Ajax - Juventus 18-02-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - Juventus 18-02-2010
Net de gelijkmaker erin gelegd, denk alleen dat die coach op deze manier niet lang meer blijft zitten.
Edit: 3 minuten voor tijd weer op een 1-2 achterstand.
Edit: 3 minuten voor tijd weer op een 1-2 achterstand.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Exit Ferrara denk ik dan. Misschien stapt Hiddink er wel in.
-
- AT Toto winner 10/11
Hiddink? Die kan overal in de wereld aan de slag, waarom zou hij dan in hemelsnaam bij Juventus willen werken?
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Vraag!
Fabio Capello heeft ooit eens gezegd: "Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen."
Weet iemand wanneer 'ie dat zei en bij welke gelegenheid? Ik meen me te herinneren dat hij het zei toen zijn toenmalige club tegen Feyenoord had geloot, maar dat kan niet het geval zijn: Feyenoord speelde in de seizoenen 1997-1998 en 2002-2003 tegen Juventus in de CL, maar toen was Capello daar geen trainer...
Weet iemand het nog?
K.
Fabio Capello heeft ooit eens gezegd: "Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen."
Weet iemand wanneer 'ie dat zei en bij welke gelegenheid? Ik meen me te herinneren dat hij het zei toen zijn toenmalige club tegen Feyenoord had geloot, maar dat kan niet het geval zijn: Feyenoord speelde in de seizoenen 1997-1998 en 2002-2003 tegen Juventus in de CL, maar toen was Capello daar geen trainer...
Weet iemand het nog?
K.
Still alive...
- peter
Juventus is toch gewoon een topclub, Scherrer? Laten we nu niet doen alsof Hiddink alleen naar Barcelona of Real Madrid kan gaan, zeg. Juventus is een club van allure en zou een topclub voor Hiddink zijn.
@Ko: ik weet van de uitspraak, maar twijfel aan de waarheid ervan.
@Ko: ik weet van de uitspraak, maar twijfel aan de waarheid ervan.
Tja Peter, die Italiaanse topclubs staan toch al een stuk lager in de pikorde de echt Europese topploegen (is snel veranderd).
Ik vind Juventus een vreselijke club. Perfect voor Hiddink dus.
- peter
Ben ik niet met je eens. Mourinho behoort tot de buitencategorie en is ook ingestapt bij Inter.
Geen kwestie van eens zijn met, verschilt van persoon tot persoon. Aantal jaren geleden vond ik hetzelfde als jij, maar bij mij is het omgeslagen. Op een gegeven moment is het bij zoveel omgeslagen dat het ook in algemene theorie zo is. Weet niet hoe Hiddink erover denkt, maar kan goed begrijpen dat hij er daar niet meer in wil stappen.
-
- AT Toto winner 10/11
Mmwah. Ik vind Juve niet de échte top. Bovendien is het daar toch wel een beetje vergane glorie. Nu heeft de hele Serie A daar een beetje last van, maar bij Juve is dat nog net iets erger. Tel daarbij op dat ze altijd grauw kutvoetbal spelen en altijd voor grauwe, lege tribunes hun wedstrijden afwerken. Is toch iets anders dan de glitter en glamour (en daar is Hiddink toch érg gevoelig voor, haha) van de Spaanse en Engelse competitie.Peter schreef:Juventus is toch gewoon een topclub, Scherrer? Laten we nu niet doen alsof Hiddink alleen naar Barcelona of Real Madrid kan gaan, zeg. Juventus is een club van allure en zou een topclub voor Hiddink zijn.
Maar misschien is het ook wel een gekleurd beeld, want ik vind net als Jöhnk Juventus de meest verschrikkelijke club op aarde. Met afstand.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di dec 29, 2009 11:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
Juventus probeert nog altijd uit het dal te klimmen en ik had er dit seizoen ook veel meer van verwacht. Ze hebben namelijk een verdomd mooie selectie als je het mij vraagt. Dat het niet de echte top is, is ook wel weer waar. Barcelona, ManU, Chelsea en Real Madrid sla ik ook wat hoger aan, maar daar komt een Hiddink niet tussen op dit moment. Daaronder zitten clubs als Milan, Juventus, Liverpool en Arsenal en gezien de mogelijkheden vind ik dan Juventus geen gekke club. Misschien dat Hiddink er niet in stapt, maar dat heeft dan echt meer te maken met zelfoverschatting, hoor. Als clubtrainer is hij namelijk echt niet van het kaliber buitenklasse. Goede trainer, maar ik vind de verering wat ver gaan.
Staat allemaal los van wat ik van die club vind. Ik heb er nooit wat mee gehad, maar ik hoop toch altijd stiekem wel dat ze weer naar het topniveau gaan. Ze horen er namelijk gewoon bij in Europa.
Staat allemaal los van wat ik van die club vind. Ik heb er nooit wat mee gehad, maar ik hoop toch altijd stiekem wel dat ze weer naar het topniveau gaan. Ze horen er namelijk gewoon bij in Europa.
Hij is vooral gevoelig (wie niet) voor harde munten. Ik zie hem wel naar Citeh gaan. Of naar Newcastle.Scherrer schreef:Is toch iets anders dan de glitter en glamour (en daar is Hiddink toch érg gevoelig voor, haha) van de Spaanse en Engelse competitie.
Mancini gaat al naar City.
Dat kan ook nooit lang duren.Hoeladans schreef:Mancini gaat al naar City.
iemand enig idee hoe ik aan 2 kaarten kan komen voor juve -ajax
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ferrara zit er toch nog? Hoop dat hij er ten tijde van de wedstrijden tegen Ajax nog steeds zit.
Face your fears and live your dreams, No Fear
@ Peter:
Wanneer ga je nou eens inzien dat de Serie A gewoon KUT is? Dat er Italianen tegenwoordig naar Duitsland gaan zegt m.i. genoeg.....
De stadions zijn lelijk, er is geen sfeer, de aanhang van Juve zijn rascisten, de clubs hebben geen cent, Europees stellen ze niks voor..... Italie is gewoon afgegleden....heel ver!
Wanneer ga je nou eens inzien dat de Serie A gewoon KUT is? Dat er Italianen tegenwoordig naar Duitsland gaan zegt m.i. genoeg.....
De stadions zijn lelijk, er is geen sfeer, de aanhang van Juve zijn rascisten, de clubs hebben geen cent, Europees stellen ze niks voor..... Italie is gewoon afgegleden....heel ver!
IK GELOOF!!!!!!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di dec 29, 2009 11:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di dec 29, 2009 11:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
18 december 2009
UEFA Europa League
Juventus - AFC Ajax
donderdag 25 februari
Op dit moment is er nog geen informatie bekend m.b.t. de verkoopprocedure. Klik hier voor meer informatie omtrent het bezoeken van Europese uitwedstrijden.
UEFA Europa League
Juventus - AFC Ajax
donderdag 25 februari
Op dit moment is er nog geen informatie bekend m.b.t. de verkoopprocedure. Klik hier voor meer informatie omtrent het bezoeken van Europese uitwedstrijden.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Juve heeft toch de meeste kampioenschappen van de Serie A gewonnen? Die club hoort natuurlijk gewoon in het rijtje Real, Liverpool, Milan, Barca, United etc.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ajax ook dan. Qua historie zeker maar tegenwoordig zeker niet. In 2003 ofzo nog een CL-finale maar daarvoor (laatste x 1998) en daarna niks gepresteerd... Met het omkoopschandaal als hoogtepunt!
IK GELOOF!!!!!!
De Eredivisie is natuurlijk wel even van een ander niveau.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!