Luis Suárez
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Re: Luis Suárez
Alle drie die argumenten zijn te weerleggen met een simpel 'dat kan bij een transfer in de zomer ook'. Bovendien heb je dan nog een half jaar langer je beste speler en maak je dus meer kans op de CL of een paar extra rondjes Europa League. Nee, absoluut geen overtuigende redenen.
Suarez heeft al héél vaak aangegeven dat hij tot het eind evan het seizoen wil blijven, dus Ajax gaat er nog een hele kluif aan krijgen om de supporters wijs te maken dat hij écht weg wilde. Ik ga het in ieder geval niet geloven en accepteren en vélen met mij.
Suarez heeft al héél vaak aangegeven dat hij tot het eind evan het seizoen wil blijven, dus Ajax gaat er nog een hele kluif aan krijgen om de supporters wijs te maken dat hij écht weg wilde. Ik ga het in ieder geval niet geloven en accepteren en vélen met mij.
-
1: Andere Britse clubs betalen ook veel geld. Misschien zijn er ook een aantal Spaanse clubs.joey schreef:Jawel hoor.Scherrer schreef:Ik acht het dan ook volslagen uitgesloten dat ze bij Ajax zo stom zijn om Suarez te laten gaan. Daar zit werkelijk geen énkel voordeel aan.
1) Chelsea betaalt goed. Dat moet je van andere clubs maar afwachten.
2) Ajax heeft het risico dat het geen CL meteen afgedekt.
3) Martin Jol kan gaan kopen, dat wil hij graag.
Wij kunnen die transfer niet tegenhouden. Ajax zal laten weten dat het Suarez niet wilde verkopen, maar dat die jongen per se naar Chelsea wilde en dat die kans hem niet onthouden mocht worden.Buiten dat wordt het natuurlijk ook nooit geaccepteerd door de fans.
2: Risico risico risico.... ik wil dat Ajax dit jaar en volgend jaar goed voetbal speelt, met of zonder CL.
3: Kopen... we willen toch weer voor de jeugd gaan?
Ergo: ik kan best begrijpen dat Ajax em wil verkopen, je kan het alleen niet verkopen aan je supporters!!
Whitey on the moon.
- Giacomo Puccini
Ik denk trouwens niet dat Chelsea Suarez perse in de winter al nodig heeft, dat team draait ook al geweldig zonder Suarez. Op de bank hebben ze Kalou nog zitten. De reden waarom ze nu tot zaken willen komen (als de verhalen kloppen) is dat ze straks voor straf geen transfers mogen doen. Als Chelsea bereid is de hoofdprijs te betalen dan verkoop je hem dus aan Chelsea, op voorwaarde dat de overgang pas in de zomer plaatsvindt. Lijkt me een deal die voor alle partijen het beste is.
Ajax!
De meeste voetballers stikken niet in hun eerste leugen als het op zulke dingen aankomt. Dus als je mij vraagt of mijn hand ervoor in het vuur steek dat Suarez de waarheid spreekt, dan moet het antwoord NEE zijn.Rishi schreef:Joey modus: Suarez liegt
@Scherrer: een directe transfer biedt zekerheid. Bij Ajax kiezen ze ALTIJD voor het geld in dit soort gevallen.
Het stinkt aan alle kanten!
Chelsea wil nu kopen vanwege de Afrika Cup. Dan raken ze Drogba, Kalou, Mikel en Essien kwijt.Giacomo Puccini schreef:Ik denk trouwens niet dat Chelsea Suarez perse in de winter al nodig heeft, dat team draait ook al geweldig zonder Suarez. Op de bank hebben ze Kalou nog zitten. De reden waarom ze nu tot zaken willen komen (als de verhalen kloppen) is dat ze straks voor straf geen transfers mogen doen. Als Chelsea bereid is de hoofdprijs te betalen dan verkoop je hem dus aan Chelsea, op voorwaarde dat de overgang pas in de zomer plaatsvindt. Lijkt me een deal die voor alle partijen het beste is.
- Giacomo Puccini
Aha, klinkt inderdaad logisch. Goede onderhandelingspositie voor Ajax, Suarez stijgt met stip 10 miljoen euro in waardeEnganche schreef:Chelsea wil nu kopen vanwege de Afrika Cup. Dan raken ze Drogba, Kalou, Mikel en Essien kwijt.Giacomo Puccini schreef:Ik denk trouwens niet dat Chelsea Suarez perse in de winter al nodig heeft, dat team draait ook al geweldig zonder Suarez. Op de bank hebben ze Kalou nog zitten. De reden waarom ze nu tot zaken willen komen (als de verhalen kloppen) is dat ze straks voor straf geen transfers mogen doen. Als Chelsea bereid is de hoofdprijs te betalen dan verkoop je hem dus aan Chelsea, op voorwaarde dat de overgang pas in de zomer plaatsvindt. Lijkt me een deal die voor alle partijen het beste is.

Ajax!
En jij bent natuurlijk pessimistisch genoeg om er daarom maar vanuit te gaan dat hij liegt.joey schreef:De meeste voetballers stikken niet in hun eerste leugen als het op zulke dingen aankomt. Dus als je mij vraagt of mijn hand ervoor in het vuur steek dat Suarez de waarheid spreekt, dan moet het antwoord NEE zijn.

