Miralem Sulejmani

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door FlaFlu » zo nov 15, 2009 10:37 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Overigens heb ik zojuist eens de eerste pagina's van dit topic gelezen; alleen Voestke durfde echt kritisch te zijn (ikzelf een beetje laf in de trant van: als ie maar niet gebukt gaat onder de hoogte van de transfersom en vergeet onbevangen te voetballen), maar voor het overgrote deel van AT was hij een zekerheidje; vooral Bertje, Junk en Eganche waren zeer tevreden.

De stand van zaken nu is dan toch tamelijk onluisterend.
De transferprijs heeft inderdaad teveel risico met zich meegebracht, maar het grote probleem van Sulejmani zelf is gewoon die gebrekkige fitheid van hem. Daar wist ik destijds niets van. For the record. :wink.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 15, 2009 10:50 pm

Voetske was niet de enige die bedenkingen had over deze transfer, WeekendCees:
M schreef: AR en Joey weten het wel
Ajax Rules schreef:Ik snap werkelijk niet dat mensen Blind hiervoor complimenteren.

Heerenveen wil hem niet kwijt en vraagt dan ook een absurd bedrag. Dat kun je dat bedrag natuurlijk toch gaan betalen (zonder ook maar iets substantieels van de vraagprijs af te onderhandelen), maar dat heeft natuurlijk niets met goed beleid of goede scouting te maken...
Joey schreef:Danny Blind moet nooit naar een land op vakantie gaan waar hij moet afdingen, want dan komt hij berooid terug

Dat is nog steeds mijn standpunt. Zestien miljoen betalen is absurd. Voor dat soort bedragen vérkopen wij spelers. Ik was en ben het dus geheel eens met wat AR schrijft in de quote hierboven.

Dat Mickey zo zou falen had ik niet voorzien. Ik vind namelijk dat die jongen wél talent heeft. Maar die zestien miljoen is hij natuurlijk niet waard.
Duke schreef:Tja, de 'kenners' waren het erover eens dat dit een fantastische aankoop was. Hem nu verkopen is natuurlijk wel een enorme kapitaalvernietiging. Terwijl het er nog wel in zit, lijkt het als we de wedstrijd met Jong Servië als maatstaf gebruiken.
Moet je niet doen. Dat is een ander niveau. Herinner je je Quincy nog?

Sulejmani moet het maar eens bij de grote jongens laten zien. De wedstrijd tegen Twente zegt mij veel meer.
Laatst gewijzigd door joey op ma nov 16, 2009 12:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » zo nov 15, 2009 10:59 pm

brigade zuid schreef:Voetske geef nou gewoon eens toe dat je als een blad bent omgeslagen en dat alleen omdat je Jol een keer persoonlijk hebt gesproken in zn RKC tijd.. ik begrijp dat dat een onuitwisbare diepe indruk op je heeft gemaakt.. maar dan moet je niet net doen alsof je niet veranderd bent in je postings.
Ik zou niet weten wat ik toe moet geven BZ.

En hier nog eentje voor een andere keer .. Ik heb bij Cruijff op zijn knie gezeten ...

Prachtig trouwens dat je het steeds hebt over dat ik een gesprek met Jol zou hebben gehad en dat zo'n indruk op me zou hebben gemaakt dat ik nu als een blad ben omgeslagen .. dat zeg je nu al voor de tweede keer .. blijkt maar weer dat je dingen uit je duim zit te zuigen ..
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » ma nov 16, 2009 3:28 pm

http://www.youtube.com/watch?v=2Kf7jxvHY5I

3 afstandsschoten waarvan één via een verdediger.

wimpey

Bericht door wimpey » ma nov 16, 2009 3:31 pm

De T.

Sulejmani: "Hattrick therapie"
BELGRADO - Ajax kan de kosten van de psycholoog die de club aan Miralem Sulejmani wilde koppelen, wellicht nog besparen. De aanvaller wees Jong Servië de weg door hoogstpersoonlijk een 0-2 achterstand om te buigen (3-2). "Deze drie goals zijn de beste therapie", zei de man van zestien miljoen. "Ik heb gemerkt dat ik het voetballen niet ben verleerd. Dit niveau wil ik ook bij Ajax laten zien."

Sulejmani werd in zijn geboorteland bedolven onder de complimenten. "Ik scoorde niet alleen drie keer, maar speelde de tweede helft ook weer eens heel goed. De acties waren als vanouds. Woensdag spelen we tegen Jong Denemarken en daarna meld ik me met veel vertrouwen in Amsterdam. Ik voel me nu stukken beter." De 2-2 tegen Jong Noorwegen vond de Serviër de mooiste treffer. "Ik kwam van de rechterkant naar binnen en schoot de bal in de kruising. Het eerste doelpunt was ook van buiten het strafschopgebied en nummer drie een van richting veranderde bal."

