Vitesse - Ajax 29-11-2009
Moderator: mods
Re: Vitesse - Ajax 29-11-2009
Daar wordt Wouter afgevoerd.
Ik geef maar een voorbeeld. Suarez wordt bij geen enkele buitenlandse topclub de alpha male. De echt grote jongens accepteren dat egoïstische gedrag niet van hem.Jöhnk schreef:Ik vraag me af of Barcelona hem wel wil. Hij past qua speelstijl niet bij die ploeg.
Zelfs Aissati scoort. Zijn eerste goede bal.
Laatst gewijzigd door joey op zo nov 29, 2009 2:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Afmaken nu 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Ajax doet dus toch nog goede zaken dit weekend want in tegenstelling tot PSV en FC Twente werken de mannen van Jol hard aan het doelsaldo.
Ajax!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ben overigens nu wel van mening dat je moet gaan wisselen. Donald komt er al bij zie ik.
Donald voor Enoh
AJAX zou dat ook niet moeten accepteren ..joey schreef:Ik geef maar een voorbeeld. Suarez wordt bij geen enkele buitenlandse topclub de alpha male. De echt grote jongens accepteren dat egoïstische gedrag niet van hem.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Goede wissel van Jol. We hebben Enoh nodig tegen utreggg
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Bij Madrid misschien wel. Daar is het toch een beetje ieder voor zich.joey schreef:Ik geef maar een voorbeeld. Suarez wordt bij geen enkele buitenlandse topclub de alpha male. De echt grote jongens accepteren dat egoïstische gedrag niet van hem.Jöhnk schreef:Ik vraag me af of Barcelona hem wel wil. Hij past qua speelstijl niet bij die ploeg.
Jol heeft hem veel te hard nodig.999 schreef:AJAX zou dat ook niet moeten accepteren ..
Leuke omzetting van Bos in de rust, hahahaha.

Het stinkt aan alle kanten!
Maarten Witschge
joey schreef:Jol heeft hem veel te hard nodig.999 schreef:AJAX zou dat ook niet moeten accepteren ..
Leuke omzetting van Bos in de rust, hahahaha.
Elke speler is vervangbaar, ook Suarez .. maarja dat krijg ik jou toch niet aan je verstand ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Vertonghen heerst achterin.
MOTM uiteraard Pantelic. Vertonghen/Enoh verdedigend blok vandaag.
MOTM uiteraard Pantelic. Vertonghen/Enoh verdedigend blok vandaag.
Kaya, terechte gele kaart? Dat is gewoon rood hoor
I think I lost my fucking headache
joey schreef:Leuke omzetting van Bos in de rust, hahahaha.

Greene als inschuijvende centrale verdediger, je moet er maar op komen.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Eens. Maar hij hoort wel tot de zeer weinige Ajacieden waar iets als topallure afstraalt (vandaag niet, maar normaliter wel) en dat soort spelers zie je natuurlijk liever niet gaan.999 schreef:Elke speler is vervangbaar, ook Suarez ..
Of hij goed genoeg is voor Barcelona of Madrid of weet ik wie...? Interesseert me geen lor. Zolang hij hier is, wil ik dat hij top is voor ons. En als hij gaat, wil ik dat hij de hoofdprijs opbrengt. Daarna boeit het me niet meer. De vraag of hij goed genoeg is voor Barcelona is voor mij persoonlijk totaal irrelevant, net als de vraag hoe goed of slecht hij zou zijn als hij voor RKC Waalwijk speelde.
K.
Still alive...
'Alles of niets' zingen ze bij Vitesse. Alsof dat nu nog iets zou klaarspelen.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik denk dat wij dat zongen.Marijn schreef:'Alles of niets' zingen ze bij Vitesse. Alsof dat nu nog iets zou klaarspelen.
Deze wedstrijd is ook weer geklaard. Wat een makkies allemaal.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik kan ze wel voorspellen wat het gaat worden.Marijn schreef:'Alles of niets' zingen ze bij Vitesse.
K.
Still alive...
Bossen vindt blessuretijd weer eens niet relevant. Eikel
I think I lost my fucking headache
'Als Bossen er gevoel voor heeft trekt hij er geen extra tijd bij', zegt die commentator. Ik heb zo'n hekel aan die trend van de laatste tijd, dat we uit medelijden voor de verliezende ploeg maar eerder gaan affluiten.
Niks ervan! De volle speeltijd om zoveel mogelijk doelpunten te maken. Dan moet je maar een fatsoenlijker elftal neerzetten!
Niks ervan! De volle speeltijd om zoveel mogelijk doelpunten te maken. Dan moet je maar een fatsoenlijker elftal neerzetten!
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Met het eerste gedeelte van je zin ben ik het eens, met het tweede gedeelte niet.Kijk, als ie gaat moet natuurlijk niet als vervanger de melkboer op de hoek gaan halen.Maar voor het zelfde geld haal je een speler(s) waardoor het ELFTAL gewoon ( nog ) beter gaat voetballen.Je ziet de laatste wedstrijden dat ANDERE ook steeds meer gaan scoren, blijkbaar kunnen ze het dus wel.Het ELFTAL moet bepalend zijn, niet Suarez.Kowalczyk schreef:Eens. Maar hij hoort wel tot de zeer weinige Ajacieden waar iets als topallure afstraalt (vandaag niet, maar normaliter wel) en dat soort spelers zie je natuurlijk liever niet gaan.999 schreef:Elke speler is vervangbaar, ook Suarez ..
K.
Maar goed, ik heb dat hier al zo vaak geroepn .. afijn, ondanks een niet al te beste wedstrijd kun je alleen maar blij zijn met de hoogte van deze overwinning ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 29, 2009 2:27 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...