Urby Emanuelson
Moderator: mods
-
Re: Urby Emanuelson
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach, jij vond Zonneveld beter dan Emanuelson. Dus je moet lekker je smoel houden, want je hebt echt de ballen verstand van voetbal. Na die 2-4 in Alkmaar en 5-1 in de klassieker heb ik je niet gehoord.
Emanuelson staat dit seizoen wederom prima te voetballen.

Hou zelf je smoel GF noem je zelf lekker KFgoodfella schreef:Ach, jij vond Zonneveld beter dan Emanuelson. Dus je moet lekker je smoel houden, want je hebt echt de ballen verstand van voetbal. Na die 2-4 in Alkmaar en 5-1 in de klassieker heb ik je niet gehoord.![]()
![]()
Ajax gaat Urby een contractverlenging aanbieden.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ga lekker klagen over de scheidsrechters. Dan toon je tenminsteToppie schreef:Hou zelf je smoel GF noem je zelf lekker KFgoodfella schreef:Ach, jij vond Zonneveld beter dan Emanuelson. Dus je moet lekker je smoel houden, want je hebt echt de ballen verstand van voetbal. Na die 2-4 in Alkmaar en 5-1 in de klassieker heb ik je niet gehoord.![]()
![]()

Urby heeft inmiddels laten weten open te staan voor een avontuur in het buitenland.De Dominee schreef:Ajax gaat Urby een contractverlenging aanbieden.
- Giacomo Puccini
Zegt Urby:
Mocht Ajax er dit seizoen in slagen om kampioen te worden, dan moet de club afscheid nemen van Urby Emanuelson. De polyvalente speler van de Amsterdammers verklaarde in het programma Noord-Holland Sport van RTV Noord-Holland dat hij open staat voor een avontuur in het buitenland. Afgelopen weekend kwam hij nog met een andere lezing.
Het contract van Emanuelson loopt namelijk nog maar anderhalf jaar door, en de speler liet weten het jammer te vinden als hij voor niets de deur uit zou wandelen. “Ik heb veel aan Ajax te danken. Het zou toch zonde zijn als ik transfervrij de deur uitloop", zei Emanuelson tegen Eredivisie Live. “Maar Ajax moet zelf met een voorstel komen.”
Niet veel later liet Ajax weten het contract van de tienvoudig international open te willen breken. Gezien de nieuwe uitspraken van Emanuelson lijkt de kans echter klein dat de 23-jarige Amsterdammer in zal gaan op een nieuwe aanbieding.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wilde het net posten. En geen kampioenschap betekent verlengen? Wat wil hij nu?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Vreemde combinatie. Je zou juist zeggen met het kampioenschap komt er een extra uitdaging in de vorm van de CL.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ah, daar is het prachtige polyvalent weer! 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Giacomo Puccini
Dit soort teksten kun je niet maken, getuigt van weinig respect voor je club en de supporters. Ten eerste willen wij ook wel eens dat Urby eindelijk weer eens kampioen wordt met Ajax. Laat dat eerst maar eens zien voordat je er over praat. Ten tweede vind ik niet dat je over weggaan moet spreken in het openbaar, laat staan wanneer het niet ter sprake is! Namelijk, Ajax is geen kampioen, en hij weet niet eens welke club tzt hem wil hebben! Het komt wel erg ontevreden over dat je weg wil terwijl je niet eens weet naar welke club dan en je in dat hypothetische geval bij de kampioen van Nederland zit en in de Champions League komt te spelen maar dat biedt dan blijkbaar onvoldoende motivatie.
Het zijn typisch uitspraken van Urby. Ik blijf van mening dat deze jongen een beetje praatziek is en het wat hoog in zijn bol heeft. Maar in ieder geval laat hij eindelijk acceptabel voetbal zien, dus het zij hem voor deze ene keer vergeven.
Het zijn typisch uitspraken van Urby. Ik blijf van mening dat deze jongen een beetje praatziek is en het wat hoog in zijn bol heeft. Maar in ieder geval laat hij eindelijk acceptabel voetbal zien, dus het zij hem voor deze ene keer vergeven.
Ajax!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Urby praatziek? Volgens mij heb ik die jongen in al die jaren nog geen dozijn volzinnen horen uitspreken.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Giacomo Puccini
Let maar eens op, hij heeft werkelijk altijd overal een mening over. Hij geeft volgens mij de meeste interviews van alle Ajacieden. Vorig seizoen bijvoorbeeld meldde hij tegenover journalisten dat hij ontdaan was toen Van Basten hem een paar keer wisselde, want daar sprak te weinig vertrouwen uit. Hij heeft ook wel eens geroepen dat hij niet meer linksback wilde spelen. Later kwam hij daar weer op terug. Zo is er altijd wel wat met die jongen.