Wow.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 16, 2009 3:33 pm

Dat zegt dus niet zoveel.

Mickey zou trouwens, gezien zijn talent, allang bij de grote jongens moeten meedoen.

LucaS

Bericht door LucaS » ma nov 16, 2009 3:35 pm

En dat met een verrotte knie! :1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma nov 16, 2009 3:38 pm

Het is in ieder geval goed voor zijn zelfvertrouwen dat hij drie goals maakt. Waar hij inmiddels had moeten staan is voor Ajax op dit moment niet interessant. Het gaat er om of we er alsnog in slagen om hem aan het voetballen te krijgen.

Overigens is het wat mij betreft een prima idee om een psycholoog aan zo'n jongen te koppelen. Als hij niet presteert omdat hij niet lekker in z'n vel zit of op één of andere manier een mentale blokkade heeft dan moet je daar wat aan proberen te doen. Daar zal de traditionele voetbalwereld wel weer om moeten lachen maar daar heb ik dan weer geen boodschap aan.

Het gaar maar om één ding en dat is dat je moet proberen om het talent wat in die jongen zit er weer uit te laten komen.
Nil volentibus arduum

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 16, 2009 3:40 pm

Dan moet het wel inderdaad om een mentaal probleem gaan. Als hij bijvoorbeeld niet lekker in z'n vel zit omdat hij fysiek niet goed in elkaar steekt, dan doe je aan symptoombestrijding.

Ik ben benieuwd of het iets oplevert.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma nov 16, 2009 3:41 pm

Denk je nou echt dat iemand met een serieuze kraakbeen probleem in zijn knie, zonder geopereerd te zijn, nog kan door voetballen? Impossible. Al die verhalen van knie dit en knie dat lijkt mij gewoon onzin.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 16, 2009 3:42 pm

Overmars in zijn Barca-tijd gezien?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma nov 16, 2009 3:45 pm

Bertje schreef:Dan moet het wel inderdaad om een mentaal probleem gaan. Als hij bijvoorbeeld niet lekker in z'n vel zit omdat hij fysiek niet goed in elkaar steekt, dan doe je aan symptoombestrijding.
Uiteraard. Maar wij kunnen dat van buitenaf natuurlijk niet beoordelen. Als Ajax het overweegt dat zullen ze daar wel een goede reden voor hebben. Zij zijn in ieder geval beter op de hoogte van de fysieke en mentale gesteldheid van die jongen dan wij als buitenstaanders.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » ma nov 16, 2009 3:45 pm

Misschien mankeert er zowel in het lijf als in het koppie wat?

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma nov 16, 2009 4:07 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Rooie

Bericht door Rooie » wo nov 18, 2009 5:08 pm

Uit bij Jong Denemarken 2x gescoord (1-3 overwinning Servie).

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 18, 2009 5:36 pm

Hopen dat 'ie dit door weet te trekken!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo nov 18, 2009 6:18 pm

Sommige Servisch bronnen melden Sulejmani als maker van de twee eerste doelpunten, en andere bronnen weer Scepovic. Afwachten wie het is.

Rooie

Bericht door Rooie » wo nov 18, 2009 6:31 pm

Dat zou een boel rectificaties moeten opleveren dan... Ajax.nl meldt het ook, zou toch wel een blundertje zijn.

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo nov 18, 2009 7:32 pm

Ja, de debutant Šćepović heeft twee keer gescoord, geen Sulejmani. Bron: site Servische voetbalbond (FSS). Was ik al bang voor. De coach van Jong Servië zei vooraf al aan de wedstrijd een aantal andere spelers een kans te willen geven.

Velibor Vasovic

Bericht door Velibor Vasovic » wo nov 18, 2009 8:09 pm

Whahahaha!

Wat een losers.
HVALA BOGU STO SAM SRBIN

Jesse

Bericht door Jesse » wo nov 18, 2009 9:32 pm

En al die andere sites (Voetbalzone e.d.) het ook lekker overnemen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Rooie

Bericht door Rooie » wo nov 18, 2009 9:45 pm

De UEFA meldt op z'n beurt weer dat Sulejmani 2x heeft gescoord.

Velibor Vasovic

Bericht door Velibor Vasovic » do nov 19, 2009 1:43 pm

HVALA BOGU STO SAM SRBIN

joey
Erelid

Bericht door joey » do nov 19, 2009 1:58 pm

Duidelijk genoeg, VV. Dank! :biggthumpup.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do nov 19, 2009 2:50 pm

Op nu.nl hebben ze het anders nog steeds niet door. :smallgrin.gif:

http://www.nu.nl/sport/2126321/sulejman ... dreef.html
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Plaats reactie