Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Natuurlijk stookt Bild het vuurtje op, maar de problemen liggen sowieso op straat. Lahm gaf dat interview niet aan Bild, bijvoorbeeld.
Ze noemen Bayern niet voor niets FC Hollywood. Het is er vaak onrustig en niets blijft binnenskamers. En de erevoorzitter (hier op AT nog wel eens geroemd) kraakt in Bild zijn eigen club, trainer en spelers af als het zo uitkomt.
Van Gaal moet de neuzen snel dezelfde richting op krijgen, zoals ze dat noemen. Anders haalt hij de Kerst niet.
Ze noemen Bayern niet voor niets FC Hollywood. Het is er vaak onrustig en niets blijft binnenskamers. En de erevoorzitter (hier op AT nog wel eens geroemd) kraakt in Bild zijn eigen club, trainer en spelers af als het zo uitkomt.
Van Gaal moet de neuzen snel dezelfde richting op krijgen, zoals ze dat noemen. Anders haalt hij de Kerst niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Het is niets anders dan tragisch. Z'n vrouw moet in 3 jaar tijd 2 jonge mensen begraven...joey schreef: En omdat hij bang was dat ze hem zijn pleegdochtertje zouden afnemen.![]()
Deisler was er open over. Die trok het zowel lichamelijk als fysiek niet meer en kapte er gewoon mee.

Daar hebben legendes een handje van. Kan me nog een legende herinneren die ene Zlatan bij Ajax maar een matige spits vond. Nu bij Barca zingt diezelfde legende het hoogste lied over Zlatan.joey schreef: En de erevoorzitter (hier op AT nog wel eens geroemd) kraakt in Bild zijn eigen club, trainer en spelers af als het zo uitkomt.
Sowieso hakt die legende graag met een stompe aks op de club in waar ie groot werd.
Wat dat laatste betreft, het mag van mij. Ook legendes mogen een mening hebben. En ze mogen zelfs een mening hebben die niet klopt. Het mag allemaal, maar ik vind Beckenbauer een druiloor, hoor. Hij is nota bene erevoorzitter (in tegenstelling tot andere legendes, die nergens bijhoren), maar hij zorgt in zijn eentje voor meer onrust bij zijn club dan tien anderen bij elkaar.
Je moet niet aan geschiedsvervalsing doen, Wimpey. De Zlatan van Barcelona is zeker niet de Zlatan van Ajax. Cruijff vond Zlatan bij Ajax een goede speler maar een amateur die gemakzuchtige keuzes maakte. En dat was hij toen ook. Dertien goals in een jaar maakte meneer, en tegen kleine clubs had hij geen zin. Hij stond toen op het veld om kunstjes te doen. Allemaal leuk en aardig, maar voetbal is wel een VAK. Dat heeft Zlatan inmiddels begrepen, maar blijkbaar had hij daar weerstand voor nodig. Hij is altijd een speler geweest die het meest hield van grote wedstrijden. Overigens hakt Cruijff het meest op zeer getalenteerde spelers die er niet alles uithalen. Hij gaat zijn tijd niet verspillen aan Victor Sikora of zo.
Maar terug naar Duitsland. Deissler was inderdaad heel bijzonder. Maar ook bijzonder kwetsbaar. Ze noemden hem Die Deisslerin, daar kon hij niet tegen. Wat ontzettend jammer, eigenlijk. Want Die Deislerin kon met gemak de spelers die hem die bijnaam gaven net zo lang poorten tot hun het lachen was vergaan.
Je moet niet aan geschiedsvervalsing doen, Wimpey. De Zlatan van Barcelona is zeker niet de Zlatan van Ajax. Cruijff vond Zlatan bij Ajax een goede speler maar een amateur die gemakzuchtige keuzes maakte. En dat was hij toen ook. Dertien goals in een jaar maakte meneer, en tegen kleine clubs had hij geen zin. Hij stond toen op het veld om kunstjes te doen. Allemaal leuk en aardig, maar voetbal is wel een VAK. Dat heeft Zlatan inmiddels begrepen, maar blijkbaar had hij daar weerstand voor nodig. Hij is altijd een speler geweest die het meest hield van grote wedstrijden. Overigens hakt Cruijff het meest op zeer getalenteerde spelers die er niet alles uithalen. Hij gaat zijn tijd niet verspillen aan Victor Sikora of zo.
Maar terug naar Duitsland. Deissler was inderdaad heel bijzonder. Maar ook bijzonder kwetsbaar. Ze noemden hem Die Deisslerin, daar kon hij niet tegen. Wat ontzettend jammer, eigenlijk. Want Die Deislerin kon met gemak de spelers die hem die bijnaam gaven net zo lang poorten tot hun het lachen was vergaan.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Beckenbauer een druiloor? Beckebauer neemt zijn verantwoording, terwijl Cruijff overal voor wegloopt, maar ondertussen wel overal een mening over heeft. En die mening wordt als belangrijk gezien door het volk. Cruijff moet of zijn verantwoording nemen of lekker opdonderen.joey schreef:Wat dat laatste betreft, het mag van mij. Ook legendes mogen een mening hebben. En ze mogen zelfs een mening hebben die niet klopt. Het mag allemaal, maar ik vind Beckenbauer een druiloor, hoor. Hij is nota bene erevoorzitter (in tegenstelling tot andere legendes, die nergens bijhoren), maar hij zorgt in zijn eentje voor meer onrust bij zijn club dan tien anderen bij elkaar.
Tja, ik zie dat heel anders. Cruijff is niet bij Ajax in dienst, die kan ronduit zijn mening geven, net als jij en ik dat doen. Maar Beckenbauer heeft een functie bij Bayern, die moet een beetje oppassen. Het is toch vreemd als een erevoorzitter zijn eigen club met de grond gelijk maakt.
- Daily Blind
Onzin.. Iedereen kon zien dat hij toen al een geweldige speler was.joey schreef:Wat dat laatste betreft, het mag van mij. Ook legendes mogen een mening hebben. En ze mogen zelfs een mening hebben die niet klopt. Het mag allemaal, maar ik vind Beckenbauer een druiloor, hoor. Hij is nota bene erevoorzitter (in tegenstelling tot andere legendes, die nergens bijhoren), maar hij zorgt in zijn eentje voor meer onrust bij zijn club dan tien anderen bij elkaar.
Met dertien doelpunten per seizoen? Vind ik niet. Wel kon je meteen zien dat die jongen geweldig veel talent had.
Ach, hij had het toen te druk met racen over de rondweg. Hij was nog geen echte prof.
Ach, hij had het toen te druk met racen over de rondweg. Hij was nog geen echte prof.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Heftig... en wat een sterke vrouw...diep respect!

