Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di dec 29, 2009 11:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als Babel al in beeld is, dan zal hij in beeld zijn voor de positie linksvoor. Urby verhuist dan (neem ik aan) terug naar linksback.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Dat zou echt mooi zijn. Ben die Anita een beetje zat. Prutser
IK GELOOF!!!!!!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di dec 29, 2009 11:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di dec 29, 2009 11:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lijkt me niet als we net Pantelic hebben gehaald. Geen van beiden (Pantelic, Babel) zal gaan bankzitten. Jol heeft al meerdere keren aangegeven dat hij Urby onze beste linksback vindt, maar dat hij daar niet speelt omdat hij Urby op andere posities nodig heeft. Babel lost dat als linksbuiten op.
Overigens hoeft Babel van mij niet te komen. Vind hem niet zo bijzonder en was eigenlijk blij dat we hem verkochten, helemaal voor 17 miljoen.
Overigens hoeft Babel van mij niet te komen. Vind hem niet zo bijzonder en was eigenlijk blij dat we hem verkochten, helemaal voor 17 miljoen.
Klopt. Maar huren voor een half jaar is gewoon prima hoor. Met Urby als linksback ga je er op vooruit en met Babel als linksbuiten ook. Beetje snelheid voorin!
IK GELOOF!!!!!!
Babel huren is meteen einde oefening voor Sulejmani trouwens lijkt me.
Klopt. Maar je kan Sulejmani een half jaar verhuren, want ik heb het idee dat hij dit seizoen bij Ajax niet gaat opleven.
Hoeft niet perse. Misschien kan hij op rechts uit de voeten en Suarez in de spits. En gezien de huidige vorm van Ajax en Sulejmani verwacht ik niet dat hij zou opbloeien het komende half jaar.
IK GELOOF!!!!!!
En dan zetten we Pantelic op de bank voor Sulejmani?
Sulejmani is op rechts trouwens sowieso geen succes. Misschien is een verhuur wel het beste voor die jongen.
Sulejmani is op rechts trouwens sowieso geen succes. Misschien is een verhuur wel het beste voor die jongen.
Bij Heerenveen doet Assaidi het uitstekend. Als back-up hebben ze nog de dure Elyounoussi. Overigens denk ik dat weinig clubs in de Eredivisie in staat zijn om het salaris van Sulejmani over te nemen. Dat is een grootverdiener. Ajax zou bij een verhuur z'n salaris in z'n geheel of voor een groot deel moeten doorbetalen.
Als je hem houdt heb je dat ook. Ajax hoeft Sulejmani helemaal niet te verhuren. Ze spelen ook nog Europees en Babel mag niet voor Ajax spelen.
IK GELOOF!!!!!!
Heracles? Alhoewel, dat kunstgras is vast niet goed voor z'n knieën.
Babel mag trouwens lekker in Liverpool blijven. Matige speler, en veeel te duur.
Babel mag trouwens lekker in Liverpool blijven. Matige speler, en veeel te duur.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat moeten we nu weer met een Babel voor een half jaar? Kap nou eens met zo'n (dure) huurconstructie en ga eens inventief aan de slag. We zetten de ene spits in de etalage voor een verhuur en halen er een andere dure optie voor terug. Tsja, ik zou eerst eens verder saneren en daarna pas verder gaan kijken. Babel heb je in mijn ogen niet nodig, want aan goals schort het niet. Ga eens aan de slag met je eigen jongens, zou ik zeggen.
Zie je het volgend jaar al voor je met een compleet nieuwe voorhoede moet gaan starten? Geen Babel, Pantelic en Suarez meer.
Zie je het volgend jaar al voor je met een compleet nieuwe voorhoede moet gaan starten? Geen Babel, Pantelic en Suarez meer.
We hebben duidelijk wel een probleem als Suarez niet in vorm is. Ondanks dat we de meeste goals hebben gemaakt. En Cvita verhuren en daarvoor Babel terughalen is natuurlijk een mooie deal.
IK GELOOF!!!!!!
Maar Babel scoort toch helemaal niet? Staat bovendien al geruime tijd stil in zijn ontwikkeling. Gaat ons niet beter maken. Sowieso niet het type aanvaller wat we zoeken, lijkt mij.
Daarnaast: de zwakste plek in het elftal is Alderweireld. Vind daar maar eens een versterking.
Daarnaast: de zwakste plek in het elftal is Alderweireld. Vind daar maar eens een versterking.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ajax is te voorspelbaar. Dat kan Babel wel oplossen. En met Urby als back ga je er ook nog eens op vooruit. Dus zie het eigenlijk alleen maar beter gaan als hij zou komen. Maar er moeten geen absurde bedragen gevraagd worden.
IK GELOOF!!!!!!
Ajax heeft de meeste doelpuntenmakers van de Eredivisie, toch? Als we dan toch spelers gaan halen van buitenaf, zou ik het zoeken in spelers die het elftal wat stabieler maken. Op de plek van Alderweireld, bijvoorbeeld.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Daar hebben we Oleguer toch al... 

Ajax staat op de derde plaats. Blijkbaar scoren we dus niet genoeg. En met Urby als back ga je er op vooruit, verdedigend en aanvallend.
Maar ben het met je eens dat een betere verdediger dan Toby geen overbodige luxe zou zijn. Maar het huren van Babel is dat ook niet.
Maar ben het met je eens dat een betere verdediger dan Toby geen overbodige luxe zou zijn. Maar het huren van Babel is dat ook niet.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ja, die gaat er al jaren in als zoete koek. Het ligt weer aan de spitsen dat we 3e staan haha.Rishi schreef:Ajax staat op de derde plaats. Blijkbaar scoren we dus niet genoeg.