Luis Suárez
Moderator: mods
- SylvievdVaart
Re: Luis Suárez
Zeg meneer Voetske, niet zo onaardig doen he? 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart

Zou Suarez zo'n kick-me bordje op zijn rug hebben?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Mwah, Suarez zijn voetbal gedrag kennende zal het eerder een I kick-myself bordje zijn ...
Blij met de punten ...
Nu kom je weer zelf met het argument dat Ajax een lastiger programma heeft gehad. Dit is geen argument van Jol, maar jij zegt het zelf.LucaS schreef:Ik denk dat je uitspraken van Jol met uitspraken van mij verwart.Harm schreef:Ik dacht dat Ajax de moeilijke uitwedstrijden al voor Utrecht uit gehad had.LucaS schreef:Blaat. PSV had mazzel uit tegen Utrecht. Ajax heeft na zondag al haar moeilijke uitwedstrijden gehad (misschien Heerenveen nog). PSV heeft dit seizoen een aantal keer vlak voor tijd gescoord. De kwaliteit is tot het eind doorgaan, maar natuurlijk komt daarbij ook een beetje mazzel kijken. Ajax heeft dit seizoen drie wedstrijden verloren die je kan verliezen, maar ontbeerde daar ook net het beetje mazzel dat nodig is. De enige grote blunder dit seizoen is Sparta thuis.
PSV heeft dit seizoen nog geen enkele wedstrijd verloren die je kunt verliezen, Ajax al drie. Ik denk dat dat duidelijk genoeg is. Als je kampioen wilt worden kan je die wedstrijden gewoon niet verliezen, maar moet je minimaal gelijk spelen.
Elke kampioen verliest wedstrijden. In de historie komt het zelden voor dat een kampioenschap wordt gehaald zonder een enkele nederlaag. PSV en Twente komen ongetwijfeld nog wel ergens een nederlaag tegen. Of dat genoeg is voor Ajax om kampioen te worden? Dat zal lastig zijn, maar Ajax heeft in de eerste seizoenshelft wel een lastiger programma gehad dan Twente en PSV.
Zeker, alleen heb ik niets gezegd over de EL, terwijl jij dat er met de haren bijsleept, en ik heb ook nergens gezegd dat het programma in het na- of voordeel van een van de ploegen zou zijn. Dus je term 'gejank' slaat helemaal nergens op. Het enige dat ik , nogmaals nogmaals, zeg is dat ik verwacht dat Ajax in de tweede seizoenshelft in staat zou moeten zijn in te lopen op PSV en Twente. Twente heeft bjvoorbeeld Ajax, PSV en AZ thuis gehad, terwijl Ajax Twente, PSV en AZ uit heeft gehad. Nogmaals, ter geruststelling van jou, ik vind dat geen nadeel en zie daarin geen complot. Over 34 wedstrijden heeft elke ploeg exact dezelfde tegenstanders gehad.
I think I lost my fucking headache
De clubwatcher van VI heeft eens rondgevraagd. Makelaars schatten de marktwaarde van Suarez op 23-30 miljoen euro. Hij sluit niet helemaal uit dat Chelsea belangstelling voor onze Luis heeft. Maar naar verluidt zou Chelsea maar 15-20 miljoen willen betalen, dus dat wordt waarschijnlijk niets.
Het stinkt aan alle kanten!
AS'Met Van Basten geen discussie mogelijk'
dinsdag 15 december, door SV, Amsterdam, 17:57u, Sportweek
Luis Suarez is in de Sportweek kritisch op zijn voormalige trainer Marco van Basten. Volgens Suarez hadden de twee een moeizame relatie en was het moeilijk met Van Basten een discussie te voeren.
'Onder Martin Jol heeft de groep weer een stem en dat is fijn', zegt Suarez. 'Als er op het programma staat dat we om negen uur ontbijten dan loop ik naar Jol toe om te vragen of we ook half tien kunnen ontbijten, een beetje uitslapen is natuurlijk wel lekker. Dan is het geen probleem hoewel hij natuurlijk ook grenzen heeft'.
'Met Marco van Basten had ik een wat moeizame relatie, ook al heb ik veel van hem geleerd. Er viel alleen niet met hem te discussieren. De stoelen hier in de perskamer zijn zwart, dat ziet iedereen. Als Van Basten echter zei dat ze rood waren dan waren ze rood en dan viel daar verder niet over te praten. Dat maakt het ingewikkeld, want ik houd va discussies'.
