nu wel

Moderator: mods
Op die plek van Donald moet iemand staan die kan voetballen. Met die jongen daar kom je niet aan opbouw en tempo toe.D_skilled schreef:Haha, die voorzetten van Vd Wiel. Zelfs in de pupillen worden ze beter gegeven. Donald is een soort Atouba, maar dan als middenvelder.
De enige man die daar aanspraak op maakt scoort.LucaS schreef:Zeker Wimpey, toch gescoord
Mwah....wimpey schreef:Het bekende winterdippie. Niets lukt.GangstaRiB schreef:Kennen we Suarez nog verkopen deze winter? (geintje)
Waarom moeilijk doen en eerst beginnen met roken? Zorg dan gewoon meteen voor dat je een hartinfarct krijgt. Ben je van alle ellende af. Zo voel ik me de laatste jaren regelmatig als het om Ajax gaat tenminste.Laudrup schreef:Dit Ajax zorgt er nog eens voor dat ik zwicht voor een pakje Lucky Strike.
Ik ben nog geen 3 maanden gestopt na 7 jaar roken vriendelijke vriend. En op dit soort momenten van ellende vraag ik mij echt af waarom ik ben gestopt.Liberty schreef:Waarom moeilijk doen en eerst beginnen met roken? Zorg dan gewoon meteen voor dat je een hartinfarct krijgt. Ben je van alle ellende af. Zo voel ik me de laatste jaren regelmatig als het om Ajax gaat tenminste.Laudrup schreef:Dit Ajax zorgt er nog eens voor dat ik zwicht voor een pakje Lucky Strike.
Dat ook. Nog meer missen we ´het´ als elftal. Dat ruimte weggeven bij balverlies, de Jong staat te diep. Donald loopt terug. De Zeeuw hangt nu de regisseur uit. Die moet weer terug in z´n hok, schoffelen, aanjagen.elliquido schreef:we missen brille en gogme
Suarez verdiende z´n goal. Ajax niet.joey schreef: Mwah....![]()
De enige die nog iets beslissends doet.
Slecht voetbal van Ajax.
Eens. Staat ook nog eens op een cruciale positie.D_skilled schreef:Donald vond ik absurd slecht. Zit geen tempo in danwel voetbal. Tactisch een drama.
Dat laatste baart mij ook zorgen. Nog steeds kennen teveel spelers, te diepe dalen door onzekerheid. Adriaanse en Van Gaal denken voor een speler, das wel zo makkelijk.wimpey schreef:Dat ook. Nog meer missen we ´het´ als elftal. Dat ruimte weggeven bij balverlies, de Jong staat te diep. Donald loopt terug. De Zeeuw hangt nu de regisseur uit. Die moet weer terug in z´n hok, schoffelen, aanjagen.elliquido schreef:we missen brille en gogme
We zijn en blijven afhankelijk van individuele oprispingen. Panty de ene keer, Suarez de andere keer, dan weer Demy of Urby. Leuke individuele spelers hebben we, als team zijn we nog steeds matig.
Ook Jol lijkt me niet de ´voetballeraar´. Goede manager, motivator. Als trainer - bouwer kan ie me nog niet overtuigen.
D_skilled schreef:Donald is een soort Atouba, maar dan als middenvelder.
Mee eens, hij voetbalt een beetje als een opa. Alles zo langzaam, alsof hij bang is om moe te worden. Hij heeft wel het lichaam van een atleet, maar waarom doet hij daar niet iets mee?D_skilled schreef:Donald vond ik absurd slecht. Zit geen tempo in danwel voetbal. Tactisch een drama.
Oke, dan zou ik zeggen: hou vol. Eens komt aan alle ellende een einde.Laudrup schreef:Ik ben nog geen 3 maanden gestopt na 7 jaar roken vriendelijke vriend. En op dit soort momenten van ellende vraag ik mij echt af waarom ik ben gestopt.Liberty schreef:Waarom moeilijk doen en eerst beginnen met roken? Zorg dan gewoon meteen voor dat je een hartinfarct krijgt. Ben je van alle ellende af. Zo voel ik me de laatste jaren regelmatig als het om Ajax gaat tenminste.Laudrup schreef:Dit Ajax zorgt er nog eens voor dat ik zwicht voor een pakje Lucky Strike.
Stomme, geraffineerde, irrationele baggerverslaving is het toch ook.