Dario Cvitanich
Moderator: mods
-
Re: Dario Cvitanich
Hebben andere mensen die 'wat dichter op het vuur zitten' hier misschien ook 'opgevangen' dat Darío Cvitanich op het spitsenlijstje van Leo Beenhakker staat?
HVALA BOGU STO SAM SRBIN
Ik heb vandaag al wel een paar exemplaren van Sp!ts op de bus gedaan. En ik ben eventueel best bereid om er nog een paar te versturen. Maar Cvitanich kunnen zij niet betalen. Ons verlies nemen op de transfer is al erg genoeg.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Waarom deze opmerking!? Heb jij iets in die richting gehoord/gelezen?Velibor Vasovic schreef:Hebben andere mensen die 'wat dichter op het vuur zitten' hier misschien ook 'opgevangen' dat Darío Cvitanich op het spitsenlijstje van Leo Beenhakker staat?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ja. Maar stellige opmerkingen worden hier (terecht) niet op prijs gesteld zonder directe bronvermelding of background info. Vandaar ik even kom 'polsen', omdat ik weet dat sommige members hier ook weleens wat opvangen. 

HVALA BOGU STO SAM SRBIN
- Ajaciedjuh
Oke, tanx.
Vreemd: feyenooit heeft geen geld <> denken ze dat ze Dario gratis kunnen krijgen!?

Vreemd: feyenooit heeft geen geld <> denken ze dat ze Dario gratis kunnen krijgen!?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Weet niet of Dario daar oren naar zou hebben. Hij komt voor Ajax in ieder geval tekort, maar tegen kleine clubs kan hij wel scoren in de Eredivisie.
Vraagprijs lijkt me 6 miljoen, om en nabij.
Vraagprijs lijkt me 6 miljoen, om en nabij.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Dat kunnen we wel vergeten. Die jongen is hier niet geslaagd, dan krijg je echt je investering er niet uit.
Ik zie hem in de winterstop of aan het einde van het seizoen wel naar Argentinië vertrekken. Maar op veel meer dan 2 a 3 miljoen of een huurconstructie reken ik eerlijk gezegd niet.
Ik zie hem in de winterstop of aan het einde van het seizoen wel naar Argentinië vertrekken. Maar op veel meer dan 2 a 3 miljoen of een huurconstructie reken ik eerlijk gezegd niet.
Nil volentibus arduum
Als Ajax op spelers als Kennedy, Martina, Luque, Wielaert, Sno, Cvitanich, Oleguer, Ogararu en Silva zo een 10 miljoen kan besparen het komende half jaar mogen ze al blij zijn. Zonde van je investering maar deze spelers verdienen ook aardig wat en blokkeren de doorgang van jeugdig talent. Indirect kosten ze Ajax dus ook een hoop.
IK GELOOF!!!!!!
Bij een mogelijke transfer deze zomer ging het 'gewoon' om 6 a 7 miljoen anders.Marillion schreef:Dat kunnen we wel vergeten. Die jongen is hier niet geslaagd, dan krijg je echt je investering er niet uit.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zou het wel vervelend vinden als ie naar Fnoord zou gaan.
Ik aan de ene kant niet, aan de andere kant ook weer wel. Hij kan toch wel iets hoor. En ze hebben daar spelers die in principe een speler vrij voor de keeper moeten kunnen zetten...
IK GELOOF!!!!!!
Waarom denk je dat het niet doorging? Zoveel geld hebben de meeste clubs in Argentinië niet te besteden. Bovendien weten die clubs wat Ajax heeft betaalt en dat hij niet is geslaagd.De Dominee schreef:Bij een mogelijke transfer deze zomer ging het 'gewoon' om 6 a 7 miljoen anders.Marillion schreef:Dat kunnen we wel vergeten. Die jongen is hier niet geslaagd, dan krijg je echt je investering er niet uit.
Nil volentibus arduum
Het ging niet door omdat de papieren voor de overschrijving te laat binnen waren bij (ik meen) de Argentijnse bond.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wijnaldum? Wat zie je in die jongen? Leuk omhoog geschreven als groots Feyenoordtalent, maar telkens als ik hem zie spelen valt hij me gruwelijk tegen. Gewoon al jaren een hype, maar gewoon middelmaat. Logisch, want hij hobbelt mee bij een middenmoter, maar half Nederland denkt dat je nog altijd wat speciaals bent als je bij Feyenoord in de basis speelt als talent.Rishi schreef:Fer, Wijnaldum mogen ook wel komen.
Mwah. Zit al behoorlijk lang in een vormdip. Uitgezonderd tegen Jong Spanje, want toen lukte alles.
Die jongen is snel, beweeglijk, kan een man passeren, technisch redelijk goed. Denk dat hij geen vooruitgang boekt omdat hij nog bij Feyenoord speelt. Kijk maar naar een Bruins.
IK GELOOF!!!!!!
-
Feyenoord wil Cvitanich huren. Mogelijkheden worden onderzocht.
HVALA BOGU STO SAM SRBIN
Verwacht niet dat Ajax daaraan mee wil werken.
- Ajaciedjuh
Ajax zou wel gek zijn om feyenooit te versterken.Velibor Vasovic schreef:Feyenoord wil Cvitanich huren. Mogelijkheden worden onderzocht.
- Jinne
- Site Admin
Harry mocht in het verleden ook die kant op.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Daar kreeg Ajax toen nog een fatsoenlijke transfersom voor, Feyenoord heeft nu geen cent te makken.
Bron?Velibor Vasovic schreef:Feyenoord wil Cvitanich huren. Mogelijkheden worden onderzocht.
IK GELOOF!!!!!!