Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Daar baal ik ook een beetje van? Dat hij een ervaren linksback wilde halen, oke... maar Atouba? Ik heb die gast vroeger wel goed zien spelen..
Wielaert en Oleguer zullen wel weggaan hoor. Hoop dat voor Oleguer een mooie club met degradatieproblemen komt (Atletico Madrid kan wel wat versterking gebruiken).
Wielaert en Oleguer zullen wel weggaan hoor. Hoop dat voor Oleguer een mooie club met degradatieproblemen komt (Atletico Madrid kan wel wat versterking gebruiken).
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind het belangrijker dat hij zulke spelers in de toekomst niet meer haalt. Maar ik vrees het ergste.
Het stinkt aan alle kanten!
Klopt. Ik hoop dat het kwam omdat hij geen goed beeld had van het gebeuren in en rondom de club. Foutje moet kunnen al is het een dure.
IK GELOOF!!!!!!
Dat moet dan bij FC Basel geweest zijn, want daarna heeft hij niets meer gepresteerd.Rishi schreef: Ik heb die gast vroeger wel goed zien spelen..
Het blijft raar, want iederreen wist toch dat Atouba een paljas was? Hoe komt het dan dat Jol dat niet weet?
Bij Tottenham en Kameroen was hij ook niet slecht hoor, aanvallend gezien dan..Jöhnk schreef:Dat moet dan bij FC Basel geweest zijn, want daarna heeft hij niets meer gepresteerd.Rishi schreef: Ik heb die gast vroeger wel goed zien spelen..
IK GELOOF!!!!!!
Ajaxshowtime:
Riekerink bevestigt akkoord Boilesen
In de papieren versie van Voetbal International bevestigd hoofd jeugdopleidingen Jan Olde Riekerink vandaag dat Ajax opnieuw heeft toegeslagen op de Deense talentenmarkt.
Nadat eerder de reeds succesvolle Christian Eriksen (17) aan de jeugdopleiding werd toegevoegd hebben zij nu een akkoord bereikt met Nicolai Boilesen (17). Wat Boilesen betreft dient Ajax nog wel een akkoord te bereiken met zijn huidige club Brondby wat betreft de opleidingsvergoeding. Vervolgens tekent de centrale verdediger een contract tot medio 2013.
Ook Manchester United, AC Milan en Monaco hoopten de Boilesen in te kunnen lijven. 'Als voetballer kun je maar één keer in je leven een basis leggen' verklaart Jan Olde Riekerink de keuze van Boilesen. 'Nicolai heeft van Christian Eriksen gehoord hoe wij dat doen bij Ajax en wat de perspectieven zijn van jeugdspelers hier zijn. Dat heeft hem enthousiast gemaakt.'
De komst van jonge talenten past volledig in het nieuwe beleid van Rik van de Boog, waarin de algemeen directeur alleen nog in uitzonderingsgevallen in dure spelers wilt investeren. 'Nicolai willen we heel graag hebben, omdat linksbenige centrum verdedigers met zijn talent uiterst schaars zijn. Hij kan ook linksback spelen. Het liefst zien wij hem tijdens de winterstop al komen.
In deze periode probeert Ajax tevens afscheid te nemen van een aantal spelers. Rob Wielaert, Rasmus Lindgren, George Ogararu mogen verkocht worden, terwijl Daley Blind openstaat voor een verhuurperiode.
Riekerink bevestigt akkoord Boilesen
In de papieren versie van Voetbal International bevestigd hoofd jeugdopleidingen Jan Olde Riekerink vandaag dat Ajax opnieuw heeft toegeslagen op de Deense talentenmarkt.
Nadat eerder de reeds succesvolle Christian Eriksen (17) aan de jeugdopleiding werd toegevoegd hebben zij nu een akkoord bereikt met Nicolai Boilesen (17). Wat Boilesen betreft dient Ajax nog wel een akkoord te bereiken met zijn huidige club Brondby wat betreft de opleidingsvergoeding. Vervolgens tekent de centrale verdediger een contract tot medio 2013.