Zlatan Son of God schreef:Onzin.. Iedereen kon zien dat hij toen al een geweldige speler was.joey schreef:Wat dat laatste betreft, het mag van mij. Ook legendes mogen een mening hebben. En ze mogen zelfs een mening hebben die niet klopt. Het mag allemaal, maar ik vind Beckenbauer een druiloor, hoor. Hij is nota bene erevoorzitter (in tegenstelling tot andere legendes, die nergens bijhoren), maar hij zorgt in zijn eentje voor meer onrust bij zijn club dan tien anderen bij elkaar.
Cruijff heeft zijn talent ook altijd aangegeven maar dat hij er te weinig mee deed. Dat weet ik nog heel goed. In deze heeft Joey gelijk.
IK GELOOF!!!!!!
Ik herinner me nog een situatie die Cruijff liet herhalen in de rust. Zlatan had de bal in de buurt van de zijlijn. In plaats van de bal in één keer door te spelen en zich weer aan te bieden, haalde hij een circuskunstje uit. Uiteindelijk redde hij zich uit die situatie met akrobatiek en oogste applaus. Cruijff zei toen: ´Een goede techniek voor een slechte voetballer en een slechte techniek voor een goede voetballer.´Daarmee bedoelde hij niet dat Zlatan een slechte techniek had, maar dat hij de situatie voetbaltechnisch slecht oploste. Hij had het spel kunnen versnellen door een keer raken, maar in plaats daarvan vertraagde hij het spel en bracht zichzelf in de problemen. Of, om het Cruijff te spreken: simpel spelen is het moeilijkste dat er is.
Zlatan is een patsertje, en dit soort gedrag kon hij zich in de competities van Zweden en Nederland permitteren. De Serie A is andere koek, dus daar was met met die geintjes zo afgelopen. Zo gaat dat heel vaak. Grote talenten zijn eigenwijs en moeten de dingen aan den lijve ondervinden. Een paar rotschoppen van de tegenstander helpen vaak meer dan elke dag een preek van de trainer.
Zlatan is een patsertje, en dit soort gedrag kon hij zich in de competities van Zweden en Nederland permitteren. De Serie A is andere koek, dus daar was met met die geintjes zo afgelopen. Zo gaat dat heel vaak. Grote talenten zijn eigenwijs en moeten de dingen aan den lijve ondervinden. Een paar rotschoppen van de tegenstander helpen vaak meer dan elke dag een preek van de trainer.
Precies! Ik weet ook nog dat hij dat zei. Cruijff had toch ook helemaal gelijk?
IK GELOOF!!!!!!
Van een dief kun je niet stelen, zou Cruijff zeggen. Hij herkende wel wat in dat gedrag van Zlatan.
Zlatan moest nog ervaring opdoen. Hij kwam uit de tweede divisie in Zweden en had altijd gedaan waar hij zin in had. Cruijff zei overigens niet, zoals Van Gaal, dat Zlatan harder moest werken. Hij zei dat Zlatan slimmer moest zijn.
Zlatan is erg veranderd. Vroeger had hij niet met Messi of zo kunnen samenspelen, want dan had hij het mannetje willen zijn. Kijk maar naar zijn (kinderachtige) prestigestrijd met VDV. Hij weet nu dat het niet alleen om hem draait, maar ook om het team. Zo ver was hij bij Ajax nog niet.

