FC Utrecht - Ajax 06-12-2009

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

D_skilled

Re: FC Utrecht - Ajax 06-12-2009

Bericht door D_skilled » zo dec 06, 2009 2:36 pm

Face it, Toby en Alderweireld hadden hun handen vol aan de fysiek beresterke Mulenga en de beweeglijke en goed lopende V. Wolfswinkel. Die hebben er met de pet naar gegooid vandaag.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo dec 06, 2009 2:37 pm

Peter schreef:Het zou maar zo kunnen dat we na dit weekend meer tegengoals hebben dan die brute toppers van Feyenoord.
Gelukkig heeft Grunn er nu 1 inliggen. :smallgrin.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » zo dec 06, 2009 2:37 pm

Toby Alderweireld had het in z'n eentje al moeilijk genoeg :smallgrin.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo dec 06, 2009 2:37 pm

D_skilled schreef:Pantelic viel vandaag wel door de mand zeg. Wat was die man slecht. Wuytens en Keller hadden hem aan ketting. Maar goed, iedereen was ondermaats. Echter is het wel lekker om een spits te hebben die, ondanks een keer niet z'n stempel kan drukken, toch nog de ballen voorin kan vasthouden.
Speelde idd erg matig net als de rest wat je ook terecht opmerkt. De 2de helft heeft Ajax de bal niet meer eens voorin gekregen dus hoe moet je dan een bal vasthouden. Ons geweldig middenveld koos weer liever voor het SPARTA thuis wapen schieten van afstand.

Eerste helft had Ajax het in het begin kunnen afmaken.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo dec 06, 2009 2:37 pm

Feyenoord - Groningen 0-1. Maar dat is nog geen pleister op de gapende wond.

999

Bericht door 999 » zo dec 06, 2009 2:38 pm

Peter schreef:
LucaS schreef:Hou nou toch op, Rommedahl was beter dan Suarez. Makkelijk om op de waterdragers te zeiken
Nee, het is makkelijk om op Suarez te zeiken, maar jij doet nooit anders. Hij was matig, maar ik heb met open mond staan kijken naar onze achterhoede. Die Wolfswinkel krijgt 4 100% kansen waarvan je er welgeteld 0 op het conto van Suarez kan schrijven, hoor. De 2-0? Pantelic staat me daar een potje te slapen. Nee, ik vind het makkelijk om op de man te zeiken die Ajax telkens weet te redden. Nu laat hij het lelijk afweten en dan zie je dus dat die andere grootheden er allemaal niet zo heel veel van kunnen. We hebben dan gelukkig nog drie wissels, maar als ze dan alledrie het niveau hebben van likmevessie dan houdt het gewoon op.
Suarez was niet matig, Suarez was BAGGER.Als die niet kan pingelen en door de tegenstander strak wordt gedekt maakt ie ( weer ) niks klaar ..
Blij met de punten ...

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo dec 06, 2009 2:38 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 9:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo dec 06, 2009 2:39 pm

Peter schreef:
LucaS schreef:Hou nou toch op, Rommedahl was beter dan Suarez. Makkelijk om op de waterdragers te zeiken
Nee, het is makkelijk om op Suarez te zeiken, maar jij doet nooit anders. Hij was matig, maar ik heb met open mond staan kijken naar onze achterhoede. Die Wolfswinkel krijgt 4 100% kansen waarvan je er welgeteld 0 op het conto van Suarez kan schrijven, hoor. De 2-0? Pantelic staat me daar een potje te slapen. Nee, ik vind het makkelijk om op de man te zeiken die Ajax telkens weet te redden. Nu laat hij het lelijk afweten en dan zie je dus dat die andere grootheden er allemaal niet zo heel veel van kunnen. We hebben dan gelukkig nog drie wissels, maar als ze dan alledrie het niveau hebben van likmevessie dan houdt het gewoon op.
Zoals van Halst net ook zei uitstekend geblokt door die Silberbauer.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo dec 06, 2009 2:39 pm

LucaS schreef:Het lijkt me dat je van degenen die de besten zijn het meeste mag verwachten. Suarez doet al weken helemaal niets, op zijn pikje getrapt dat Panty in de spits mag, waarschijnlijk
En terecht! Hij speelde daar fabelachtig en toen bedacht Jol opeens om hem als dank daar maar weg te halen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo dec 06, 2009 2:39 pm

Ja hoor, het is weer allemaal de schuld van Suarez. Jezus mina. :excited.gif:

Die hele kloteverdediging zakte weer eens finaal door het ijs. Eerste helft niks aan de hand, en bij de eerste de beste tegenslag was het weer het welbekende kaartenhuis. Slimme overtreding van Anita ook weer, pff.

