Dubbel schreef: Ah, schei uit allemaal met je Vitesse. Vitesse gaat eraan zondag.
Precies!

Moderator: mods
Dubbel schreef: Ah, schei uit allemaal met je Vitesse. Vitesse gaat eraan zondag.
Klopt dat doet Ajax thuis wel, maar uit lang niet altijd. Had je het bij Twente gedaan dan had je gewoon die pot gewonnen. Twente heeft namelijk de grootste moeite als het onder druk wordt gezet.Peter schreef:Die Bos lult natuurlijk ook maar wat als hij zegt dat 'Ajax rustig wacht op zijn kans'. We wachten helemaal niet rustig, want we zetten gelijk druk naar voren.
Inmiddels krijgen we trouwens wekelijks onze tegendoelpuntjes binnen hoor, dus waar die fabels vandaan komen dat onze verdediging zo sterk is, is mij een raadsel. Deze was kut verdedigd, Twente uit was kut verdedigd.Peter schreef:Aissati jonge. Lekker verdedigd ook.
Dit was zeker kut verdedigd. Vitesse hoefde niet eens iets bijzonders te bedenken.brigade zuid schreef:Inmiddels krijgen we trouwens wekelijks onze tegendoelpuntjes binnen hoor, dus waar die fabels vandaan komen dat onze verdediging zo sterk is, is mij een raadsel. Deze was kut verdedigd, Twente uit was kut verdedigd.
Dat zeg ik.. volgens mij kan die gast er niks van, buitenkansje voor AJAX dit.brigade zuid schreef:Veldhuizen eruit, geluk voor AJAX denk ik.