Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach
Moderator: mods
Re: Bert van Marwijk: De nieuwe bondscoach
AD:
Van Nistelrooy zou Seedorf selecteren
ROTTERDAM - Volgens Ruud van Nistelrooy kan Clarence Seedorf moeiteloos mee met het Nederlands elftal. De aanvaller van Real Madrid pleit in Sportweek dan ook voor een terugkeer van Seedorf. ,,Ik vind hem een geweldige voetballer en een fantastische vent," aldus Van Nistelrooy. ,,Ik zou hem erbij pakken, maar ik ben geen bondscoach. En die beslist."
Seedorf wordt sinds de komst van bondscoach Bert van Marwijk niet meer geselecteerd voor Oranje. Ook onder Marco van Basten viel de middenvelder van AC Milan regelmatig buiten de boot. Van Nistelrooy blijft echter onder de indruk van de beste clubspeler aller tijden van Nederland.
,,Clarence is van mijn leeftijd en speelt moeiteloos week in week uit op het hoogste niveau. Hij is nog steeds zó sterk. Clarence wil door tot zijn veertigste net als Maldini en dat gaat hem volgens mij lukken ook. Tegen Real Madrid behoorde hij beide keren tot de beste spelers. Iedereen kan zien dat hij zo in Oranje kan. Dat bewees hij tegen Real, maar dat bewijst hij al jaren. Op de een of andere manier lukt het niet met hem en Oranje. Ik snap ook niet hoe dat komt. "
Van Nistelrooy zou Seedorf selecteren
ROTTERDAM - Volgens Ruud van Nistelrooy kan Clarence Seedorf moeiteloos mee met het Nederlands elftal. De aanvaller van Real Madrid pleit in Sportweek dan ook voor een terugkeer van Seedorf. ,,Ik vind hem een geweldige voetballer en een fantastische vent," aldus Van Nistelrooy. ,,Ik zou hem erbij pakken, maar ik ben geen bondscoach. En die beslist."
Seedorf wordt sinds de komst van bondscoach Bert van Marwijk niet meer geselecteerd voor Oranje. Ook onder Marco van Basten viel de middenvelder van AC Milan regelmatig buiten de boot. Van Nistelrooy blijft echter onder de indruk van de beste clubspeler aller tijden van Nederland.
,,Clarence is van mijn leeftijd en speelt moeiteloos week in week uit op het hoogste niveau. Hij is nog steeds zó sterk. Clarence wil door tot zijn veertigste net als Maldini en dat gaat hem volgens mij lukken ook. Tegen Real Madrid behoorde hij beide keren tot de beste spelers. Iedereen kan zien dat hij zo in Oranje kan. Dat bewees hij tegen Real, maar dat bewijst hij al jaren. Op de een of andere manier lukt het niet met hem en Oranje. Ik snap ook niet hoe dat komt. "
Mooi van vanNistelrooy. Verder heeft hij natuurlijk gewoon gelijk. Bizar dat Seedorf niet bij de selectie zit en een Engelaar, Brama wel. Eigenlijk kun je er alleen maar om lachen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Van Persie heeft zijn enkelbanden gescheurd. Kut voor die jongen, zeg.
Ja Jammer . . maar wel fijn dat Van Marwijk wijzer is geworden van deze wedstrijd ...
Blij met de punten ...
Wat was Huntelaar vreselijk slecht, trouwens. Pijn aan mijn ogen.
VI'Van Persie maanden uitgeschakeld met enkelblessure'
Arsenal kan vermoedelijk lang niet beschikken over Robin van Persie. De aanvaller heeft tijdens het oefenduel met Italië (0-0) vermoedelijk de banden in zijn linkerenkel gescheurd.
'Dit is vooral heel erg voor Robin', aldus bondscoach Bert van Marwijk. 'En ook voor zijn club en voor ons. Het experiment met hem in de spits kon al na acht minuten de prullenbak in.'
Van Persie liep de blessure al na acht minuten op na een duel met Giorgio Chiellini. De aanvaller werd met een brancard van het veld gedragen, waarna de eerste diagnose werd gesteld.
Wenger zal wel blij zijn met dat vriendschappelijk voetbal.