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Al onze kroonjuwelen worden verkocht tijdens de winterstop of met deze zomer.Deze club is niet meer geloofwaardig richting hun supporters.
Natuurlijk gaat Suarez als hij de kans krijgt. Het seizoen over? Ajax speelt de laatste weken uitstekend, terwijl Suarez shit speelt. We kunnen ook overdrijven.
I think I lost my fucking headache
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Je kunt het ook als waardering zien voor je club. Hoeveel teams in Nederland hebben dit probleem? Dat zijn er niet zo heel veel. Ajax levert heel veel talent aan buitenlandse topclubs. Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.Toppie schreef:Al onze kroonjuwelen worden verkocht tijdens de winterstop of met deze zomer.Deze club is niet meer geloofwaardig richting hun supporters.
Ajax moet gewoon zorgen dat ze de juiste vervanger halen. Ajax zou niet afhankelijk moeten zijn van Suarez en ik denk ook niet dat ze dat zijn.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Nee, want ik weet niet of Chelsea Suarez inderdaad benaderd heeft. Maar ik weet wel dat clubs zulke dingen vaak stil willen houden en dat voetballers daar dan aan meewerken. Dat hebben we al zo vaak meegemaakt.Bertje schreef:En jij bent natuurlijk pessimistisch genoeg om er daarom maar vanuit te gaan dat hij liegt.joey schreef:De meeste voetballers stikken niet in hun eerste leugen als het op zulke dingen aankomt. Dus als je mij vraagt of mijn hand ervoor in het vuur steek dat Suarez de waarheid spreekt, dan moet het antwoord NEE zijn.
Als Chelsea 40 miljoen wil betalen, dan moet Suarez worden verkocht. En dan op onze blote knietjes dat Ajax grootschalig gaat saneren!!!!
Wat bedoel je daarmee, weer 10 nieuwe spelers kopen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Juist niet, lijkt me. Eerder richten op eigen jeugd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Voor dat we dat doen zou ik ze wel graag even bij het eerste elftal aan het werk zien. Ik ben er voor hoor. Om meer jongens een kans te geven in plaats van dat we weer een handvol nieuwe spelers moeten halen. Maar alleen als die jeugd er ook klaar voor is.
Mocht Suarez in de winterstop vertrekken dan wil ik graag weten of spelers als Jozefzoon, Castillion en Suk al volwaardige 1e elftal spelers kunnen zijn. Want als dat niet het geval is dan zul je misschien toch weer wat anders moeten bedenken en dat kost ook weer geld.
Mocht Suarez in de winterstop vertrekken dan wil ik graag weten of spelers als Jozefzoon, Castillion en Suk al volwaardige 1e elftal spelers kunnen zijn. Want als dat niet het geval is dan zul je misschien toch weer wat anders moeten bedenken en dat kost ook weer geld.
Nil volentibus arduum
Mwah, Jol zei niet voor niets dat hij ook graag 35 miljoen zou investeren... Bij zijn vorige clubs heeft hij flink ingekocht, en ik zal je verzekeren dat hij zijn deel van het transfergeld geclaimd heeft in het geval Suarez wordt verpatst.Jesse schreef:Juist niet, lijkt me. Eerder richten op eigen jeugd.
Ja, dat denk ik ook. Ik denk alleen dat GF doelde op de eigen jeugd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ach zo...
Nou ja, we zien het wel met Suarez. Ik sta nergens meer van te kijken.

Nou ja, we zien het wel met Suarez. Ik sta nergens meer van te kijken.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
20 miljoen pond is effe ruim 22 miljoen euro, dat is niet helemaal het bedrag wat Ajax "een goed bod" noemt, hoop ik.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Wat is de betekenis van saneren? Ajax moet na de verkoop van Suarez gaan inkrimpen. Zelfs een vervanger voor hem zit er niet in wat mij betreft.Duke schreef:Wat bedoel je daarmee, weer 10 nieuwe spelers kopen?
Misschien kunnen we zijn vertrek opvangen met Josefzoon en Castillion. Eriksen is ook een middenvelder die veel scoort.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Dat lijkt me niet, maar Ajax moet nu eenmaal de tering naar de nering zetten.De Dominee schreef:Misschien kunnen we zijn vertrek opvangen met Josefzoon en Castillion. Eriksen is ook een middenvelder die veel scoort.
Suarez, Atouba, Pantelic, Oleguer, Ogararu, Rommedahl, Kennedy, Sno, Luque, Silva, Manucharyan en nog een stuk of 10 jeugdspelers. Suarez zal de hoofdprijs moeten opbrengen. En van zijn opbrengst kunnen we de rest wegtrappen. Zo niet, dan kun je een financieel stabiele toekomst wel vergeten.
Ajax zal wel een vervanger halen, maar eerder een uit de categorie-Pantelic, verwacht ik. Dat wil zeggen: lage tot geen transfersom, hoog salaris.goodfella schreef:Wat is de betekenis van saneren? Ajax moet na de verkoop van Suarez gaan inkrimpen. Zelfs een vervanger voor hem zit er niet in wat mij betreft.Duke schreef:Wat bedoel je daarmee, weer 10 nieuwe spelers kopen?