Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
"Liever AIDS of TBC, dan fan van PSV". Me uit het hart gegrepen. Fuck die griepprik, wij pakken die gasten hier in Amsterdam.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Mwhehehehehewwheeeeeeee!!!
Ajax verdient absoluut een nominatie voor de categorie 'Jankclub van het Jaar'. In alle geledingen is het prijs dit seizoen. Het is nu wel heel zielig aan 't worden.
Ajax verdient absoluut een nominatie voor de categorie 'Jankclub van het Jaar'. In alle geledingen is het prijs dit seizoen. Het is nu wel heel zielig aan 't worden.
HVALA BOGU STO SAM SRBIN
Dat vaccin is er niet voor topsporters. Het gaat wel degelijk ergens over. Geef dan eens antwoord op de vraag of het geen competitievervalsing is ls een compleet PSV straks tegen Ajax speelt waar Suarez, de Zeeuw en Stekelenburg met de griep thuis zitten. En zo ook met de tegenstanders de weken ervoor en ernaPeter schreef:We staan zeker voor een voldongen feit?![]()
Als Ajax het een risico vindt, dan pak je toch ook de prik erbij? De KNVB geeft duidelijk aan dat zij geen verantwoordelijkheid nemen. Ik snap werkelijk niet dat Ajax er zo'n probleem van maakt. Gaat he-le-maal nergens over.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee, dan is het hartstikke dom van Ajax dat men de boel niet heeft laten vaccineren. Ajax roept liever en maakt zich druk, terwijl het nog geen uurtje kost om de selectie in te enten. Ajax klaagt liever eerst en daarna zou het een mogelijkheid zijn om de boel te laten vaccineren haha. Als ik weet dat PSV en AZ afwijken van de norm, dan zou ik ook gewoon vaccineren, met als tekst: "Nadat PSV en AZ afweken van de norm is er bij Ajax besloten om ook de selectie te vaccineren, zodat we geen risico lopen". Klaar is kees.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ach, je had Nederland eens moeten horen als wij het als eerste/enige club wél hadden gedaan. Dan waren we weer die stomme 020'ers geweest die denken een uitzonderingspositie te hebben.
Daarom nog steeds mijn adagium: Fuck die rest. Schijt wat de rest van ons vindt.
Daarom nog steeds mijn adagium: Fuck die rest. Schijt wat de rest van ons vindt.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Sinds wanneer zijn voetballers risico groepen ?.joey schreef:Dan doe je het toch gewoon ook? Wat een gezanik.
En het was ook nog eens onderling afgesproken door de artsen van de clubs.Niks geen gezanik ..
En als het AJAX zou zijn geweest dan weet ik wel wie hier weer als eerste er over had zitten te zeiken van dat dat niet gepast is enz. ..Inspectie in actie tegen prikken AZ
DEN HAAG - De Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) heeft AZ op de vingers getikt voor de vaccinatie van de spelersgroep tegen de Mexicaanse griep. De IGZ is bij de clubarts op bezoek geweest om duidelijk te maken dat dit niet de bedoeling is, heeft minister Ab Klink (Volksgezondheid) woensdag gezegd.
Hij vindt dat vaccinatie alleen is bedoeld voor mensen die hogere risico's op complicaties lopen als ze de Mexicaanse griep krijgen. Als gezonde mensen ook op grote schaal prikjes halen, bestaat de kans dat er tekorten ontstaan voor mensen die de vaccinatie echt nodig hebben. Volgens Klink heeft AZ inmiddels excuses gemaakt voor de inenting van de spelers.
Ook NAC vaccineerde de selectie. Clubarts Cees Joosen heeft inmiddels spijt betuigd. Op Omroep Brabant noemde hij de actie ''een beetje dom'' omdat voetballers geen voorrang zouden mogen hebben op andere mensen. (ANP)
Laatst gewijzigd door 999 op za nov 14, 2009 2:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Wat asociaal van die clubs die inenten. 

- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Als de KNJB die griepprikjes even op de dopinglijst zet en wat extra controles uitvoert.... voor elke illegaal gevaccineerde speler drie punten aftrek en 6 maanden schorsing.
Hebben ze in Twente ook de spuit in hun spelers gezet?
Hebben ze in Twente ook de spuit in hun spelers gezet?

Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Topsport is asociaal.Jöhnk schreef:Wat asociaal van die clubs die inenten.
Veel mensen proberen op allerlei manieren die prik te krijgen. Topsporters dus ook.
Bij Ajax nemen ze het besluit om níet in te enten. Dat is nobel. Maar het heeft weinig zin om te zeuren als anderen dat wel doen. Je weet nu eenmaal dat dat kan gebeuren.
Het stinkt aan alle kanten!
Het is gewoon asociaal en het is competitievervalsing, en Ajax staat volledig in haar recht dat ze de knvb hierop aanspreekt.
En wat zou de KNVB er aan moeten doen?
Verongelijkt gezeur is het.

Verongelijkt gezeur is het.

