Ajax - sc Heerenveen 22-11-2009
Moderator: mods
Re: Ajax - sc Heerenveen 22-11-2009
De Jong, Rommedahl en Atouba zijn geblesseerd. bron:Ajax.nl
- Ajaciedjuh
De Zeeuw is ook twijfelachtig.Jöhnk schreef:De Jong, Rommedahl en Atouba zijn geblesseerd. bron:Ajax.nl
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik heb nog wellicht nog 2 kaarten over op zuid voor zondag.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mag toch hopen dat we winnen, want anders is het in november al weer klaar. 

-
- AT Toto winner 15/16
Yep, raar idee eigenlijk dat elke nederlaag in deze fase zo'n beetje einde oefening betekend.
brigade zuid schreef:Yep, raar idee eigenlijk dat elke nederlaag in deze fase zo'n beetje einde oefening betekend.
Raar dat we dat al 5 jaar voor de winterstop gewend zijn

- Jinne
- Site Admin
Dat is ook helemaal niet zo. Zelfs vorig seizoen niet.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
AjaxAjax-trainer Martin Jol heeft achttien spelers in zijn wedstrijdselectie voor het Eredivisieduel tegen sc Heerenveen opgenomen. Ajax - sc Heerenveen begint zondag om 14.30 uur in de Amsterdam ArenA.
Ten opzichte van de laatste wedstrijd tegen FC Twente keren de herstelde Ismail Aissati en Dario Cvitanich weer terug in de selectie. Dennis Rommedahl en Siem de Jong (allebei geblesseerd) ontbreken in vergelijking met de vorige wedstrijd. Ook Bruno Silva behoort niet tot de selectie.
De wedstrijdselectie bestaat uit de volgende spelers:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Marko Pantelic
Miralem Sulejmani
Ismail Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Gabri
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Vurnon Anita
Mitchell Donald
Kennedy
Demy de Zeeuw
Aissati en Cvitanich dus weer terug.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Blijkbaar niet dus.Ajaciedjuh schreef:De Zeeuw is ook twijfelachtig.Jöhnk schreef:De Jong, Rommedahl en Atouba zijn geblesseerd. bron:Ajax.nl
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Was hij wel. Kijk maar naar de voorbeschouwing op Ajax.tv. Hij had nog steeds last van zijn knie. Hopelijk nemen ze een verantwoordelijk risico.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Telesport schreef:Suarez te laat uit Uruguay
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – Het is de vraag of Martin Jol tegen Heerenveen een plaats in zijn elftal inruimt voor Luis Suarez. De aanvaller van Ajax keerde na het binnenhalen van het 32e WKticket – net als Bruno Silva – een dag later dan afgesproken terug uit Uruguay en miste de laatste training. Ook achter Demy de Zeeuw staat een vraagteken. „Ik heb nog wat last van mijn knie”, zegt de middenvelder. „Ik heb drie dagen meegetraind, maar ben nog niet pijnvrij. De ’binnenband’ is een beetje geïrriteerd, er zit wat speling in. Het is het gevolg van een tik, die ik er tegen Twente op heb gehad.” De Zeeuw hoopt te kunnen aantreden. „Een beetje pijn kan ik wel hebben. Maar ik moet vrij kunnen schieten.”
De international onderging een operatie aan zijn amandelen. „Maar dat is geen punt meer.” De ingreep bleek noodzakelijk. „Aanvankelijk was er wat twijfel of ik echt onder het mes moest. Maar toen de dokter keek, schrok hij wel. Als ik niet was geopereerd, had ik in de toekomst veel vaker keelproblemen gehad.”
Bij SC Heerenveen moest trainer Jan de Jonge – die het seizoen in Friesland bij een redelijk tot goede november- en decembermaand lijkt te mogen afmaken – onverwacht een streep door de naam van Mika Vayrynen halen. „Hij heeft griep. Nee, geen Mexicaanse”, aldus de coach, die wel weer een beroep kan doen op Christian Grindheim.
Ajax-Heerenveen 14.30 uur
Ajax: geblesseerd: Atouba, De Jong, Rommedahl.
SC Heerenveen: geblesseerd: Ingelsten, Roorda, Smarason, Steppe. Ziek: Vayrynen.
Wat een snertweer. Het is maar goed dat we thuis spelen, haha.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
De uitwedstrijd tegen Heerenveen is voor de verandering weer eens in februari dus juich maar niet te vroeg.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Geen gelul. Vandaag gewoon 3-0. Ik ga straks alvast die kant op, beetje sfeer snuiven. Iedereen veel plezier/sterkte vanmiddag!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
pannenkoekenmeel bij je?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Gelukkig geen Leo D als commentator hebben ze toch geluisterd bij EDL en RTL
- Ajaciedjuh
Voorin speelt Ajax met Urby - Pantelic - Suarez Sulejmani speelt niet). Bron: Jol
De Zeeuw speelt ook. Aisatti ipv Gabri.
De Zeeuw speelt ook. Aisatti ipv Gabri.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Aissati blijft maar kans op kans krijgen. Jol ziet het duidelijk in die jongen zitten, want bij ieder ander trainer was hij allang afgevoerd. Hij mag namelijk keer op keer falen en toch krijgt hij een hernieuwde kans. Eens zien of hij nu wél wat weet te brengen.
Voor de rest een logische opstelling. Hopelijk wordt het een makkelijke middag met een betere samenwerking tussen Suarez en een Pantelic.
Voor de rest een logische opstelling. Hopelijk wordt het een makkelijke middag met een betere samenwerking tussen Suarez en een Pantelic.
Maar krijgt hij nu wel de kans op zijn eigen positie, ipv hangend op links?
Suarez was blijkbaar te laat terug (lekker feestvieren) maar hij speelt toch. Tja, wat moeten we zonder hem?
Aisatti is niet in de positie om eisen te stellen, lijkt me. Beggars can't be choosers.Jöhnk schreef:Maar krijgt hij nu wel de kans op zijn eigen positie, ipv hangend op links?
Die jongen krijgt kans op kans. Op grond waarvan is me niet duidelijk.
- Ajaciedjuh
Zal wel veel wisselen met Urby.Jöhnk schreef:Maar krijgt hij nu wel de kans op zijn eigen positie, ipv hangend op links?
Waarschijnlijk omdat de alternatieven nou niet echt veel beter zijn.
sop://broker.sopcast.com:3912/74174Mr_Holte schreef:stream?