NEC 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Ramona » wo nov 11, 2009 3:15 pm

Je leest te selectief... :)

Peter Maes wordt nu weer gefluisterd... :neutral.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo nov 11, 2009 3:20 pm

Die berichtjes van jou sla ik inderdaad vaak over... :-)

Wie???
Peter Maes
Volledige naam Peter Maes
Geboortedatum 1 juni 1964
Geboorteplaats Schoten, België
Clubinformatie
Spelend bij KV Mechelen
Positie Trainer
Contract tot medio 2010
Vorige clubs V. Meerhout
V. Geel
KV Mechelen
Voetbalportaal

Peter Maes (1 juni 1964) is een Belgische ex-voetballer en trainer.

Maes begon bij het Lommelse gehucht Lutlommel te voetballen en trok dan naar Lommel SK. Vervolgens kwam Maes als doelman bij Racing Mechelen terecht, waar hij tot 1990 verbleef. Dat jaar vertrok hij naar RSC Anderlecht, waar hij tweede doelman werd na Filip De Wilde. Toch bleef Maes vijf seizoenen bij Anderlecht. In 1995 verliet hij Anderlecht en werd hij doelman bij KSK Beveren.

Na één seizoen al vertrok Maes en ging naar Standard Luik. Daar bleef hij drie seizoenen lang doelman en besloot dan een contract te tekenen bij Germinal Beerschot in 1999. Bij die club maakte hij in 2001 een einde aan zijn carrière als voetballer.

Na zijn actieve loopbaan werd Maes trainer. Hij begon bescheiden, bij Verbroedering Meerhout. Later ging hij naar Verbroedering Geel. Sinds het seizoen 2006-2007 is hij trainer van KV Mechelen. Hij slaagde er meteen in om de promotie naar de Belgische eerste klasse af te dwingen (via de eindronde).
Aaah... DIE!!
Mag hij volgend jaar ook weer proberen te promoveren met NEC... hij heeft er immers ervaring mee, begrijp ik.
Misschien dat hij Bjorn wel kan verstaan? :p
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do nov 12, 2009 8:43 pm

In de wereld draait door zei Barbara Barend dat Wiljan Vloet de nieuwe trainert van NEC wordt...

Jeee... kampioenuuu... :blackcat.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do nov 12, 2009 8:51 pm

Even een update van de supportersavond... (is nog niet afgelopen).
Supportersavond: live verslag
don. 12 november 2009

Vanavond heeft NEC een extra supportersavond ingelast, waarin het voornaamste onderwerp van gesprek de tegenvallende prestaties van de eerste seizoenshelft tot dusverre zal zijn. DTH zou DTH niet zijn als wij jullie niet live op de hoogte zouden proberen te houden van alle ontwikkelingen tijdens deze avond, en dus zitten onze waakhonden klaar in de zaal om per sms de laatste stand van zaken door te geven aan de thuisblijvers.

Het is erg druk, de Eendracht is afgeladen vol. De sfeer is gespannen, maar als iemand aan het woord is is het doodstil.

Babos komt als eerste aan het woord. Hij geeft aan dat de selectie zeer teleurgesteld is in de huidige situatie, maar 'alles komt goed'.

Een reeks vragen volgt uit de zaal richting de spelers aangaande hun motivatie. De slotvraag luidt, of elke speler die die motivatie niet kan opbrengen aub zijn contract wilt inleveren.

Carlos Aalbers stelt de doelstelling voor dit jaar bij: geen linkerrijtje, maar overleven. Versterkingen in de winterstop zijn noodzakelijk, op zijn minst twee. Ook zegt hij met enig gevoel voor schuldbewustzijn dat er misschien toch teveel jonge spelers zijn aangetrokken in de zomer, en dat dit gecorrigeerd zal moeten worden. Meer ervaring in het elftal dus. Het blijft echter schipperen, want de middelen zijn nog altijd uiterst beperkt.

De sfeer wordt iets grimmiger als iemand vanuit de zaal de positie van Swart ter discussie stelt. Jacco geeft aan dat de Raad van Commissarissen deze stap kan nemen, maar hij geeft tegelijkertijd aan dat ook hij moet roeien met de riemen die hij heeft. Elk jaar is er een structureel tekort van 2 miljoen euro, 13 miljoen komt binnen terwijl er 15 miljoen uitvloeit. Volgens Jacco betekent dit dat het simpelweg een kwestie van overleven is tot het nieuwe stadion er is.