Nou, volgens mij was er niet een speler te vinden die iets goed heeft gedaan.Kom je bij KJH, tja volgens mij kan je dan precies zien wat geld met je doet.Reserve bij AC Milan en als dat nog effe gaat duren mag en kan ie niet mee naar het WK.Als je zo weinig minuten maakt heeft dat ook weinig zin.Zelfde telt voor VdV en Babel.Beloki schreef:Wat was Huntelaar vreselijk slecht, trouwens. Pijn aan mijn ogen.
Maar voor een zekerheidje kiezen zoals op huurbasis naar AJAX, nee dat dan weer niet.Die deur wordt meteen dicht gegooid moeten we de media geloven .. Domme spelers ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo nov 15, 2009 8:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Arsenal zou de KNVB eens flink moeten laten dokken.
Lijkt me heel moeilijk om dat voor elkaar te krijgen.Denk wel dat, als zoiets meer gaat gebeuren met voetballers, dat het verzet op nietszeggende interlands toe zal nemen.
Want zeg nu zelf, zelfs al zou van Persie gewoon de wedstrijd hebben uitgespeeld, wat wordt je van zulke interlands nu wijzer van ?.
Volgens mij kun je veel beter op het einde van het seizoen als voorbereiding op het WK een weekje af wat langer bij elkaar zijn om het team naar elkaar toe te laten groeien, klaar te stomen voor de eerste toernooi wedstrijden.
Want zeg nu zelf, zelfs al zou van Persie gewoon de wedstrijd hebben uitgespeeld, wat wordt je van zulke interlands nu wijzer van ?.
Volgens mij kun je veel beter op het einde van het seizoen als voorbereiding op het WK een weekje af wat langer bij elkaar zijn om het team naar elkaar toe te laten groeien, klaar te stomen voor de eerste toernooi wedstrijden.
Blij met de punten ...
-
Laat hem in godsnaam voor het geld kiezen. Je wil toch niet weer zo'n statische spits bij Ajax? Gisteren heb ik welgeteld 1 minuut gezien van de wedstrijd en ik zag Huntelaar weer iedere actie een overtreding maken, omdat hij te sloom is. Die jongen is 26/27 jaar oud, wanneer gaat hij z'n belofte inlossen?!?!! Ik denk dat hij dat nooit meer gaat doen.999 schreef:Nou, volgens mij was er niet een speler te vinden die iets goed heeft gedaan.Kom je bij KJH, tja volgens mij kan je dan precies zien wat geld met je doet.Reserve bij AC Milan en als dat nog effe gaat duren mag en kan ie niet mee naar het WK.Als je zo weinig minuten maakt heeft dat ook weinig zin.Zelfde telt voor VdV en Babel.Beloki schreef:Wat was Huntelaar vreselijk slecht, trouwens. Pijn aan mijn ogen.
Maar voor een zekerheidje kiezen zoals op huurbasis naar AJAX, nee dat dan weer niet.Die deur wordt meteen dicht gegooid moeten we de media geloven .. Domme spelers ..
Whitey on the moon.
Welke belofte moet KJH inlossen ?.GangstaRiB schreef:Laat hem in godsnaam voor het geld kiezen. Je wil toch niet weer zo'n statische spits bij Ajax? Gisteren heb ik welgeteld 1 minuut gezien van de wedstrijd en ik zag Huntelaar weer iedere actie een overtreding maken, omdat hij te sloom is. Die jongen is 26/27 jaar oud, wanneer gaat hij z'n belofte inlossen?!?!! Ik denk dat hij dat nooit meer gaat doen.999 schreef:Nou, volgens mij was er niet een speler te vinden die iets goed heeft gedaan.Kom je bij KJH, tja volgens mij kan je dan precies zien wat geld met je doet.Reserve bij AC Milan en als dat nog effe gaat duren mag en kan ie niet mee naar het WK.Als je zo weinig minuten maakt heeft dat ook weinig zin.Zelfde telt voor VdV en Babel.Beloki schreef:Wat was Huntelaar vreselijk slecht, trouwens. Pijn aan mijn ogen.
