Luis Suárez
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: Luis Suárez
en echt blunderen was dat niet, 40 kansen en geen goal.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
-
PSV gaat, als ook zij niet beter gaan spelen, punten verliezen. Hoeveel is nu de vraag. Verliezen ze nog een keer voordat ze naar de Arena komen dan wil ik het nog weleens zien.
IK GELOOF!!!!!!
Ik dacht dat Ajax de moeilijke uitwedstrijden al voor Utrecht uit gehad had.LucaS schreef:Blaat. PSV had mazzel uit tegen Utrecht. Ajax heeft na zondag al haar moeilijke uitwedstrijden gehad (misschien Heerenveen nog). PSV heeft dit seizoen een aantal keer vlak voor tijd gescoord. De kwaliteit is tot het eind doorgaan, maar natuurlijk komt daarbij ook een beetje mazzel kijken. Ajax heeft dit seizoen drie wedstrijden verloren die je kan verliezen, maar ontbeerde daar ook net het beetje mazzel dat nodig is. De enige grote blunder dit seizoen is Sparta thuis.
PSV heeft dit seizoen nog geen enkele wedstrijd verloren die je kunt verliezen, Ajax al drie. Ik denk dat dat duidelijk genoeg is. Als je kampioen wilt worden kan je die wedstrijden gewoon niet verliezen, maar moet je minimaal gelijk spelen.
Dat weet je pas aan het einde van het seizoen .. en zo kun je natuurlijk alles recht lullen wat krom is .. Psv moet gewoon thuis van VVV winnen b.v. ..
Blij met de punten ...
Ik denk dat je uitspraken van Jol met uitspraken van mij verwart.Harm schreef:Ik dacht dat Ajax de moeilijke uitwedstrijden al voor Utrecht uit gehad had.LucaS schreef:Blaat. PSV had mazzel uit tegen Utrecht. Ajax heeft na zondag al haar moeilijke uitwedstrijden gehad (misschien Heerenveen nog). PSV heeft dit seizoen een aantal keer vlak voor tijd gescoord. De kwaliteit is tot het eind doorgaan, maar natuurlijk komt daarbij ook een beetje mazzel kijken. Ajax heeft dit seizoen drie wedstrijden verloren die je kan verliezen, maar ontbeerde daar ook net het beetje mazzel dat nodig is. De enige grote blunder dit seizoen is Sparta thuis.
PSV heeft dit seizoen nog geen enkele wedstrijd verloren die je kunt verliezen, Ajax al drie. Ik denk dat dat duidelijk genoeg is. Als je kampioen wilt worden kan je die wedstrijden gewoon niet verliezen, maar moet je minimaal gelijk spelen.
Elke kampioen verliest wedstrijden. In de historie komt het zelden voor dat een kampioenschap wordt gehaald zonder een enkele nederlaag. PSV en Twente komen ongetwijfeld nog wel ergens een nederlaag tegen. Of dat genoeg is voor Ajax om kampioen te worden? Dat zal lastig zijn, maar Ajax heeft in de eerste seizoenshelft wel een lastiger programma gehad dan Twente en PSV.
I think I lost my fucking headache
Nac uit is ook altijd een lastige voor AJAX, Lucas, extra omdat we niet zo'n goede ervaring hebben met een laatste competitie wedstrijd voor de winterstop ..
Blij met de punten ...
Mwah. PSV heeft Twente uit en Ajax thuis in de tweede en derde ronde gehad. Daarnaast hebben ze Feyenoord uit en Utrecht uit al gehad. maar ik was even vergeten dat de KNVB alle lastige uitwedstrijden voor Ajax ná een Europese ronde heeft gepland.
Dat gejank over een moeilijker programma halverwege de competitie. Sorry, maar ik kan er echt niet warm of koud van worden.
Dat gejank over een moeilijker programma halverwege de competitie. Sorry, maar ik kan er echt niet warm of koud van worden.
Je verwart alweer Jol met mij, moet je geen gewoonte van maken. Ik jank nergens over, ik heb het dan ook nergens over of dat een voordeel of nadeel is tov concurrenten en over wedstrijden voor of na de EL heb ik het al helemaal niet gehad, ik stel slechts vast dat Ajax de lastigste uitwedstrijden al heeft gehad.
[Historie] Ajax wint bijna 70% van uitduels in Breda
19 februari 2008
Als we de historie van het competitieduel NAC-Ajax bekijken dan zien we dat Ajax bijna 70% van de uitwedstrijden wint. Van de 41 uitduels won Ajax er 28, speelde het er 7 gelijk en verloor het er slechts 6. De laatste drie seizoenen won Ajax er achtereenvolgens met 1-2, 0-2 en 1-2.
Ajax Netwerk
Die moet Ajax 'gewoon' winnen
Scorebordjournalistiek, Lucas .. AJAX heeft het altijd lastig in Breda.Dat geeft ook eigenlijk precies aan dat je weinig kan met dit soort uitspraken van b.v. Harm
Als je kampioen wilt worden kan je die wedstrijden gewoon niet verliezen, maar moet je minimaal gelijk spelen.
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Hoe zal het met Loewie zijn?
Die mag er nog wel een paar inleggen voor de winterstop.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
De historie wijst uit dat Ajax in Breda meestal wint. Neem daarbij dat NAC dit seizoen niet echt bijzonder is.
Volgens mij wees de historie ook uit dat we tegen Sparta thuis ook meestal winnen, en Sparta is ook niks bijzonders ..LucaS schreef:De historie wijst uit dat Ajax in Breda meestal wint. Neem daarbij dat NAC dit seizoen niet echt bijzonder is.
Blij met de punten ...
Loewie ??.SylvievdVaart schreef:Hoe zal het met Loewie zijn?Die mag er nog wel een paar inleggen voor de winterstop.
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Ja, die ja!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
De hoofdpersoon waar het eigenlijk over zou moeten gaan

Tjesus, vrouwen .. Hebben wij mannen een zakelijke, goede en intersante discussie zitten ze er weer tussen met een niets zeggende opmerking .. 

Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Ik ben dan ook slechts een Luis-in-de-pels 

Luis maakt uiteraard een hattrick tegen NAC. Ik vind het toch wel bijzonder dat je niets mag zeggen over dat ajax haar moeilijkste uitwedstrijden heeft gehad zonder dat de gemiddelde PSV'er opspringt en begint te zeiken over piepen. Heeft niets met piepen te maken, over 34 wedstrijden heeft iedereen hetzelfde programma gehad en na 34 wedstrijden geeft de stand de juiste verhouding aan. Het is noch een voordeel, noch een nadeel om lastige wedstrijden vroeg of laat in het seizoen te hebben. Mijn opmerking zegt dan ook niets meer dan dat ik verwacht dat Ajax de tweede seizoenshelft meer punten zal halen. Waarbij het natuurlijk afwachten is of Ajax haar thuiswedstrijden tegen lastige tegenstanders wel gaat winnen.
Hebben ze daar geen spray voor ..SylvievdVaart schreef:Ik ben dan ook slechts een Luis-in-de-pels

Blij met de punten ...