Op de vraag wat daar eigenlijk de status van is, wordt de aanwezigen verteld dat er voor een nieuw stadion maximaal 80 miljoen euro beschikbaar is, waarvan 25 miljoen bestemd is voor uitbreiding. Het eerste besluit hierover wordt verwacht in december, het laatste waarschijnlijk pas eind 2010. Dit zou betekenen dat er gebouwd wordt in 2011 en dat het stadion in 2012 af zou moeten zijn. Dat wordt dus nog een goede drie jaar overleven...

De discussie wordt nu flink feller. Een vraag komt uit het publiek hoe een tweede ring in hemelsnaam ooit vol komt als de spelers slechts 60% geven. Aalbers vindt deze vraag respectloos en geeft aan pal voor de spelers te staan (weet iemand toevallig hoe groot Carlos is?).

Er ontwikkelt zich nu een ware welles/nietes discussie tussen spelers en supporters aangaande de inzet op het veld. Zomer kaatst terug dat de steun van het publiek ook een stuk beter kan. De bekende knuppel in het hoenderhok.

Ondanks een bericht eerder op de avond in het tv-programma 'De Wereld Draait Door' dat Wiljan Vloet mogelijk de nieuwe trainer van NEC zou worden, weigert Aalbers verder in te gaan op namen van trainers. Het zal dus nog even gissen blijven.

Tuurlijk... nu ligt het ineens aan het publiek dat ze zo slecht ballen...
Sorry jongens... we kunnen niet voetballen, maar dat komt door jullie!! :blub.gif:

Het wordt dus Vloet... NEEEJ>>> :'(

Ramona

Bericht door Ramona » vr nov 13, 2009 8:11 am

banjavi schreef:
Het wordt dus Vloet... NEEEJ>>> :'(

Omdat...?

Hij zegt mij niet zoveel, maar is hij niet iemand die de neuzen weer 1 kant op krijgt...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr nov 13, 2009 11:16 am

Als Carlos stellig iets ontkent, ga ik er vanuit dat ze in verre onderhandelingen zijn.
Stel je voor dat hij nu zegt dat het Vloet wordt en dat hij dan niet tekent. Dan zou hij de supporters toch echt teleurstellen? :-)

Neej... vloet is NIET iemand die dat kan. Dat heeft hij volgens mij echt nergens gekund.
Ik vind het een nietzeggend figuur zonder enige uitstraling. Ik weet nog wel dat hij een speler van de tegenstander zo nodig moest pootje haken. Bah...
Zaakwaarnemer Vloet bevestigt interesse NEC Tell-a-Friend print nieuwsartikel

--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 13-nov-2009 10:16

NEC ziet in Wiljan Vloet (foto) een potentiële opvolger van de onlangs vertrokken trainer Dwight Lodeweges. Vloets zaakwaarnemer Kees Ploegsma bevestigt vrijdag in De Telegraaf dat de 47-jarige oefenmeester is benaderd door de Nijmegenaren. De Brabander is bezig aan zijn tweede seizoen als hoofd jeugdopleiding bij PSV.

'Het klopt dat hij op het lijstje staat', aldus Ploegsma. 'Er is contact geweest tussen NEC en PSV en tussen NEC en Wiljan.' Vloet was het laatst hoofdcoach bij ADO Den Haag, waar hij medio 2008 opstapte.
sportweek

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr nov 13, 2009 10:58 pm

:confused.gif:
Vloet: "de bal ligt nu bij NEC"
vrij. 13 november 2009

Carlos Aalbers weigerde gisteren nog in te gaan op de vermeende belangstelling voor Wiljan Vloet als opvolger van Lodeweges. Maar het hoofd opleidingen van PSV ziet geen reden om de interesse uit Nijmegen níet wereldkundig te maken. Vandaag heeft NEC een oriënterend gesprek met Vloet gehad.

"Het was een heel positief gesprek. We hebben puur oriënterend gesproken. We hebben het dus nog niet gehad over de inhoud van een contract of iets dergelijks", aldus Vloet in een reactie tegenover Eredivisie Live.

Of Vloet volgend weekend tegen NAC Breda al op de bank zit is nog niet duidelijk. "Dat zou wel kunnen, ja. In theorie is alles mogelijk. Maar voorlopig hebben we alleen oriënterend gesproken en ligt de bal nu bij NEC."

Vloet heeft nog een doorlopend contract bij PSV, maar NEC zou bereid zijn om deze verbintenis af te kopen. Technisch directeur Carlos Aalbers ging eerder op de dag daar niet op in: "We voeren op dit moment met een aantal trainers gesprekken. We hopen binnenkort te weten wie het wordt." Ook de namen van Ulderink (GA Eagles) en Vlemmings (Feyenoord) worden genoemd zo meldt Omroep Gelderland.

