AZ 2009-2010
Re: AZ 2009-2010
@ Harm: Ik vind Holman anders ook niet onaardig. Hij viel mij ook al een aantal keer op. Werkt hard, loopt zich goed vrij en kan een doelpunt maken. Denk dat zo een Lens graag naar Ajax komt.
IK GELOOF!!!!!!
Lens is niet zoveel. Gevalletje Leonardo. Goed voor de middenmoot waar AZ zich nu in bevindt. Als het een stapje sneller gaat en de verdedigers een stukje dichter op elkaar staan is het niet zo veel.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Mmm... ik wil niet graag de betweter zijn, maar Lens heeft nu toch al aardig wat dingen laten zien, zowel individueel als in teamverband die veel beter zijn dan Leonardo. Lens is een stabiele jongen, Leonardo is labiel. En Lens is gewoonweg veel completer. Hem vergelijken met Leonardo kan eigenlijk niet eens. Je zou hem met Suarez moeten vergelijken. En dan denk ik dat Suarez zijn pluspunten heeft op het vlak van mentaliteit (echte winnaar) en fysiek, maar dat Lens rustiger en efficienter is.Khraa schreef:Lens is niet zoveel. Gevalletje Leonardo. Goed voor de middenmoot waar AZ zich nu in bevindt. Als het een stapje sneller gaat en de verdedigers een stukje dichter op elkaar staan is het niet zo veel.
Whitey on the moon.
Heeft Lens al veel laten zien?
Ik heb hem denk ik 3 goede wedstrijden zien spelen dit seizoen. Vorig seizoen was het helemaal niets.
(overigens ook zonder de betweter te willen uithangen, tis slechts mijn mening)
Ik heb hem denk ik 3 goede wedstrijden zien spelen dit seizoen. Vorig seizoen was het helemaal niets.
Lens haalt het niveau van Suarez natuurlijk nooit maar hij zou wel een goede speler zijn voor Ajax. Ik wacht eigenlijk nog steeds op Sulejmani!
IK GELOOF!!!!!!
-
Vorig jaar had hij een goedlopend koppel voor zich. Dit jaar heeft hij toch al wat wedstrijden gewonnen voor z'n team. En als hij niet scoort, dan is hij wel belangrijk voor z'n team. Met zijn snelheid blijft het een gevaar.Khraa schreef:Heeft Lens al veel laten zien?
Whitey on the moon.
AZ staat met een zesde plek in de subtop. Drie puntjes achter nummer vier Feyenoord.Khraa schreef:Lens is niet zoveel. Gevalletje Leonardo. Goed voor de middenmoot waar AZ zich nu in bevindt. Als het een stapje sneller gaat en de verdedigers een stukje dichter op elkaar staan is het niet zo veel.
Overigens ligt het voor AZ natuurlijk veel meer voor de hand om de grote namen Dembélé en El Hamdaoui te verkopen en vervolgens verder te gaan met Lens en Holman.
Jij zegt subtop, ik hoor middenmoot.
Ze staan 2 punten voor op Heracles en achter op Feyenoord. Hoe meer middenmoot wil je het hebben.
Ze staan 2 punten voor op Heracles en achter op Feyenoord. Hoe meer middenmoot wil je het hebben.
Huh? Hoeveel doelpunten heeft Lens gemaakt? Hoeveel assists heeft hij gegeven? Voorlopig mag hij de schoenveters van Suarez niet vastmaken. Misschien verbetert hij zich nog met de jaren, maar op dit moment vind ik juist zijn rendement en zijn overzicht onder de maat.GangstaRiB schreef:Je zou hem met Suarez moeten vergelijken. En dan denk ik dat Suarez zijn pluspunten heeft op het vlak van mentaliteit (echte winnaar) en fysiek, maar dat Lens rustiger en efficienter is.
Het stinkt aan alle kanten!
-
2007/08 Nederland N.E.C. Eredivisie 31 9joey schreef:Huh? Hoeveel doelpunten heeft Lens gemaakt? Hoeveel assists heeft hij gegeven? Voorlopig mag hij de schoenveters van Suarez niet vastmaken. Misschien verbetert hij zich nog met de jaren, maar op dit moment vind ik juist zijn rendement en zijn overzicht onder de maat.GangstaRiB schreef:Je zou hem met Suarez moeten vergelijken. En dan denk ik dat Suarez zijn pluspunten heeft op het vlak van mentaliteit (echte winnaar) en fysiek, maar dat Lens rustiger en efficienter is.
2008/09 Nederland AZ Eredivisie 8 1
2009/10 Nederland AZ Eredivisie 13 7
Bij NEC was ie goed bezig. Bij AZ heeft hij er toch al weer 7 inliggen. Loopt nu 1 op 2.
Whitey on the moon.
Z'n overzicht moet absoluut beter, maar Lens doet het dit seizoen prima. Beter dan El Hamdaoui. Koeman krijgt straks nog een luxeprobleem. Dembélé kan hij makkelijk inbrengen nu Wernbloom geschorst is (sowieso is Dembélé natuurlijk beter), maar voor El Hamdaoui is moeilijker een plekje te vinden.
