Is typisch Ajax Thomas.. Sulejmani deed het erg leuk op rechts maandag avond dus denken ze dan bij Ajax dat ze het hebben uitgevonden.Enganche schreef:Eerste goede bal die Pantelic raakte was dat balletje over een meter waaruit De Jong scoorde.![]()
Niet dat de rest veel beter was. Snap niet dat Jol Sulejmani weer op rechts zette. Suárez is beter op rechts en Sulejmani beter op links!
Ajax - N.E.C. 11-12-09
Moderator: mods
- Daily Blind
Re: Ajax - N.E.C. 11-12-09
Op een of andere manier speelt Ajax vrijwel altijd slecht op vrijdag en zaterdagavonden.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.
En op zondagwedstrijden om half 1... Blijft weinig over zo.Boabdil schreef:Op een of andere manier speelt Ajax vrijwel altijd slecht op vrijdag en zaterdagavonden.
Op zaterdagmiddag gaat het redelijk goed en ik kan me zo snel geen nederlaag herinneren op dinsdagochtend 03.57 uur.T82 schreef:En op zondagwedstrijden om half 1... Blijft weinig over zo.Boabdil schreef:Op een of andere manier speelt Ajax vrijwel altijd slecht op vrijdag en zaterdagavonden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
En dan ook nog het liefst de wedstrijden tussen de seizoenen door... dan winnen ze het vaakst.. :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ajax heeft zeker baat bij een zomercompetitie!

Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik heb vrijdag een bijzonder slecht Ajax gezien. En als dan Vak 410 zich stilhoudt, is het ineens wel een heel sombere avondbesteding geweest. Ondanks de 3-0. Snel vergeten maar, blij zijn met 3 punten en niet teveel woorden aan vuil maken. Op naar Anderlecht.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Volgens mij staan De Zeeuw, Vertonghen en Suarez allemaal op scherp. Een gele kaart volgende week betekent dus een schorsing tegen AZ.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Hoest eigenlijk met het paadje van die 3?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
NAC Uit altijd lastig
Alderweireld ook!De Dominee schreef:Volgens mij staan De Zeeuw, Vertonghen en Suarez allemaal op scherp. Een gele kaart volgende week betekent dus een schorsing tegen AZ.
Echt een kakkerlak!!!Feest schreef:Feest schreef:Vertonghen was dan ook de vrije man. Puur in de mandekking spelen kan hij niet en hij is vreselijk kwetsbaar over z'n rechterbeen. Als Heerenveen met 3 spitsen speelt zo, verwacht ik ook een aardige wedstrijd van Hofland, bv.
Hofland was dramatisch hoor. Het is dat die Belg niet kan keepen anders was Feyenoord nooit van Hofland afgekomen...
IK GELOOF!!!!!!
Mooi klote dus.sander schreef:Alderweireld ook!De Dominee schreef:Volgens mij staan De Zeeuw, Vertonghen en Suarez allemaal op scherp. Een gele kaart volgende week betekent dus een schorsing tegen AZ.
Mooi balen. Ik mis ze liever tegen Feyenoord dan tegen AZ trouwens. Feyenoord pakken we sowieso wel.
Daarom.. maar Suarez, De Zeeuw en Vertonghen moeten we ook niet missen in de Kuip hoor....
IK GELOOF!!!!!!