Dat zal best, maar verdedigend is het niet veel. Met Sissoko op die positie blijft het middenveld veel gemakkelijker overeind.D_skilled schreef:Nee joh, Camoranesi heeft een geweldige balcontrole.
Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2009-2010
Camoranesi is ook geen echte middenvelder. Meer een vleugelspeler.
Precies. Dat zei ik dus al in mijn eerste post.
- Monkey Tonk
Zit ik een beetje te hopen dat van Gaal wint.
Maar dat is Bayern...
Ik word gek.
Maar dat is Bayern...
Ik word gek.
Bij mijn weten telt dan het onderlinge resultaatBenji schreef:Wat trouwens als Milan verliest en Marseille gelijkspeelt, doelsaldo (in voordeel Marseille) of onderling resultaat (voordeel Milan)
- Monkey Tonk
Klopt.
Ik kijk Marseille-Madrid, en de Fransen hebben genoeg aan een overwinning als Milan verliest.
Ik kijk Marseille-Madrid, en de Fransen hebben genoeg aan een overwinning als Milan verliest.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op di dec 08, 2009 10:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan niet genieten van een Beierse overwinning..
- Monkey Tonk
Louis 2-1
- Monkey Tonk
Wat is Juventus dan aan het doen? Thuis 1 doelpoging tegenover 15 van Bayern?
Ik gun het hem wel, ook al is het Bayern. Met Juventus heb ik ook niet veel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hopelijk haalt Bayern de zege binnen. Ik gun het Louis absoluut.
Met Juventus heb ik ook werkelijk helemaal niets. Ja, een bak met slechte herinneringen. De verloren CL finale en een pijnlijke nederlaag in de halve finale. Om nog maar te zwijgen van dat oefenpotje....
Met Juventus heb ik ook werkelijk helemaal niets. Ja, een bak met slechte herinneringen. De verloren CL finale en een pijnlijke nederlaag in de halve finale. Om nog maar te zwijgen van dat oefenpotje....

Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
Voetballend vind ik hem niet zo geweldig, maakt veel verkeerde keuzes.
Echter wel een uitstekende spits. Kopbal op de paal, penalty versierd en doelpunt. Daar doe ik het voor.
Echter wel een uitstekende spits. Kopbal op de paal, penalty versierd en doelpunt. Daar doe ik het voor.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Niet erg bijzonder.
- martijn401
Leuk voor Louis, nu kan het niet meer mis gaan!
Er is maar een ploeg die het verdient om te winnen. Juventus maakt helemaal niets klaar....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Monkey Tonk
van Gaal haut haus.
Dik verdiende overwinning. Louis heeft het op tijd op de rails gekregen.
Het valt me al een paar jaar op, maar zijn de Italianen het verdedigen verleerd?
Bayern zal er wel aan komen vanaf nu. Dat kondigde Van Gaal al aan na Maccabi-thuis.
Bayern zal er wel aan komen vanaf nu. Dat kondigde Van Gaal al aan na Maccabi-thuis.
Mwah, dat laatste wacht ik liever nog effe af, maar dit is natuurlijk een prima overwinning. Ludwig zal de kerst wel halen.D_skilled schreef:Dik verdiende overwinning. Louis heeft het op tijd op de rails gekregen.
Ze speelden uitstekend, Zuidema. De automatismen waren zichtbaar. Iedereen wist wat hij moest doen.
Ja, dit begint voorzichtig toch wel ergens op te lijken.
Zou Louis het dan toch nog een keertje gaan flikken? Zou het echt leuk vinden als hij met Bayern tot een goede prestatie zou kunnen komen. Want hoewel hij zich soms niet weet te gedragen vind ik Louis wel een echte Ajacied. Ook nu weer in Munchen. Niet kijken naar reputaties maar gewoon stronteigenwijs en overtuigd van zijn eigen gelijk aan de slag gaan.
Zou Louis het dan toch nog een keertje gaan flikken? Zou het echt leuk vinden als hij met Bayern tot een goede prestatie zou kunnen komen. Want hoewel hij zich soms niet weet te gedragen vind ik Louis wel een echte Ajacied. Ook nu weer in Munchen. Niet kijken naar reputaties maar gewoon stronteigenwijs en overtuigd van zijn eigen gelijk aan de slag gaan.
Nil volentibus arduum
Zeg dat wel. Sowieso begrijp ik niet met welk tactisch concept Juventus het veld is ingegaan.Jöhnk schreef:Het valt me al een paar jaar op, maar zijn de Italianen het verdedigen verleerd?
Hoop dat Martin Jol gekeken heeft. Zo kan het dus ook gaan met een club die vertrouwt op een 'spielmacher'. Zonder Diego die het verschil maakt is Juventus niets.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik heb staan juichen net. Koning Keizer Louis 

Vond die goal van Juventus overigens het hoogtepunt van de avond. Wát een goal. 

Het stinkt aan alle kanten!