Maar nogmaals, voor AZ slaat het natuurlijk nergens op om Lens te verkopen met de gedachte dat Dembélé em El Hamdaoui aan het einde van het seizoen ook zullen willen vertrekken in het achterhoofd.
Maar nogmaals, voor AZ slaat het natuurlijk nergens op om Lens te verkopen met de gedachte dat Dembélé em El Hamdaoui aan het einde van het seizoen ook zullen willen vertrekken in het achterhoofd.
Kan Lens niet vanaf links? Dan kan je ze alledrie opstellen.Enganche schreef:Z'n overzicht moet absoluut beter, maar Lens doet het dit seizoen prima. Beter dan El Hamdaoui. Koeman krijgt straks nog een luxeprobleem. Dembélé kan hij makkelijk inbrengen nu Wernbloom geschorst is (sowieso is Dembélé natuurlijk beter), maar voor El Hamdaoui is moeilijker een plekje te vinden.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ik zeg niet dat Lens niets kan, Enganche. Ik vind alleen dat Lens nog lang niet op het niveau van Suarez zit.
Een gebrek aan overzicht is een probleem. Bij sommige spelers verbetert het overzicht met de jaren (door ervaring), maar bij andere spelers verbetert het niet. Overzicht heeft te maken met ruimtelijk inzicht en ruimtelijk inzicht is aangeboren.
Neem Bryan Roy. Die kon goed dribbelen maar hij zág het gewoon niet. Dan houdt het op.
Een gebrek aan overzicht is een probleem. Bij sommige spelers verbetert het overzicht met de jaren (door ervaring), maar bij andere spelers verbetert het niet. Overzicht heeft te maken met ruimtelijk inzicht en ruimtelijk inzicht is aangeboren.
Neem Bryan Roy. Die kon goed dribbelen maar hij zág het gewoon niet. Dan houdt het op.
Lens en Holman functioneren goed met z'n tweeën. El Hamdaoui daar nog tussen en Dembélé er achter wordt iets teveel van het goede. Zeker omdat El Hamdaoui ook constant wil zwerven.
Ik vind Lens een klasse beter dan Elia.
Dat zegt niet alles, Jöhnk.
Lens is trouwens weggestuurd bij Ajax.
- Giacomo Puccini
Meen je dat nou? Wat is er dan zo goed aan Lens? Of vind je Elia helemaal niks?Jöhnk schreef:Ik vind Lens een klasse beter dan Elia.
Ajax!
Elia ook.joey schreef:Dat zegt niet alles, Jöhnk.
Vind Lens vooralsnog een aardige speler, maar (nog) geen Ajax-materiaal.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind Lens zwaar overschat eerlijk gezegd, vorige week tegen Olympiakos mislukte zo'n beetje alles.. allemaal leuk en aardig dat je er tegen VVV 1tje in kan leggen maar dat kunnen er wel meer.
-
Het mislukte, maar hij kwam wel in de positie. Lens zie ik graag bij Ajax komen. Die jongen gaat nog wel stappen maken.brigade zuid schreef:Ik vind Lens zwaar overschat eerlijk gezegd, vorige week tegen Olympiakos mislukte zo'n beetje alles.. allemaal leuk en aardig dat je er tegen VVV 1tje in kan leggen maar dat kunnen er wel meer.
Whitey on the moon.
Lens is een prutser, typisch counter spitsje. Zou volledig mislukken bij Ajax.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AZ gaat komende vrijdag met groot gemak winnen...Khraa schreef:Jij zegt subtop, ik hoor middenmoot.
Suarez is anders ook niet altijd de man met het grote overzicht.joey schreef: Een gebrek aan overzicht is een probleem. Bij sommige spelers verbetert het overzicht met de jaren (door ervaring), maar bij andere spelers verbetert het niet. Overzicht heeft te maken met ruimtelijk inzicht en ruimtelijk inzicht is aangeboren.

Ik vind die Lens wel een goede. Snel, dreigend en hij pikt ze er toch vrij makkelijk in. Snugger van Ajax om die jongen uit de opleiding te kiepen.

De 'grote namen' van AZ zullen geen cash-cows blijken te zijn. El H., Schaars en Dembélé hebben het dit seizoen wel erg laten sloffen. Die komen op het niveau Everton, Stuttgart, Sampdoria uit, lijkt me. Wanneer Romero weer eens een bal gaat tegenhouden i.p.v. dat gefröbel van dit seizoen, dan valt er daar wel wat te halen. Ene LvG heeft (als ie mag blijven) met ingang van komend seizoen een nieuwe keeper nodig.
Zie hem wel een paar spelers halen die hij kent. Schaars, Romero, De Zeeuw.wimpey schreef:Ik vind die Lens wel een goede. Snel, dreigend en hij pikt ze er toch vrij makkelijk in. Snugger van Ajax om die jongen uit de opleiding te kiepen.[/qutoe]
Dat is een ander verhaal. Lens, maar ook Elia en Amrabat zijn duidelijk beter dan bijvoorbeeld Martina. Maar Martina is braver, hè?
Ene LvG heeft (als ie mag blijven) met ingang van komend seizoen een nieuwe keeper nodig.