Ajax!
- Daily Blind
Kampioen worden en een strik erom heen.
Doet het prima momenteel, maar overal te wisselvallig. Het heeft dus 5 jaar geduurd voordat hij meer dan 4 wedstrijden op rij een redelijk niveau haalde.
Doet het prima momenteel, maar overal te wisselvallig. Het heeft dus 5 jaar geduurd voordat hij meer dan 4 wedstrijden op rij een redelijk niveau haalde.
- Giacomo Puccini
Daar ben ik het mee eens. Hij mag opzich wel blijven als hij de goede lijn van de laatste maanden weet door te trekken, maar over een goed bod zou ik serieus nadenken. Voor de 10 positie wordt meer tactisch inzicht en meer scorend vermogen gevraagd dan Emanuelson beschikt en ik zie hem niet voor langere tijd de motivatie opbrengen om linksback te spelen. Eerlijk gezegd vind ik hem voor die positie het meest geschikt en helemaal als je ziet dat de zwakste schakel van het elftal (Anita) daar momenteel staat.
Emanuelson moet óf verlengen voor minimaal 2-3 jaar, dan moet hij zich wel schikken in zijn rol en 100% voor Ajax gaan. Dit lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Het is dus te hopen dat er een leuke club komt informeren en dat je nog een paar miljoen voor hem vangt. Waarschijnlijk voor iedereen het beste.
Emanuelson moet óf verlengen voor minimaal 2-3 jaar, dan moet hij zich wel schikken in zijn rol en 100% voor Ajax gaan. Dit lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Het is dus te hopen dat er een leuke club komt informeren en dat je nog een paar miljoen voor hem vangt. Waarschijnlijk voor iedereen het beste.
Ajax!
Uitstekende voetballer. Niet slim van Ajax om de arbeidsrelatie te laten verslodderen. Die gaat gewoon transfervrij weg en ik geef hem groot gelijk.
-
Urby is een typische Ajax voetballer, volgens het TIPS systeem. Ik ben persoonlijk fan van Urby en het heeft in mijn ogen te maken met het gevoerde wanbeleid dat Urby nu gratis gaat weglopen. Er zijn een aantal horken als trainers geweest en onder Jol (eindelijk een goede trainert) komt Urby weer bovendrijven.
Whitey on the moon.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
Ik mis de Inzicht en Persoonlijkheid anders. Techniek en een redelijke snelheid is idd aanwezig.GangstaRiB schreef:Urby is een typische Ajax voetballer, volgens het TIPS systeem. Ik ben persoonlijk fan van Urby en het heeft in mijn ogen te maken met het gevoerde wanbeleid dat Urby nu gratis gaat weglopen. Er zijn een aantal horken als trainers geweest en onder Jol (eindelijk een goede trainert) komt Urby weer bovendrijven.
En bij Pantelic ontbreekt de snelheid en techniek.
Het is gewoon wanbeleid om die jongen over het hoofd te zien, terwijl iedere andere speler een sterk verbeterd contract krijgt. Emanuelson staat gewoon prima te voetballen dit seizoen.
Het is gewoon wanbeleid om die jongen over het hoofd te zien, terwijl iedere andere speler een sterk verbeterd contract krijgt. Emanuelson staat gewoon prima te voetballen dit seizoen.
- Daily Blind
Daar heb ik het niet over. Ik zeg alleen dat het ook wel eens tijd werd dat Urby iets ging laten zien. Maar meneer heeft gelijk naar 4 goede wedstrijdjes weer praatjes. laat hem eens 30 goede wedstrijden spelen en dan gaan klagen.goodfella schreef:En bij Pantelic ontbreekt de snelheid en techniek.
-
De rest is er ook wel. Maar door jarenlang ge-jojo groeide Urby niet door. En dat is de voorgaande trainers te verwijten.Zlatan Son of God schreef:Ik mis de Inzicht en Persoonlijkheid anders. Techniek en een redelijke snelheid is idd aanwezig.GangstaRiB schreef:Urby is een typische Ajax voetballer, volgens het TIPS systeem. Ik ben persoonlijk fan van Urby en het heeft in mijn ogen te maken met het gevoerde wanbeleid dat Urby nu gratis gaat weglopen. Er zijn een aantal horken als trainers geweest en onder Jol (eindelijk een goede trainert) komt Urby weer bovendrijven.
Whitey on the moon.