Zlatan moest nog ervaring opdoen. Hij kwam uit de tweede divisie in Zweden en had altijd gedaan waar hij zin in had. Cruijff zei overigens niet, zoals Van Gaal, dat Zlatan harder moest werken. Hij zei dat Zlatan slimmer moest zijn.
Zlatan is erg veranderd. Vroeger had hij niet met Messi of zo kunnen samenspelen, want dan had hij het mannetje willen zijn. Kijk maar naar zijn (kinderachtige) prestigestrijd met VDV. Hij weet nu dat het niet alleen om hem draait, maar ook om het team. Zo ver was hij bij Ajax nog niet.
Onze mening is niet belangrijk. Aan de mening van Cruijff daarentegen wordt wel waarde gehecht. En dat weet Cruijff. Het is heel makkelijk om van allerlei onzin te roepen, terwijl je geen enkele verantwoording hebt. Daar zou toch juist jij een mening over moeten hebben.joey schreef:Tja, ik zie dat heel anders. Cruijff is niet bij Ajax in dienst, die kan ronduit zijn mening geven, net als jij en ik dat doen. Maar Beckenbauer heeft een functie bij Bayern, die moet een beetje oppassen. Het is toch vreemd als een erevoorzitter zijn eigen club met de grond gelijk maakt.