Over zijn lichte vormcrisis: 'Het is pech en een beetje vermoeidheid denk ik. Ik heb een druk jaar achter de rug en dat merk ik nu. De winterstop komt erg gelegen. Dat het minder gaat komt niet doordat ik vanaf de zijkant speel, wat wel wordt gesuggereerd. Ik heb daar namelijk geen enkel probleem. Ik speel waar de trainer me opstelt'.
Grappig is dat Luis door zijn vrouw Sofia wordt gecorrigeerd. 'Vooral mijn vrouw is vaak boos op me geweest. We hebben veel wedstrijden thuis op DVD gekeken, dan wees ze me op wat anders moest: Luis die half afgezakte sokken, dat kan toch niet en hou op met schelden! Ze had gelijk, ik ben ook van mezelf geschrokken. Dit seizoen heb ik echt een stap in de goede richting geworden en ben 'kouder' geworden in mijn hoofd'.
Echt geweldig dat hij later mag ontbijten. Nu de punten nog. :sad:
- Giacomo Puccini
Haha ja, mooi mannetje is het toch. En ik vind dat hij nog gelijk heeft ook. Goede nachtrust is zeer belangrijk, en helemaal voor een sporter.
Ajax!
Dan gaat hij toch wat vroeger naar bed?
Ik vind dat dit nergens over gaat. Maar het geeft wel aan wat Suarez belangrijk vindt.
Ik vind dat dit nergens over gaat. Maar het geeft wel aan wat Suarez belangrijk vindt.
- Giacomo Puccini
Vroeger naar bed gaan, zo simpel licht het natuurlijk niet altijd. Het is wetenschappelijk bewezen dat het bioritme van mensen onderling enorm verschilt. Je hebt avondmensen en ochtendmensen. Als de mogelijkheid er is om hier flexibel mee om te gaan, dan moet je het niet laten puur uit 'halsstarrigheid'. Mijn baas heeft er ook geen moeite mee dat ik om half 10 begin, als ik maar aan mijn uren kom.
Ajax!
Inderdaad.
Autoritaire coaches zijn slecht...
Autoritaire coaches zijn slecht...
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Dat hangt van het type werk af. Jij hoeft vast niet de trein te besturen of de vrachtwagen te lossen.Giacomo Puccini schreef:Vroeger naar bed gaan, zo simpel licht het natuurlijk niet altijd. Het is wetenschappelijk bewezen dat het bioritme van mensen onderling enorm verschilt. Je hebt avondmensen en ochtendmensen. Als de mogelijkheid er is om hier flexibel mee om te gaan, dan moet je het niet laten puur uit 'halsstarrigheid'. Mijn baas heeft er ook geen moeite mee dat ik om half 10 begin, als ik maar aan mijn uren kom.
Trainen met een volle maag lijkt me trouwens ook niet ideaal.
- Giacomo Puccini
Ik zeg toch ook heel duidelijk: Als de mogelijkheid er is om hier flexibel mee om te gaan
In bepaalde beroepen heb je de mogelijkheid niet. Die mensen hebben pech of hadden een ander beroep/andere werkgever moeten zoeken.
In het voetbal kun je prima een half uurtje later beginnen. Ze zijn maar een paar uur per dag aan het trainen, dus ze komen later op de dag niet in de knel ofzo als ze het programma een half uurtje opschuiven.
In bepaalde beroepen heb je de mogelijkheid niet. Die mensen hebben pech of hadden een ander beroep/andere werkgever moeten zoeken.
In het voetbal kun je prima een half uurtje later beginnen. Ze zijn maar een paar uur per dag aan het trainen, dus ze komen later op de dag niet in de knel ofzo als ze het programma een half uurtje opschuiven.
Ajax!
Het gaat niet eens om dat ene half uurtje uitslapen. Het gaat om het idee dat er naar je geluisterd wordt als sporter. (met nadruk op het idee)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Giacomo Puccini
Dat ook nog. Een baas/coach die zich doof houdt voor argumenten komt autoritair en halsstarrig over. Daar kweek je weinig goodwill mee.
Ajax!
Tja, je kunt het hele programma inderdaad een uurtje opschuiven. Maar je hebt ook ochtendmensen, dus dan kun je het weer een uurtje terugschuiven. Je zou een punt hebben als alle Ajacieden individueel trainen, maar dat is niet het geval, dus ontkom je er niet aan om een vaste tijd te prikken. Dat vind ik eerder noodzakelijk dan autoritair.
Maar zoals gezegd, vind ik het een non-issue. En het is eigenlijk nogal pijnlijk dat Suarez met zoiets komt terwijl we 9 punten achterstaan op de koploper.