Ook Manchester United, AC Milan en Monaco hoopten de Boilesen in te kunnen lijven. 'Als voetballer kun je maar één keer in je leven een basis leggen' verklaart Jan Olde Riekerink de keuze van Boilesen. 'Nicolai heeft van Christian Eriksen gehoord hoe wij dat doen bij Ajax en wat de perspectieven zijn van jeugdspelers hier zijn. Dat heeft hem enthousiast gemaakt.'
De komst van jonge talenten past volledig in het nieuwe beleid van Rik van de Boog, waarin de algemeen directeur alleen nog in uitzonderingsgevallen in dure spelers wilt investeren. 'Nicolai willen we heel graag hebben, omdat linksbenige centrum verdedigers met zijn talent uiterst schaars zijn. Hij kan ook linksback spelen. Het liefst zien wij hem tijdens de winterstop al komen.
In deze periode probeert Ajax tevens afscheid te nemen van een aantal spelers. Rob Wielaert, Rasmus Lindgren, George Ogararu mogen verkocht worden, terwijl Daley Blind openstaat voor een verhuurperiode.
Tja, proberen.... Ajax moet deze spelers duidelijk maken dat voor hen geen plaats is in Jong Ajax. Dus blijven mag, maar dan wordt het de tribune.
Het nieuwe beleid van Martin Jol, bedoelen ze hopelijk. Ik mag hopen dat Van den Boog alleen spreekbuis is.
Het nieuwe beleid van Martin Jol, bedoelen ze hopelijk. Ik mag hopen dat Van den Boog alleen spreekbuis is.
Het beleid van Danny Blind dan, want vorig seizoen is Ajax hier al mee begonnen.
Je bedoelt de man die steeds champagne stond te drinken?
Danny Blind is geen TM meer. Je weet wel waarom.

Danny Blind is geen TM meer. Je weet wel waarom.
Precies. Wie champagne drinkt is verantwoordelijk. 

Lijkt me wel, ja.
Het is een beetje vreemd om Danny Blind nu de credits te geven omdat hij Boilesen heeft binnengehaald (terwijl hij allang geen TM meer is) , maar net te doen alsof hij met het binnenhalen van al die miskopen van anderhalf jaar geleden niets te maken had.
Het is een beetje vreemd om Danny Blind nu de credits te geven omdat hij Boilesen heeft binnengehaald (terwijl hij allang geen TM meer is) , maar net te doen alsof hij met het binnenhalen van al die miskopen van anderhalf jaar geleden niets te maken had.
Nou ja, hij had er wel iets mee te maken, maar er waren mensen die meer te zeggen hadden over het eerste elftal.
Ik wil maar zeggen dat dit 'beleid' al langer speelt. Voordat Jol er was las ik in het AD al dat Ajax zich aan Arsenal wilde spiegelen.
Ik wil maar zeggen dat dit 'beleid' al langer speelt. Voordat Jol er was las ik in het AD al dat Ajax zich aan Arsenal wilde spiegelen.
Tja, welke club wil zich niet aan Arsenal spiegelen? Ajax kocht gewoon dure spelers, niets Arsenal. Dertig miljoen, verdomme. En Blind was degene die de de onderhandelingen deed. (Afgelopen zomer nog, hij belde Elia steeds.)
Blind is nooit ergens verantwoordelijk voor,hehe. Het scholletje.
Blind is nooit ergens verantwoordelijk voor,hehe. Het scholletje.
Vandaar dat ik beleid tussen aanhalingstekens schrijf. Elk beleid staat of valt met de uitvoering ervan. Ook Jol maakt er een zootje van.
Blind deed dus nog steeds de onderhandelingen terwijl hij geen TM meer was?
Blind deed dus nog steeds de onderhandelingen terwijl hij geen TM meer was?
Ik denk dat DB gewoon op het veld moet staan. Als assi. Praktijkjongen, voetbaldier, maar geen manager. Vergelijkbaar met Wouters. Met Ronald Koeman ook, hij is ook geen manager. Voor HtC geldt hetzelfde.joey schreef: Blind is nooit ergens verantwoordelijk voor,hehe. Het scholletje.
Kan ook niet anders, want waar en wanneer zouden die mensen managementskills hebben moeten oppikken?
Parool:joey schreef: Blind is nooit ergens verantwoordelijk voor,hehe. Het scholletje.
