Snel vergeten. Ik hoop maar dat we de winterstop halen zonder dat we tegen meer puntverlies oplopen.Khraa schreef:Zelfs in de samenvatting was het slecht!
Geen pass was goed volgens mij.

Moderator: mods
Snel vergeten. Ik hoop maar dat we de winterstop halen zonder dat we tegen meer puntverlies oplopen.Khraa schreef:Zelfs in de samenvatting was het slecht!
Geen pass was goed volgens mij.
Ik zie ze allebei niet winnen dit weekend.goodfella schreef:Die 2-0 in Utrecht is zo goed als de knock out geweest. Alle positieve praat van Jol ten spijt. Hopelijk is onze lieve heer ons goed gezind en laten de concurrenten nog punten liggen voor de winterstop.
Van waar dat optimisme? Zijn toch 2 relatief simpele thuiswedstrijden.De Dominee schreef:Ik zie ze allebei niet winnen dit weekend.goodfella schreef:Die 2-0 in Utrecht is zo goed als de knock out geweest. Alle positieve praat van Jol ten spijt. Hopelijk is onze lieve heer ons goed gezind en laten de concurrenten nog punten liggen voor de winterstop.
Zeg dat wel.Feest schreef:Die goal van Suarez.![]()
![]()
Er staan er gewoon 7 te sufkutten. Wat een nivo.
Twente kwakkelt al weken en mist een aantal spelers als Jansen, Perez.MVH schreef:Van waar dat optimisme? Zijn toch 2 relatief simpele thuiswedstrijden.De Dominee schreef:Ik zie ze allebei niet winnen dit weekend.goodfella schreef:Die 2-0 in Utrecht is zo goed als de knock out geweest. Alle positieve praat van Jol ten spijt. Hopelijk is onze lieve heer ons goed gezind en laten de concurrenten nog punten liggen voor de winterstop.
Ik vond Panty wel weer aardig functioneren gisteren. Hield de bal lang vast met een verdediger in z'n rug en passed/kaatst in 90% van de vallen naar een mede-Ajacied. Maar Panty functioneert pas goed, als er aansluiting is vanuit het middenveld maar dat was gisteren niet het geval. De Zeeuw was (weer) matig, Donald was als de dood dat hij risico in z'n spel legde en De Jong zakt ook altijd naar een bedenkelijk niveau.Enganche schreef:Eerste goede bal die Pantelic raakte was dat balletje over een meter waaruit De Jong scoorde.![]()
Niet dat de rest veel beter was. Snap niet dat Jol Sulejmani weer op rechts zette. Suárez is beter op rechts en Sulejmani beter op links!
Sorry hoor, maar Urby was met afstand de slechtste man van het veld.Giacomo Puccini schreef:
En nog een positief punt: Urby vervangt Anita en we houden meteen weer de 0. Dat is geen toeval. Behalve dat Urby veel beter kan verdedigen dan Anita, is de directe tegenstander van Urby doodsbang dat hij mee opkomt. Die aanvaller denkt dus veel minder offensief.