818 idd wel!Toppie schreef:Dan pag 818 of 826sander schreef:Op 803 staat alleen NEC-Vitessse en Groningen-Heerenveen afgelast
NAC Breda - Ajax 20-12-2009
Moderator: mods
Re: NAC Breda - Ajax 20-12-2009
- Ajaciedjuh
Is pas toegevoegd. Anyway, het gaat dus niet door. Ik ben er niet rouwig om. Ik hoop dat de wedstrijden van twente en psv ook afgelast worden.Feest schreef:Moet je beter lezen.... Eerste regel.sander schreef:Op 803 staat alleen NEC-Vitessse en Groningen-Heerenveen afgelast
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Toen ik keek stond het er nog niet op. Is dus bijgewerkt!Feest schreef:Moet je beter lezen.... Eerste regel.sander schreef:Op 803 staat alleen NEC-Vitessse en Groningen-Heerenveen afgelast
Is goed nieuws voor jongens als Eriksen, Josefzoon en Castillion! Hopen dat er in de winterstop nog een aantal spelers verkocht/verhuurt worden!
Laatst gewijzigd door sander op zo dec 20, 2009 10:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan wordt het een voetballoze zondag. Dat zou een nachtmerrie zijn. Hopelijk spelen Utrecht en Roda gewoon.Ajaciedjuh schreef:Is pas toegevoegd. Anyway, het gaat dus niet door. Ik ben er niet rouwig om. Ik hoop dat de wedstrijden van twente en psv ook afgelast worden.Feest schreef:Moet je beter lezen.... Eerste regel.sander schreef:Op 803 staat alleen NEC-Vitessse en Groningen-Heerenveen afgelast
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Ajaciedjuh
Het wordt alleen een leuke voetbalmiddag als Roda/Utreggg zouden winnen (of gelijkspelen).
Nog 1 bekerwedstrijd en dan is de 1ste helft voorbij. Tegen de amateurs alvast doorselecteren: Castillion, Eriksen, Josefzoon bij de selectie. Silva, Dario, Kennedy en Aissati/De Jong eruit.
Nog 1 bekerwedstrijd en dan is de 1ste helft voorbij. Tegen de amateurs alvast doorselecteren: Castillion, Eriksen, Josefzoon bij de selectie. Silva, Dario, Kennedy en Aissati/De Jong eruit.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Eriksen is al op vakantie in Denemarken. Vrijdag al. Die komt 3 januari pas weer terug. 7 januari gaat hij met het eerste naar Zuid-Afrika.
Tja, goeie zaak.
Verder moeten ze de dieje die op het idee is gekomen om een maand winterstop in te lassen een keer aan zijn oren trekken ...
Verder moeten ze de dieje die op het idee is gekomen om een maand winterstop in te lassen een keer aan zijn oren trekken ...
Blij met de punten ...
Alles is nu afgelast 818
Dus Woendag ook geen voetbal in Zwolle winterstop is begonnen
Er valt een keer sneeuw en heel het land in paniek. Er rijdt geen trein meer, je moet binnenblijven en voetballen is al helemaal levensgevaarlijk. 

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Ajaciedjuh
HoezoToppie schreef:Alles is nu afgelast 818

Overigens terecht dat alles is afgelast. Het is een puinhoop op de wegen.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo dec 20, 2009 11:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Groot gelijk dat het er helemaal uit ligt.Blijkbaar zijn mensen tegenwoordig zo verwend dat ze zelfs niet een keertje zonder kunnen ..
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
haha hebben ze het daarom zo rustig aangedaan donderdag.
Eikels.
Eikels.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vreemd dat er nu nog mensen zeggen... van jammer e.d. Het is gewoon levensgevaarlijk om naar buiten te gaan, zeker met de auto of welk vervoer middel dan ook.999 schreef:Groot gelijk dat het er helemaal uit ligt.Blijkbaar zijn mensen tegenwoordig zo verwend dat ze zelfs niet een keertje zonder kunnen ..
Ben net terug met de kids en de slee

Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik vind het terecht dat het niet doorgaat. Misschien kan er wel gespeeld worden, maar je doet er niemand een plezier mee. Het is slecht weer (sneeuwt hier) dus inderdaad, je kunt beter thuisblijven.Beloki schreef:Er valt een keer sneeuw en heel het land in paniek. Er rijdt geen trein meer, je moet binnenblijven en voetballen is al helemaal levensgevaarlijk.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
mattie schreef:Vreemd dat er nu nog mensen zeggen... van jammer e.d. Het is gewoon levensgevaarlijk om naar buiten te gaan, zeker met de auto of welk vervoer middel dan ook.999 schreef:Groot gelijk dat het er helemaal uit ligt.Blijkbaar zijn mensen tegenwoordig zo verwend dat ze zelfs niet een keertje zonder kunnen ..
Ben net terug met de kids en de sleeda's pas gaaf vandaag. Voor een ieder geniet van de sneeuw e.d.

Je doet mij inderdaad geen plezier met het voetbal van Ajax.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gelukkig is er nog iets van voetbal in andere landen, maar dit vind ik toch wel jammer.
Natuurlijk is het jammer dat het niet doorgaat, maar dan neemt niet weg dat het een verstandige beslissing is.
Dit was ook het eerste wat in mij opkwam.Monkey Tonk schreef:haha hebben ze het daarom zo rustig aangedaan donderdag.
Eikels.
Terwijl iedereen die het weerbericht een beetje volgt dit had kunnen zien aankomen.
- peter
Tuurlijk. Het is niet verstandig om nu op de weg te zitten en veel mensen zouden dus thuisblijven vanwege het weer.
Winterstop dus en als conclusie moet ik zeggen dat het een matig seizoen is (voor Ajax).
Winterstop dus en als conclusie moet ik zeggen dat het een matig seizoen is (voor Ajax).
Weer een matig seizoen. Weer een verloren seizoen. Jammer.
Erg voorbarig. Ajax doet nog op drie fronten mee. Het is alleen zo dat het kampioenschap moeilijk zal worden, maar onmogelijk is nog helemaal niets.
I think I lost my fucking headache
Inderdaad, meer dan genoeg pret te beleven voor degene die dat wil ..mattie schreef:Vreemd dat er nu nog mensen zeggen... van jammer e.d. Het is gewoon levensgevaarlijk om naar buiten te gaan, zeker met de auto of welk vervoer middel dan ook.999 schreef:Groot gelijk dat het er helemaal uit ligt.Blijkbaar zijn mensen tegenwoordig zo verwend dat ze zelfs niet een keertje zonder kunnen ..
Ben net terug met de kids en de sleeda's pas gaaf vandaag. Voor een ieder geniet van de sneeuw e.d.
Blij met de punten ...
- peter
Ik concludeer alleen op basis van de cijfers. Het zou kunnen dat het nog beter wordt, maar de feiten liegen niet. We presteren matig, want we staan een straatlengte achter op PSV en Twente. Europees hebben we voldaan aan de eis. De beker begint pas te tellen in de kwartfinale en daar moet je dan ook verder geen woorden aan vuil maken.LucaS schreef:Erg voorbarig. Ajax doet nog op drie fronten mee. Het is alleen zo dat het kampioenschap moeilijk zal worden, maar onmogelijk is nog helemaal niets.
Een positieve noot is dat we misschien weer eens iets mogen verwachten van onze jeugdopleiding. Het zou maar zo kunnen dat we na de winterstop weer eens wat echte talenten mogen verwelkomen.
-
- AT Toto winner 15/16
Valt idd wel op dat in de omringende landen gewoon gevoetbald wordt idd.Peter schreef:Gelukkig is er nog iets van voetbal in andere landen, maar dit vind ik toch wel jammer.
Maargoed de madammetjes van AJAX blij en het merendeel van de supporters.