Een speler die bewezen heeft dat ie zo gemakkelijk scoort lijkt me altijd welkom bij AJAX.Tis helaas jammer dat ie zo'n tijd geen echte wedstrijden heeft gespeeld, want wat hij mist is duidelijk wedstrijd ritme ( en zelf vertrouwen ) , maar laat hem maar terug komen.
Het spelleke draait er nog steeds om wie de meeste goals maakt, niet wie het minst sloom is.
Het geeft ook een beetje aan dat sommige echt nog steeds denken dat AJAX week in week uit, jaar in jaar uit zomaar een blik spelers kan opentrekken met scorend vermogen.Men gaat dan roepen dat de jeugd het dan maar moet doen.Donder zo'n jeugdspeler maar in het diepe die tegen veredelde 2e clubteams zijn goaltje meepikt.En dan blijkt opeens als ze in het diepe zijn gegooid dat in het 1e voetballer toch net ietsje anders is.Fysiek, snelheid en het moeten winnen .. maarja als dat misgaat dan roept men gewoon dat de trainer eruit moet, of dat er maar weer een andere jeugdspeler de kar moet gaan trekken, van de Boog moet opstappen enz ..
Blij met de punten ...
http://arsenal-mania.com/forum/viewtopi ... start=7230
Op de Arsenal fan site zijn ze helemaal niet blij, zelfde als Luis zou zijn uitgeschakeld
Op de Arsenal fan site zijn ze helemaal niet blij, zelfde als Luis zou zijn uitgeschakeld
Ach, je weet wat je aan hem hebt. Hij moet zo dicht mogelijk bij het doel spelen en bediend worden. In de 16 zijn er niet veel beter dan KJH. Z'n gebreken zijn ook genoegzaam bekend.GangstaRiB schreef: Die jongen is 26/27 jaar oud, wanneer gaat hij z'n belofte inlossen?!?!! Ik denk dat hij dat nooit meer gaat doen.
wimpey schreef:Ach, je weet wat je aan hem hebt. Hij moet zo dicht mogelijk bij het doel spelen en bediend worden. In de 16 zijn er niet veel beter dan KJH. Z'n gebreken zijn ook genoegzaam bekend.
Precies. Een killer, maar geen bijzondere voetballer. Een prima spits voor de subtop. En zeker voor Ajax. Van mij mag hij terugkomen, maar ik zie het niet gebeuren. Hij zal wel bij een club als HSV belanden. (Misschien nog via een tussenstap.)
Het stinkt aan alle kanten!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- martijn401
Waardeloze oefenpotjes, ben er ziek van dat van Persie eruit ligt.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vedette-10- schreef: Leonardo werkt net als Ten Cate, een goede opleider van voetballers.

Ik zie KJH bij Milan de bank niet verlaten. Milan is zonder hem uit het wak gekropen.joey schreef: En zeker voor Ajax. Van mij mag hij terugkomen, maar ik zie het niet gebeuren.
In de winterstop zal ie zich moeten afvragen of ie wéér aan een avontuur op onbekend terrein (PL, BuLI) begint of dat ie terugkeert in de HCE.
VDV kan Ajax vergeten, Babel ook. Rentree van KJH heeft een minieme kans, lijkt me. Procentje of 8 ofzo.
Acht procent is nog aan de hoge kant, Willem. Je weet het natuurlijk nooit (KJH is een aparte), maar ik denk dat een rentree in de eredivisie de status van die jongen bij Oranje ernstig zal aantasten. Zijn medespelers zullen redeneren dat hij het blijkbaar niet redt bij een grote buitenlandse club. Spelen bij HSV, Stuttgart of Villareal (ik noem maar wat) staat altijd nog hoger aangeschreven dan spelen in Nederland. Eigenlijk heeft hij weinig te verliezen, want terug naar Ajax kan altijd nog. KJH hoeft de BVM niet laten zien dat hij in Nederland kan presteren, want dat weet BvM allang.
Ik las overigens op PN dat Twente een poging wil wagen om KJH te huren. Die boertjes krijgen steeds meer praatjes.
Ik las overigens op PN dat Twente een poging wil wagen om KJH te huren. Die boertjes krijgen steeds meer praatjes.