Maar zoals gezegd, vind ik het een non-issue. En het is eigenlijk nogal pijnlijk dat Suarez met zoiets komt terwijl we 9 punten achterstaan op de koploper.
- Giacomo Puccini
Die ochtendmensen kunnen toch de hond uit laten of de krant lezen voordat ze komen trainen?
Ik vind je een beetje halsstarrig Jöhnk. Suarez komt met goede argumenten en een goede oplossing voor een probleem. Het is maar een klein probleem, maar toch. Een klein probleem is er óók om opgelost te worden. Suarez stapt er mee naar de trainer dus voor hem is het blijkbaar belangrijk genoeg. Dan kun je dat niet afdoen met "zorg eerst maar es dat je bovenaan staat." Want de stand op de ranglijst staat er helemaal los van.
Ik vind je een beetje halsstarrig Jöhnk. Suarez komt met goede argumenten en een goede oplossing voor een probleem. Het is maar een klein probleem, maar toch. Een klein probleem is er óók om opgelost te worden. Suarez stapt er mee naar de trainer dus voor hem is het blijkbaar belangrijk genoeg. Dan kun je dat niet afdoen met "zorg eerst maar es dat je bovenaan staat." Want de stand op de ranglijst staat er helemaal los van.
Ajax!
Suarez komt helemaal niet met goede argumenten. Hij zegt dat hij uitslapen 'lekker' vindt, en hij zegt dat het 'fijn' is om met Jol te discussieren. Het zijn dus zelfs slappe argumenten, want iedereen vindt andere dingen 'lekker' en 'fijn', en Jol heeft uiteindelijk wel met een groep te maken.
- Giacomo Puccini
Niks mis met lekker en fijn! Zo te lezen snap je weinig van de Zuid-Amerikaanse cultuur, je redeneert als een stijve Hollandse kaaskop.
De essentie is dat Suarez en Jol met elkaar kunnen praten, naar elkaars argumenten luisteren en dus open staan voor elkaar. Lijkt me een goede zaak, heel belangrijk zelfs.
De essentie is dat Suarez en Jol met elkaar kunnen praten, naar elkaars argumenten luisteren en dus open staan voor elkaar. Lijkt me een goede zaak, heel belangrijk zelfs.
Ajax!
Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is? Ik zeg dat iedereen weer andere dingen prefereert (argument). Het is overigens een misverstand dat mensen die niet precies doen wat je wilt per definitie niet naar je luisteren.
Jol is graag populair. Bij de pers, en blijkbaar ook bij de spelers. Dat zie je terug in het veld. Iedereen loopt waar hij wil. Zo is De Zeeuw tegenwoordig schaduwspits.
Jol is graag populair. Bij de pers, en blijkbaar ook bij de spelers. Dat zie je terug in het veld. Iedereen loopt waar hij wil. Zo is De Zeeuw tegenwoordig schaduwspits.
Hij geeft dit toch gewoon als voorbeeld... En bovendien is het iets dat iedereen toch al wist?Jöhnk schreef:Tja, je kunt het hele programma inderdaad een uurtje opschuiven. Maar je hebt ook ochtendmensen, dus dan kun je het weer een uurtje terugschuiven. Je zou een punt hebben als alle Ajacieden individueel trainen, maar dat is niet het geval, dus ontkom je er niet aan om een vaste tijd te prikken. Dat vind ik eerder noodzakelijk dan autoritair.
IK GELOOF!!!!!!
Het zal dan vast wel toeval zijn dat Suarez, als aanvoerder van de groep, bepaalde zaken met Jol bespreekt.....Jöhnk schreef:Suarez komt helemaal niet met goede argumenten. Hij zegt dat hij uitslapen 'lekker' vindt, en hij zegt dat het 'fijn' is om met Jol te discussieren. Het zijn dus zelfs slappe argumenten, want iedereen vindt andere dingen 'lekker' en 'fijn', en Jol heeft uiteindelijk wel met een groep te maken.
IK GELOOF!!!!!!
Riep Suarez vorig jaar niet dat Van Basten een goede trainer was?
Ik ben benieuwd wat hij van Jol vindt als hij straks ergens anders speelt.
Ik ben benieuwd wat hij van Jol vindt als hij straks ergens anders speelt.
Hij geeft aan dat hij veel van Marco heeft geleerd maar iedereen ziet dat het nu beter gaat met Ajax dan vorig jaar...
IK GELOOF!!!!!!