Ohja, ik vergeet de heerlijke invalbeurt van Donald. Nee, het was gewoon algemene kutheid en dat lag niet aan Suarez.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 06, 2009 2:40 pm

RKC is voorlopig beter dan PSV
I think I lost my fucking headache

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo dec 06, 2009 2:40 pm

Idd, heeft in die 25 min meer goed gedaan, dan Suarez (wat veel zegt over Suarez).

Dit is een flinke domper. Overigens had psv in utreggg ook dik moeten verliezen. utreggg heeft gewoon een goede ploeg.

Anita en Enoh er dus niet bij as vrijdag. Ajax moet gewoon verder gaan met bouwen. Ik heb dit seizoen al vaak genoten van 't spel (moeten we niet vergeten).
Aissati had de 0-1 moeten maken. Maar ja, als.....

Terechte nederlaag.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo dec 06, 2009 2:40 pm

999 schreef:
Peter schreef:
Suarez was niet matig, Suarez was BAGGER.Als die niet kan pingelen en door de tegenstander strak wordt gedekt maakt ie ( weer ) niks klaar ..
En dat nog wel tegen Mesu de zwaktste back van de eredivisie.

Beloki

Bericht door Beloki » zo dec 06, 2009 2:40 pm

Thijs schreef:Ja hoor, het is weer allemaal de schuld van Suarez. Jezus mina. :excited.gif:

Die hele kloteverdediging zakte weer eens finaal door het ijs. Eerste helft niks aan de hand, en bij de eerste de beste tegenslag was het weer het welbekende kaartenhuis. Slimme overtreding van Anita ook weer, pff.

Ohja, ik vergeet de heerlijke invalbeurt van Donald. Nee, het was gewoon algemene kutheid en dat lag niet aan Suarez.
Donald zien over 19 jaar terug op Eurosport bij ´the worst subtitutes ever´. Mijn hemel.
Laatst gewijzigd door Beloki op zo dec 06, 2009 2:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

peter

Bericht door peter » zo dec 06, 2009 2:41 pm

999 schreef:
Peter schreef:
Nogmaals. Die bal op Aissati was aardig en dat had de 0-1 moeten zijn. Dat hij daarna onzichtbaar is, is dramatisch te noemen, maar waarom het gezeur op die jongen? Ik verwijt de rest van onze spelers wel een stukje meer, hoor. Een Pantelic was qua veldspel nog dramatischer en was ook nog eens verantwoordelijk voor de 2-0. Nogmaals, het is een collectief falen, maar vooral Toby, de Zeeuw en Pantelic krijgen van mij de zwarte piet. Zij waren werkelijk waar hopeloos en ook nog eens verantwoordelijk voor de tegengoals.

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 06, 2009 2:41 pm

Niemand zegt dat het allemaal de schuld van Suarez was. Suarez was alleen wel bagger en had gewisseld moeten worden. Er waren ook anderen die (erg) slecht waren.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 06, 2009 2:42 pm

Zlatan Son of God schreef:Eerste helft had Ajax het in het begin kunnen afmaken.
Weet ik niet, hoor. Dat vind ik een beetje veel eer. Ajax begon nog wel aardig (of was Utrecht afwachtend/bang), maar al tijdens de eerste helft zág je het minder worden. En in de tweede helft begon het pas echt, daar had 999 gelijk in.

Ik vond de meeste spelers van Ajax laks, ongeconcentreerd en arrogant. Het kwam wel goed, dachten ze.
Het stinkt aan alle kanten!

peter

Bericht door peter » zo dec 06, 2009 2:43 pm

Suarez wisselen? Haha, ja want dan krijgen we nieuwe, magische impulsen met Mickey en Rommedahl. Toe dan.