Echt waar? Het is jammer voor die jongen, maar zulke blessures komen zo vaak voor.martijn401 schreef:Waardeloze oefenpotjes, ben er ziek van dat van Persie eruit ligt.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Jullie vallen allemaal over babel en huntelaar, maar dachten jullie van VdV? alsof die zo goed bezig was...tuurlijk lekker in Madrid en je zakken vullen..Terug naar ajax.. daar is zijn ego en die ego van zijn wederhelft te groot voor. Babel ik weet het zeker jongen blijf aub weg in de Arena.
Wat mij ook zeker op viel is dat Affelay nog zelfs achter VdV valt... Hoezo meten met 2 maten? Affelay voetbalt altijd(mits niet geblesseerd, natuurlijk).
Het was met recht een "bagger pot"
Wat mij ook zeker op viel is dat Affelay nog zelfs achter VdV valt... Hoezo meten met 2 maten? Affelay voetbalt altijd(mits niet geblesseerd, natuurlijk).
Het was met recht een "bagger pot"
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Huntelaar gaat lekker z'n zakken vullen bij de Hull City's van deze wereld. Ajax heeft een mooie deal bedongen voor een zeer matige spits. Klaas Jan ging het immers overal maken.... nou dat hebben we gezien. Real een stap te hoog en zelfs het matige AC Milan in een Serie A die ónder het niveau van Duitsland, Engeland en Spanje ligt, is een stap te hoog.
Je weet wat je aan hem hebt..... inderdaad.... 4 x scoren tegen de Graafschap en daarna zie je em niet meer, maar hij zal altijd de favoriet van de media blijven omdat ie zo lekker gewoon is gebleven. Huntelaar is gemakkelijk te verdedigen en het zou me niks verbazen als verdedigers van NEC het truukje van hem ook doorhebben. God verhoedde zijn terugkeer.
Je weet wat je aan hem hebt..... inderdaad.... 4 x scoren tegen de Graafschap en daarna zie je em niet meer, maar hij zal altijd de favoriet van de media blijven omdat ie zo lekker gewoon is gebleven. Huntelaar is gemakkelijk te verdedigen en het zou me niks verbazen als verdedigers van NEC het truukje van hem ook doorhebben. God verhoedde zijn terugkeer.
Whitey on the moon.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:43 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Mwah, Milan is en blijft een topclub. Er lopen prima voetballers in die ploeg rond. Jj doet net alsof KJH bij FC Bal op Dak is gaan voetballen.GangstaRiB schreef:Huntelaar gaat lekker z'n zakken vullen bij de Hull City's van deze wereld. Ajax heeft een mooie deal bedongen voor een zeer matige spits. Klaas Jan ging het immers overal maken.... nou dat hebben we gezien. Real een stap te hoog en zelfs het matige AC Milan in een Serie A die ónder het niveau van Duitsland, Engeland en Spanje ligt, is een stap te hoog.
KJH is een geweldige afmaker en scoren is een extreem belangrijk onderdeel van het voetbal. Ik kan zo een stuk of wat spitsen opnoemen die geen bijzonder goede voetballers waren, maar wel de top hebben gehaald. Het zegt dus niet alles. Het probleem van KJH is, denk ik, dat een ploeg in zijn dienst moet spelen. Dat doen de heren vedetten van Milan dus niet (en de heren vedetten van Madrid ook niet). Stel dat ze dat wel deden en KJH kreeg goede ballen in de zestien, dan schopte hij die er heus wel in.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Verder is Italië nog altijd boven het niveau van de Duitse competitie, maar ok.
KJH is gewoon geen topspits. Geen schande, maar hij moet dan ook niet verwachten dat hij bij een dergelijke club zal slagen. Daar is hij namelijk echt te beperkt voor helaas. Gewoon lekker bij de Spurs of bij Stuttgart opnieuw beginnen en kijken hoe of wat.
KJH is gewoon geen topspits. Geen schande, maar hij moet dan ook niet verwachten dat hij bij een dergelijke club zal slagen. Daar is hij namelijk echt te beperkt voor helaas. Gewoon lekker bij de Spurs of bij Stuttgart opnieuw beginnen en kijken hoe of wat.
Maar dat moet hij dus niet doen in aanloop naar het WK...
IK GELOOF!!!!!!