AZ 2009-2010
Re: AZ 2009-2010
Denk niet dat De Zeeuw gaat. Die blijft nog wel een jaartje bij Ajax, minimaal.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Mwah, het zou me zeer verbazen als De Zeeuw niet de ambitie had om in het buitenland te spelen. En de WK is natuurlijk dé etalage.
Het zijn voetballers, geen clubmensen.
Het zijn voetballers, geen clubmensen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Joey roept dat iedere transferperiode bij een goed presterende voetballer en heeft dan uiteindelijk wel eens gelijk.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ja en als De Zeeuw niet weggaat is hij niet goed genoeg, is Nederland echt een Mickey-mouseland en willen clubs geen spelers meer van Ajax 

IK GELOOF!!!!!!
Doorgaans is het een optelsommetje, Jinne. Hoe goed is de speler, hoe oud is hij, op welke positie speelt hij (linksbenige verdedigers zijn bijvoorbeeld bijzonder in trek), hoe lang loopt zijn contract nog, enz. Soms gaat een speler een jaartje eerder dan gedacht, soms een jaartje later. Maar in grote lijnen doen alle voetballers hetzelfde.
De Zeeuw is pas een jaartje bij Ajax. Die gaat helemaal nergens....
IK GELOOF!!!!!!
Louis heeft Van Bommel al. Die heeft De Zeeuw niet nodig.
Anderhalf jaar? Die dient zijn contract wel uit.
Maar het is sowieso de vraag of Van Gaal er tegen de zomer nog zit, en of hij dan al dan niet onder curatele is gesteld als het gaat om transfers.
Maar het is sowieso de vraag of Van Gaal er tegen de zomer nog zit, en of hij dan al dan niet onder curatele is gesteld als het gaat om transfers.
Dat is waar. Maar als Van Gaal de kans krijgt... Hij haalt graag spelers met wie hij al heeft gewerkt.
Ik zie hem ook wel Schaars halen, als AZ, dat uiteraard geen geld nodig heeft
,volgend jaar aangeeft daar geen bezwaar tegen te hebben. Of anders ook, want we hebben destijds met de transfer van De Boertjes gezien wat de beloften van Van Gaal waard zijn.
Ik zie hem ook wel Schaars halen, als AZ, dat uiteraard geen geld nodig heeft

Zo en zo.Jöhnk schreef:Anderhalf jaar? Die dient zijn contract wel uit.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Heeft een aflopend eenjarig contract. En het lijkt me stug dat het verlengd wordt.Jöhnk schreef:Anderhalf jaar? Die dient zijn contract wel uit.
Ik denk dat Ludwig post Braafheid en Pranjic even wordt overgeslagen.joey schreef: Zie hem wel een paar spelers halen die hij kent. Schaars, Romero, De Zeeuw.
Maar goed, Bayern heeft een keeper nodig. Neuer komt niet, Adler misschien? Als dat niet lukt, zou men bij Romero uit kunnen komen. Als die tenminste weer op een keeper gaat lijken.
Vitesse meer dan terecht gewonnen inderdaad. Ik vond ze helemaal niet slecht.
Felies Wouter en Poeder...
Felies Wouter en Poeder...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ze kwamen in de 1e helft een paar keer goed weg, maar zag inderdaad soms prima voetbal van Vitesse. Grote dissonant was overigens weer Greene die me weer een paar belachelijke passes gaf 

Die vent kan echt gewoon niet voetballen, maar Vistas heeft al aangegeven at hij bij een goed bod weg mag.Benji schreef:Ze kwamen in de 1e helft een paar keer goed weg, maar zag inderdaad soms prima voetbal van Vitesse. Grote dissonant was overigens weer Greene die me weer een paar belachelijke passes gaf
ADKoeman spreekt AZ aan op rode kaarten
ALKMAAR - Trainer Ronald Koeman heeft de spelers van AZ aangesproken op hun discipline. Vijf voetballers uit de selectie van de landskampioen kregen in de eerste seizoenshelft al een rode kaart en deze week werd Pontus Wernbloom op basis van tv-beelden voor drie duels geschorst.
,,Wij hebben niet het type elftal en spel waar dit in thuishoort'', aldus Koeman donderdag op de website van AZ.
Gill Swerts, Graziano Pellè, Simon Poulsen en Jonathas werden in het eerste elftal al met rood uit het veld gestuurd, Ari overkwam dat bij de beloften.
,,Ik heb de groep aangesproken op de vele rode kaarten die wij hebben gekregen in de eerste seizoenshelft. Als het weer gebeurt, gaan we maatregelen nemen. Of Wernbloom op vakantie mag? Nee, hij kan gewoon spelen tegen Standard Luik (Champions League) en Feyenoord (beker). En ik ga hem niet belonen voor zijn gedrag.'' (ANP)
03/12/09 16u58
Hij heeft ze daarop aangesproken! Wat heeft Koeman de voorbije maanden dan gedaan? Alsof discipline, in welke vorm dan ook, geen wezenlijk onderdeel is van het spelletje, een voetnoot of een bijzaak. Dat aanspreken heeft blijkbaar weinig impact gehad.
Deze zin slaat gewoon nergens op.,,Wij hebben niet het type elftal en spel waar dit in thuishoort'', aldus Koeman donderdag op de website van AZ.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Koeman is toch zelf ook de Tribune op gestuurd en mocht een wedstrijd niet op de bank zitten?
Wie beloont dat dan niet?
Oh neej... dat was allemaal onzin, want andere coaches kregen daar geen straf voor.
Wie beloont dat dan niet?
Oh neej... dat was allemaal onzin, want andere coaches kregen daar geen straf voor.
Koeman en AZ uit elkaar, aldus AZ.nl
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Geniaal haha. AZ is compleet naar de afgrond gebracht in een halfjaartje tijd (niet geheel op het conto van Koeman btw). Ben benieuwd wie er nu in stapt. Misschien Jans?
Aad zit zonder werk 

- InnerHarbour