Ik zou overigens bij Ajax sowieso eens wat andere mensen op de bank zetten. Hoe vaak mogen we Sulejmani nog zien invallen? Ik zie namelijk niet het nut van zijn invalbeurten.

jamie

Bericht door jamie » zo dec 06, 2009 2:44 pm

brigade zuid schreef:
LucaS schreef:Het lijkt me dat je van degenen die de besten zijn het meeste mag verwachten. Suarez doet al weken helemaal niets, op zijn pikje getrapt dat Panty in de spits mag, waarschijnlijk
En terecht! Hij speelde daar fabelachtig en toen bedacht Jol opeens om hem als dank daar maar weg te halen.
Dat klopt inderdaad. We hebben de beste spits van de eredivisie en dat zetten we Pantelic op zijn plaats :confused.gif: . Sindsdien draait het niet meer met Suarez and scoort hij weinig. Zet hem lekker terug in de spits. Want zoals Suarez nu speelt koopt niemand hem.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo dec 06, 2009 2:45 pm

Jan van Halst zei een tijd terug dat hij denkt dat Ruiz meer kans van slagen heeft in de top dan Suarez. Vervolgens ging hij het onderbouwen en daar kon ik me wel in vinden. Door te zeggen dat wanneer Ruiz niet z'n stempel kan drukken toch nog z'n taak uitvoert. Simpel speelt wanneer het moet. Even temporiseren. In dienst van het elftal blijft spelen. Als Suarez z'n dag niet heeft kan hij helaas nergens op terugvallen en dan heb je weinig aan hem.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo dec 06, 2009 2:45 pm

Terecht verloren.

Ajax eerste helft beter, maar vergeet er 2 te maken.
Utrecht tweede helft veel beter.

Mulenga was niet te verdedigen, Mertens had de tijd van z'n leven tegen Anita en Suarez deed werkelijk niks goed.
Whitey on the moon.

Jesse

Bericht door Jesse » zo dec 06, 2009 2:46 pm

LucaS schreef:Niemand zegt dat het allemaal de schuld van Suarez was. Suarez was alleen wel bagger en had gewisseld moeten worden. Er waren ook anderen die (erg) slecht waren.
Maar Luuk, jij hebt toch ook gezien dat Suarez ook als hij slecht speelt die bal er uit het niets ineens in kan schieten? Dat lijkt me de reden dat Suarez altijd mag blijven staan.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo dec 06, 2009 2:46 pm

D_skilled schreef:Jan van Halst zei een tijd terug dat hij denkt dat Ruiz meer kans van slagen heeft in de top dan Suarez. Vervolgens ging hij het onderbouwen en daar kon ik me wel in vinden. Door te zeggen dat wanneer Ruiz niet z'n stempel kan drukken toch nog z'n taak uitvoert. Simpel speelt wanneer het moet. Even temporiseren. In dienst van het elftal blijft spelen. Als Suarez z'n dag niet heeft kan hij helaas nergens op terugvallen en dan heb je weinig aan hem.
Die gast preekt voor z'n eigen parochie. Irritant.
Whitey on the moon.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo dec 06, 2009 2:47 pm

Thijs schreef:Ja hoor, het is weer allemaal de schuld van Suarez. Jezus mina. :excited.gif:

Iedereen was gewoon slecht! Suarez zat alleen vanaf minuut 1 niet in de wedstrijd net als de Zeeuw. Dat was voor iedereen gewoon zichtbaar.
Anita heeft blijkbaar neit geleerd van Urby uit bij Roda. Het zeer matige verdedigen van onze Belgen wordt eindelijk zichtbaar afgestraft. Dat veel spelers niet thuis geven als het op karakter aankomt wisten we al 5 seizoenen. (Overigens toevallig dat dit parallel loopt met de aanwezigheid van Urby in deze selectie) Daarnaast blijft het gewoon zorgwekkend dat we al jaren aanvallen meer creeeren, waarin we in de eindfase een goede bezetting hebben voor het doel.................

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo dec 06, 2009 2:48 pm

Peter schreef:Suarez wisselen? Haha, ja want dan krijgen we nieuwe, magische impulsen met Mickey en Rommedahl. Toe dan.
Idd zeg, oke Suarez was niet best maar hij kan altijd nog zn momenten hebben.

Plaats reactie