Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach
Moderator: mods
-
Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
"Dit is toch voor niemand leuk". 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Schrijnend gebrek aan stootkracht, niet verbazingwekkend als je met Kuyt als spits speelt.
- Daily Blind
Het wordt met de wedstrijd slechter.. En we hebben nog niets eens echte tegenstand gehad de afgelopen wedstrijden..
Engelaar.
Drie flutpasses binnen 1 minuut, hoe krijg je het voor elkaar?

Allememachies wat is die Van Bommel een zeikerd.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Daily Blind
Hoop dat Bakkal nog even mee mag doen. Prachtige voetballer!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Ik zet net m'n tv aan en tot m'n grote verbazing staat het nog 0-0. Dat had ik echt heus waar erewoord niet verwacht. Kunnen jullie me even een overzichtje geven van alle levensgrote kansen die de spelers van beide elftallen hebben gemist in de 80 minuten dat m'n tv uit stond?
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
.
Dat is het wel zo'n beetje
Dat is het wel zo'n beetje
Schrijf er een column over, zou ik zeggen.Thijs schreef:"Dit is toch voor niemand leuk".

Het stinkt aan alle kanten!
Hoe hoger het niveau, hoe zichtbaar nuttelozer Kuijt als diepste spits wordt.Benji schreef:Schrijnend gebrek aan stootkracht, niet verbazingwekkend als je met Kuyt als spits speelt.
Met deze uilebal van een bondscoach....
De Domenech van Nederland.
De Domenech van Nederland.
-
Heb het 30 minuten aangezien, daarna lekker gaan slapen.
Systeem klopt voor geen meter. Het is verdedigend waardoor het middenveld nooit op tijd kan bijsluiten om een aanval 'echt' gevaarlijk te maken. Verder heb je op het middenveld niet al teveel scoren vermogen lopen.
Neuh.... Oranje wordt absoluut geen wereldkampioen, mocht iemand die hoop nog koesteren.
Systeem klopt voor geen meter. Het is verdedigend waardoor het middenveld nooit op tijd kan bijsluiten om een aanval 'echt' gevaarlijk te maken. Verder heb je op het middenveld niet al teveel scoren vermogen lopen.
Neuh.... Oranje wordt absoluut geen wereldkampioen, mocht iemand die hoop nog koesteren.
Whitey on the moon.
We misten Sneijder, Van Persie en Robben..... Met die 3 wordt het een ander verhaal. Laten we maar zorgen dat het verdedigend goed staat, aanvallen doen we wel op het WK. In welk land, behalve in Nederland, maken ze zich druk om oefeninterlands? Hier heeft niemand toch zin in?
Dat Kuijt als centrum spits waardeloos is vind ik ook, maar met bovengenoemde 3 vormt hij een goed kwartet...een nuttige aanvulling (verdedigende arbeid, fysiek sterk, loopvermogen en kopsterk).
Dat Kuijt als centrum spits waardeloos is vind ik ook, maar met bovengenoemde 3 vormt hij een goed kwartet...een nuttige aanvulling (verdedigende arbeid, fysiek sterk, loopvermogen en kopsterk).
IK GELOOF!!!!!!
Sinds van Bommel weer terug is scoort Nederland niet meer. 

Die post van V10? Dan moet je Nederland eens zienThijs schreef:"Dit is toch voor niemand leuk".

IK GELOOF!!!!!!
-
Die 3 gaan het verschil ook niet maken hoor.Rishi schreef:We misten Sneijder, Van Persie en Robben..... Met die 3 wordt het een ander verhaal. Laten we maar zorgen dat het verdedigend goed staat, aanvallen doen we wel op het WK. In welk land, behalve in Nederland, maken ze zich druk om oefeninterlands? Hier heeft niemand toch zin in?
Whitey on the moon.
Het zijn 3 spelers van wereldklasse hoor. Die gaan juist het verschil maken.. Van der Vaart zonder ritme, KJH is al geen wereldtopper maar zonder bruikbare ballen en ritme is het helemaal niet veel.. Zie het niet zo somber in. Nederland verdedigt gewoon goed op een paar concentratiefoutjes na maar creert inderdaad weinig kansen. Zie voldoende perspectieven in ieder geval.
IK GELOOF!!!!!!
Grijze schijtlijster uit, Hiddink in. Dan zet je al 3 stappen vooruit.
En gewoon 4-3-3. Met Seedorf. Vanaf het middenveld kwam helemaal niets. Met dit grijze muizen voetbal is het WK na 2,5 week gewoon weer voorbij.
En gewoon 4-3-3. Met Seedorf. Vanaf het middenveld kwam helemaal niets. Met dit grijze muizen voetbal is het WK na 2,5 week gewoon weer voorbij.
Robben moet eerst maar eens fit worden en blijven. Aan die jongen heb je uiteindelijk niet zoveel.GangstaRiB schreef:Die 3 gaan het verschil ook niet maken hoor.Rishi schreef:We misten Sneijder, Van Persie en Robben..... Met die 3 wordt het een ander verhaal. Laten we maar zorgen dat het verdedigend goed staat, aanvallen doen we wel op het WK. In welk land, behalve in Nederland, maken ze zich druk om oefeninterlands? Hier heeft niemand toch zin in?
Van Persie krijgt nu rust, daar zal Oranje baat bij hebben, denk ik. Het beste is als alle belangrijke internationals tijdens het seizoen tegen een lichte blessure aanlopen, waardoor ze wat wedstrijden missen. Een weekje of wat in de ziekenboeg, een beetje revalideren en fut opdoen voor het WK.

Hiddink zou inderdaad een goede optie zijn. Maar dat zal het wel niet worden. Hopen dat hij naar Argentinie gaat!wimpey schreef:Grijze schijtlijster uit, Hiddink in. Dan zet je al 3 stappen vooruit.
IK GELOOF!!!!!!
Het is nu officieel, Henk Timmer stopt ermee. Die zien we gelukkig niet meer terug bij Oranje als speler. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Zoiets zal Hiddink zelf ook wel hopen. 'Mr. Worldcup' hoort natuurlijk op het WK, vindt hij zelf.Rishi schreef:Hiddink zou inderdaad een goede optie zijn. Maar dat zal het wel niet worden. Hopen dat hij naar Argentinie gaat!wimpey schreef:Grijze schijtlijster uit, Hiddink in. Dan zet je al 3 stappen vooruit.
De grijze schijtlijster blijft natuurlijk gewoon.
Volgens de Engelse pers wordt Hiddink TD bij Chelsea.
Volgens de Engelse pers wordt Hiddink TD bij Chelsea.