-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hoorde net Piet Bon op de radio, volgens mij geneerde hij zich een beetje. Hij zei dat hij anderen niet de wet wilde voorschrijven, en als Ajax geklaagd had dan wist hij daar niets van. Zoiets.
Nou in het TV interview geneerde hij zich helemaal niet .. en dat niet de wet voorschrijven daarmee bedoelde hij te zeggen dat het AFSPRAKEN tussen de clubartsen zijn waar hij verder ook niks aan kon doen.Hij is n.l. voorzitter van Vereniging van Clubartsen ...
Blij met de punten ...
Echt heel erg bijzonder dt sommigen hun eigen club weer zo afzeiken. Het is namelijk natuurlijk een nadeel als Ajax straks 5 zieken thuis heeft en de concurrenten niet.
Het ging over die brief aan de KNVB. Bon weet ook wel dat de KNVB niets te maken heeft met die inentingen. Dus wat zou de KNVB kunnen doen?999 schreef:Nou in het TV interview geneerde hij zich helemaal niet .. en dat niet de wet voorschrijven daarmee bedoelde hij te zeggen dat het AFSPRAKEN tussen de clubartsen zijn waar hij verder ook niks aan kon doen.Hij is n.l. voorzitter van Vereniging van Clubartsen ...
-
- AT Toto winner 15/16
Dan had AJAX het ook moeten doen.. in andere landen wordt het ook gedaan, ook met het oog op de uefa-cup aangezien de uefa geen wedstrijden verplaatst mocht je toevallig 6 griepgevallen hebben.LucaS schreef:Echt heel erg bijzonder dt sommigen hun eigen club weer zo afzeiken. Het is namelijk natuurlijk een nadeel als Ajax straks 5 zieken thuis heeft en de concurrenten niet.
Maar gelukkig is heel Amsterdam seropositief.Thijs schreef:"Liever AIDS of TBC, dan fan van PSV". Me uit het hart gegrepen. Fuck die griepprik, wij pakken die gasten hier in Amsterdam.

-
- AT Toto winner 10/11
Woont Ome Fons tegenwoordig in Amsterdam, joh?Harm schreef:Maar gelukkig is heel Amsterdam seropositief.Thijs schreef:"Liever AIDS of TBC, dan fan van PSV". Me uit het hart gegrepen. Fuck die griepprik, wij pakken die gasten hier in Amsterdam.
Als er bij ons gevallen van Mexicaanse griep wordt geconstateerd de wedstrijd er uit gooien ..joey schreef:Het ging over die brief aan de KNVB. Bon weet ook wel dat de KNVB niets te maken heeft met die inentingen. Dus wat zou de KNVB kunnen doen?999 schreef:Nou in het TV interview geneerde hij zich helemaal niet .. en dat niet de wet voorschrijven daarmee bedoelde hij te zeggen dat het AFSPRAKEN tussen de clubartsen zijn waar hij verder ook niks aan kon doen.Hij is n.l. voorzitter van Vereniging van Clubartsen ...
Het gaat er om dat Bon ( ook als voorzitter van ) samen met diezelfde artsen had afgesproken dat men de richtlijnen van het ministerie zouden opvolgen, ALLEEN RISICO GROEPEN.Vervolgens gaan die clubs achter de rug om toch inenten .. Voetballers zijn geen risico groepen kwa gezondheid enz., iets wat Bon ook aangaf in dat TV interview.
Blij met de punten ...
Leuk, maar dan moet de andere clubartsen erop aanspreken. De KNVB een boze brief schrijven slaat nergens op. Wat moet de KNVB ermee? Die andere clubs hebben niets gedaan dat strafbaar is of in strijd met de reglementen van de KNVB.
Sowieso kun je het alleen maar jammer en niet juist vinden. Je doet er niets aan.
Sowieso kun je het alleen maar jammer en niet juist vinden. Je doet er niets aan.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De KNVB heeft geen autoriteit op dit gebied. Er zijn regels voor de inenting tegen de Mexicaanse griep, maar ook veel uitzonderingen op die regels. De KNVB kan moeilijk inenting verbieden.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, hoe zou de KNVB dat moeten doen? De KNVB kan geen artsen voor het medisch tuchtcollege slepen of zo.
Verder hebben die clubartsen (blijkbaar) een afspraak gemaakt, maar die afspraak is niet bindend en heeft geen juridische waarde. Ik kan me voorstellen dat Bon boos en teleurgesteld is dat bepaalde clubartsen de afspraak niet zijn nagekomen, maar hij kan er niets tegen doen, dat zei hij gisteren ook duidelijk.
Verder hebben die clubartsen (blijkbaar) een afspraak gemaakt, maar die afspraak is niet bindend en heeft geen juridische waarde. Ik kan me voorstellen dat Bon boos en teleurgesteld is dat bepaalde clubartsen de afspraak niet zijn nagekomen, maar hij kan er niets tegen doen, dat zei hij gisteren ook duidelijk.