De kans dat Ulderink de nieuwe trainer van NEC wordt is echter aanzienlijk klein aangezien Go Ahead Eagles en Ulderink een eerste gesprek over een contractverlenging reeds achter de rug hebben.
En daar gaan ze nog geld voor betalen ook nog??? :confused.gif: Ik zou, als ik investeerder zou zijn, direct al mijn geld op een andere club inzetten... man man man... niet te geloven.

Ik geloof niet dat er veel (internet)supporters zijn die dit zien zitten. Ik zou hier ook niet vrolijk van worden hoor. Laat lekker bij Pisvee zitten... maar Vloet... neej...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr nov 13, 2009 11:12 pm

Andries Ulderink (Eagles) schijnt ook op het lijstje te staan, volgens RTL7.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za nov 14, 2009 1:16 am

Ach... we moeten ons er van bewust zijn dat we echt geen 'grote' trainer kunnen aantrekken.

Ulderink heeft al afgezegd, geloof ik.

Vlemmings van Feyenoord zou ook in beeld zijn.

Ramona

Bericht door Ramona » za nov 14, 2009 5:52 am

Van het NECforum geplukt...so beats me...

Vrijdagavond om +/- 23.00 werd er op radio 1 (sport) gezegd dat Ron Jans een orienterend gesprek met N.E.C. heeft gehad voor volgend seizoen en dat Jimmy Calderwood het seizoen af gaat maken.

http://www.radio1.nl en bij terugluisteren kies de dag en tijd 22:00 en ga dan naar 22:55 heb het zelf ook gehoord

Wouter

Bericht door Wouter » za nov 14, 2009 10:51 am

Vloet...Een domme zwammende prutser. Zou echt de ideale trainer voor NEC zijn... :smallgrin.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za nov 14, 2009 11:06 am

Wouter en ik zijn het zowaar een keer (voor de helft) met elkaar eens.. :-)

Aan de andere kant... gezien het beleid van NEC, valt er over de tweede helft van zijn betoog ook weinig aan te merken. :'(
Vloet verwacht zaterdag meer nieuws
Wiljan Vloet hoopt zaterdag meer te horen over zijn mogelijk nieuwe baan in Nijmegen. De huidige hoofd opleidingen van PSV is bij NEC in beeld om de vertrokken hoofdtrainer Dwight Lodeweges op te volgen.

Vloet hoopt dat PSV hem toestemming geeft om te vertrekken. "Ik heb een heel positief oriënterend gesprek gehad met NEC. Het is nu aan de clubs, ik verwacht zaterdag wel wat te horen", zo vertelt hij in De Telegraaf.

Mocht NEC definitief voor Vloet kiezen, dan zal de club met geld over de brug moeten komen. De oud-trainer van FC Den Bosch, Roda JC, Sparta en ADO Den Haag heeft in Eindhoven nog een contract tot de zomer van 2011. PSV eist daarom in ieder geval een financiële genoegdoening.
PSV... steek er een stokje voor...en houd die klasbak bij jullie.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za nov 14, 2009 1:49 pm

Op naar de ondergang... dit hadden ze beter vrijdag de 13de bekend kunnen maken... :(
Heb maar even het bericht aangepast... http://www.nec-nijmegen.nl (het is dus officieel).

GADVERDAMME... wat een kutzooi... heb er echt de ziekte van.
Wiljan Vloet nieuwe hoofdtrainer N.E.C.
Uitgegeven op 14 november 2009 13:54
Vandaag is N.E.C. tot overeenstemming gekomen met Wiljan Vloet (47). Hij wordt per maandag 16 november 2009 de nieuwe hoofdtrainer van N.E.C. en tekent een contract voor de duur van 2,5 jaar. Komende maandag wordt hij, om 13:00 uur, gepresenteerd in het McDOS Goffertstadion.
Wiljan Vloet was op dit moment werkzaam bij PSV in de functie van Hoofd Jeugdopleidingen. Als hoofdtrainer heeft hij ervaring opgedaan bij onder andere Roda JC, Sparta Rotterdam en ADO Den Haag.

De presentatie van Wiljan Vloet komende maandag, is niet alleen toegankelijk voor de media. Hierbij zijn, zoals vaak het geval, ook sponsors en supporters van harte welkom.