Daar heb ik inderdaad een mening over. Cruijff mag zeggen wat hij wil. Net als ieder ander.
Vergeet niet dat hem steeds naar zijn mening gevraagd wordt. Mag hij dan geen antwoord geven?
Ik kan jouw redenering niet volgen. Echt niet. Alsof je alleen iets over voetbal mag zeggen als je 'je verantwoordelijkheid neemt'. Wat dat ook mag zijn. Alsof je niet in een andere functie kunt werken, buiten Ajax. Bijvoorbeeld als analist. Alsof ze bij Ajax überhaupt Cruijff 'zijn verantwoordelijkheid zouden laten nemen'. VDB heeft heel duidelijk gezegd dat hij daar geen behoefte aan heeft.
Ook zoiets: VDB mag Cruijff en Keizer wel afserveren, maar omgekeerd mogen Cruijff en Keizer niets zeggen?
Weet je wat het is met Cruijff? Hij is zó met Ajax verbonden. Daar ontkomen ze zelfs bij Ajax niet aan.
Vergeet niet dat hem steeds naar zijn mening gevraagd wordt. Mag hij dan geen antwoord geven?
Ik kan jouw redenering niet volgen. Echt niet. Alsof je alleen iets over voetbal mag zeggen als je 'je verantwoordelijkheid neemt'. Wat dat ook mag zijn. Alsof je niet in een andere functie kunt werken, buiten Ajax. Bijvoorbeeld als analist. Alsof ze bij Ajax überhaupt Cruijff 'zijn verantwoordelijkheid zouden laten nemen'. VDB heeft heel duidelijk gezegd dat hij daar geen behoefte aan heeft.
Ook zoiets: VDB mag Cruijff en Keizer wel afserveren, maar omgekeerd mogen Cruijff en Keizer niets zeggen?
Weet je wat het is met Cruijff? Hij is zó met Ajax verbonden. Daar ontkomen ze zelfs bij Ajax niet aan.
Quatsch. Iedere leek kon zien dat Zlatan een exceptioneel talent was. Dat 'goede spits, matige techniek' - 'matige spits, goede techniek' verhaal sloeg nergens op. Die jongen kwam als 19-jarige uit Malmö, hij stond er niet pats-boem. Raar he!Rishi schreef:Precies! Ik weet ook nog dat hij dat zei. Cruijff had toch ook helemaal gelijk?

JC zat er wel eens vaker naast hoor. Hij heeft als trainer zowel Ajax als Barca met een lading bagger opgezadeld... Koeman, Stoichkov, Laudrup, Romario, Figo enzo zouden jij en ik ook naar Barca halen... De reden voor het aantrekken van Stapleton, Meijer, Tiainen, Larsson etc. is nooit duidelijk geworden. Dat niveau had ie (stokpaardje) ook wel uit de jeugd kunnen trekken. Bij Barca kwam ie aankakken met Kodro, Prosinecki, Witschge etc. Niet voor niets presteerde Barca in JC´s laatste 2 seizoenen als trainer niets meer.
Over de adviseur JC hoeven we het al helemaal niet te hebben, daar mist Ajax niets aan. Verlaat, Menzo, Winter, Roger.

Daar heb je ook wel gelijk in hoor. Maar Cruijff had gewoon gelijk wat Zlatan betreft. En dat hij het op zijn manier zegt.....tja
IK GELOOF!!!!!!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Edit: nee, nee, nee. Ik laat me niet door Wimpey uit de tent lokken.

Ik maak je op dit punt voor glasharde leugenaar uit Joey. Cruijff was in 1995 niet blij toen Ajax de CL won en Cruijff ging in de jaren '80 naar de aartsrivaal. Dan ben je niet met Ajax verbonden. Dan ben je er alleen voor je eigen ego. Schei toch uit.joey schreef: Weet je wat het is met Cruijff? Hij is zó met Ajax verbonden. Daar ontkomen ze zelfs bij Ajax niet aan.
Het ging toch over Duitsland hier?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik heb ook veel bewondering voor de manier waarop ze is opgetreden en haar verhaal heeft gedaan. Ingetogen. Sterke vrouw inderdaad. Hopelijk... na ja, vul maar in...Ramona schreef: Heftig... en wat een sterke vrouw...diep respect!![]()
Edit.wimpey schreef:Ik heb ook veel bewondering voor de manier waarop ze is opgetreden en haar verhaal heeft gedaan. Ingetogen. Sterke vrouw inderdaad. Hopelijk... na ja, vul maar in...
Edit Duke: Een beetje respect is wel op zijn plaats hier.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Snel iets anders. Hier een interview met Beckenbauer & Hoeness, waarin ze hun mening over LVG geven. Van Gaal moet eens wat meer delegeren, zeggen ze bijvoorbeeld, hij moet eens wat minder wantrouwig zijn.