan wel de hele jeugd gebruiken , maar in het eerste efltal komen ze nog te kort en mis je anders teveel ervaring de hele achterhoede is al eigen jeugd en op het middenveld lijkt me dat nog niet verstandig.

Face your fears and live your dreams, No Fear
Geweldig worden we zesdeDe Dominee schreef:Haha, dat zou eigenlijk wel mooi zijn volgend jaar. Achterin Stekelenburg, Wiel, Alderweireld, Vertonghen en Urby. Eriksen op 10 en voorin Josefzoon en regelmatige invalbeurten voor Zeegelaar en Castillion.Toppie schreef:Martin Jol kan wel de hele jeugd gebruiken , maar in het eerste efltal komen ze nog te kort en mis je anders teveel ervaring de hele achterhoede is al eigen jeugd en op het middenveld lijkt me dat nog niet verstandig.

Wielaert, Ogararu en Lindgren. Dat kan ik niet helemaal volgen. Die is Ajax liever kwijt dan rijk. Toch?
Neem dan mensen mee in wie wél toekomst wordt vermoed. Lijkt mij dan...
Neem dan mensen mee in wie wél toekomst wordt vermoed. Lijkt mij dan...
Ik vind het niet zo belangrijk wie er meegaan op dat trainingskamp. Wat me werkelijk interesseert is wie er straks, bij de eerste officiële wedstrijden, deel uitmaken van de selectie.
Dan is het wel handig als die jongens meegaan op trainingskamp hoor..
IK GELOOF!!!!!!
Castillion en Eriksen zitten er bij. Eigenlijk missen we volgens mij alleen Jozefsoon. Ik ben overigens erg benieuwd wat Eriksen klaar kan maken. Op basis van de verhalen die ik hier op AT heb gelezen kreeg ik de indruk dat hij er misschien nog niet helemaal klaar voor is.
Dat spelers als Lindgren, Wielaert en Ogararu meegaan vind ik niet zo erg. Zolang we ze maar niet structureel gaan inzetten in wedstrijden(hoewel Lindgren best bruikbaar is). Die spelers zijn denk ik makkelijker te verkopen als ze gewoon met de selectie meetrainen. Daarbij heeft het geen zin om ineens de hele selectie te vullen met jeugd.
Dat spelers als Lindgren, Wielaert en Ogararu meegaan vind ik niet zo erg. Zolang we ze maar niet structureel gaan inzetten in wedstrijden(hoewel Lindgren best bruikbaar is). Die spelers zijn denk ik makkelijker te verkopen als ze gewoon met de selectie meetrainen. Daarbij heeft het geen zin om ineens de hele selectie te vullen met jeugd.
Nil volentibus arduum
Helemaal mee eens. Wel hoop ik dat die koekenbakkers weggaan hoor. Schiet niet op dit.
IK GELOOF!!!!!!