AMSTERDAM - Dennis Bergkamp ziet zichzelf in de toekomst niet aan de slag gaan als hoofdcoach. "Hoofdtrainer ben je 24 uur per dag en dat past niet echt bij mij. Als trainer kom je thuis en moet je video's gaan bekijken, naar andere wedstrijden gaan, voorbereiden voor de volgende training... Dat zie ik mezelf niet doen." Zo is te lezen in JFK Magazine.
Vorige week gaf Dennis tegenover Ajax.nl aan dat het trainerschap hem tot nu toe goed bevalt. Bergkamp is nu enkele maanden in dienst als trainer bij de D2 van Ajax. Helemaal uitsluiten wil Bergkamp het hoofdtrainerschap niet. "Vooralsnog zeg ik nee. Maar ik heb ook altijd gezegd dat ik überhaupt geen trainer wilde worden en dat ben ik nu toch."
Junior
Tijdens het interview met JFK magazine praat Bergkamp als een trotste vader of zijn eigen zoon Mitchel. "In mijn zoon van 11 zie ik veel van mezelf terug.'' Mitchel Bergkamp is nu elf jaar oud en speelt momenteel bij Spakenburg. (HET PAROOL)
Wat een scholletje die Bergkamp.

Interview van dkelite.dk
BOILESEN LOOKS FORWARD TO CAREERS IN DUTCH FOOTBALL!
24-11-2009 kl. 01:12
Nicolai Boilesen looks finally to have been fairly quiet over his football future, which at first appear to be in Holland, or more specifically, in Ajax, where he is scheduled to join on a 3 1 / 2 year contract with effect from the end of the year well-rated and subject to Ajax and Brøndby can agree on transitional sum (compensation, udd, etc.).
Boilesen thus becomes club mate with his U 19 national team colleague, Christian Eriksen, who like Boilesen is 92èr.
Dk.elite confronted the strong venstreben player with club changed:
Boil:
- "Hi Torben.
First and foremost, I would just say thank you so much for the greetings are, it's really sweet of you:).
I would very like to write to you about the change, but as you probably know the clubs are currently not fully agree, so I can not answer all the questions right here and now. "
It is absolutely okay, the rules must be followed :-)
Boil:
- "But I can say is that Ajax and I have agreed that it is I must have my future and I am very much."
Why did you choose Ajax?
Boil:
- "I chose Ajax because they play the kind of football that I like and which is best for me, and so the club has a tradition of relying on their own talents."
Yes, one can not get around ..!
What do you look first and foremost?
Boil:
- "I'm incredibly much forward to get new challenges both on and outside the pitch. And then it is simultaneously great to have a good Danish friend (Christian Eriksen) in the same club."
No doubt it will be exciting for the young defender, and dk.elite will naturally follow his near future!
@Wimpey: je haalt van alles door elkaar. Maar dat weet je zelf ook wel.
Bron: AjaxlifeDe kans dat Nicolai Boilessen in de winterstop de overstap maakt van Brøndby IF naar Ajax wordt steeds groter. Vrijdagmiddag kon Martin Jol op het wekelijkse persmoment melden dat de transfer voor 95 procent rond is. "Het is een groot talent, jong, van Scandinavische afkomst dat past wel bij ons en hij wil zelf naar Ajax," aldus onze trainer.
Groot talent
Jol heeft de speler zelf nog nooit aan het werk gezien. Wel heeft hij zogenaamde spelersrapporten gelezen. "Hij speelt in het centrum van de verdediging en is van hetzelfde kaliber als Christian Eriksen. Het is een type Vertonghen."
Mits er spelers van Jong Ajax verhuurd danwel verkocht worden komt hij daar te spelen. Zo niet, begint hij in de A1, aldus Jol op zoom.in
Jong Ajax is dus de moderne variant van kleedkamer 2.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
en dat verbaast je, Jabu?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Destijds sloeg de jeugd kleedkamer 2 nog gewoon over. Onze huidige jeugd is niet meer zo goed. 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Dat is ook een uitleg 

I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Dat zou best eens kunnen, ja.
Het lijkt erop dat we de uitblinkers moeten kopen, omdat de jeugdopleiding niet optimaal functioneert.
Het lijkt erop dat we de uitblinkers moeten kopen, omdat de jeugdopleiding niet optimaal functioneert.