Profiel Wiljan Vloet
Geboortedatum: 10 september 1962
Geboorteplaats: Schijndel

Carrière
1984-1999 Hoofdtrainer div. amateurclubs (o.a. JVC Cuijk, Sparta '25, OJC Rosmalen)
2000-2001 FC Den Bosch, Hoofd Jeugdopleiding
2001-2002 FC Den Bosch, Hoofdtrainer
2002-2005 Roda JC, Hoofdtrainer
2005-2007 Sparta Rotterdam, Hoofdtrainer
2007-2008 ADO Den Haag, Hoofdtrainer
2008-2009 PSV, Hoofd Jeugdopleiding
2009-2012 N.E.C., Hoofdtrainer

Spelerscarrière
1968-1979 RKSV Schijndel, Jeugdselecties
1979-1982 SC Heerenveen, Tweede elftal
1979-1982 V.V.Heerenveen, Eerste elftal
1982-1983 RKSV Schijndel, Eerste elftal
1983-1984 Dijka Steenwijk, Eerste elftal
en het erge is... NEC moet en gaat hier dus ook nog voor betalen ook!! :1evil.gif:
1984-1999 Hoofdtrainer div. amateurclubs (o.a. JVC Cuijk, Sparta '25, OJC Rosmalen)
NeC kan vanaf nu ook bij dit rijtje.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za nov 14, 2009 2:19 pm

Met Vloet gaat NEC misschien wel naar de Eerste Divisie. Is namelijk helemaal niets speciaals.

Snap ook niet goed dat hij soms Hoofd Jeugd Opleidingen wordt, want die vent houdt het altijd maar maximaal 2 jaar vol.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za nov 14, 2009 2:33 pm

Op de NEC forums roepen ze al dat het niet zo erg is omdat hij de kerst toch niet haalt.

Ja... natuurlijk moet ik hem het voordeel van de twijfel geven, maar echt... ik heb her totaal geen goed gevoel bij... ik vind het echt een vreselijke blaaskaak.

Beloki

Bericht door Beloki » za nov 14, 2009 3:33 pm

banjavi schreef:Op de NEC forums roepen ze al dat het niet zo erg is omdat hij de kerst toch niet haalt.

Ja... natuurlijk moet ik hem het voordeel van de twijfel geven, maar echt... ik heb her totaal geen goed gevoel bij... ik vind het echt een vreselijke blaaskaak.
Die grote ogen en zijn rare zinnen zijn publiekstrekkers, hoor.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za nov 14, 2009 4:01 pm

http://www.youtube.com/watch?v=8Jj_chyjzB8

Lompe aktie was dat toen ja...

Maargoed... ik heb mijn mening over deze man al duidelijk gemaakt... ze willen volgend jaar gewoon voor het kampioenschap gaan in Nijmegen... Ze zoeken het maar mooi uit daar in de Goffert.

Ramona

Bericht door Ramona » za nov 14, 2009 4:12 pm

Je stopt met nuilen? :baaa.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za nov 14, 2009 4:22 pm

Dit is geen nuilen meer... dit is pure teleurstelling ...
Maar ik weet ook wel dat iemand die een beetje goed zijn werk doet echt niet naar dit NEC gaat, dus ik leg me er maar bij neer dat ze voor nacompetitie gaan de komende jaren. Kan ook spannend zijn...

ps: Dat nacompetitie kan ook bereikt worden in de eerste divisie overigens... :1evil.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za nov 14, 2009 4:36 pm

:drecul.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za nov 14, 2009 4:37 pm

Zlatan Son of God schreef::drecul.gif:
Lach je ons nu uit? :blackcat.gif: :-)

Ramona

Bericht door Ramona » za nov 14, 2009 4:38 pm

Die klimmen heus nog wel omhoog!

Had 't mbt nuilen niet over je vorige reactie btw...

...eerst zien; ik weet niet hoe Vloet als trainer is...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za nov 14, 2009 4:40 pm

Had 't mbt nuilen niet over je vorige reactie btw...
Oh neej, dan stop ik er waarschijnlijk niet mee.. :-)

Ramona

Bericht door Ramona » za nov 14, 2009 5:29 pm

En toen stond het hart van De Groot stil
zat. 14 november 2009

Bijna vijf weken na zijn hart­stilstand krabbelen Ron Groot en zijn vrouw Nicole voorzichtig overeind. De NEC-trainer revalideert, zij zit nog in een film.

Toen Ron de Groot nog aan de hartbewaking lag, deed Nicole er een uur over om zijn kamer te be­reiken. „Werkelijk iedereen in het ziekenhuis klampte me aan”, zegt de vrouw van de assistent-trainer van NEC, die op maandag 12 okto­ber getroffen werd door een hart­stilstand. Omdat het bezoek soms met de be­nen buiten hing, namen de ver­pleegkundigen al na één dag een drastisch besluit: alleen directe fa­milie mocht nog bij de patiënt. Prompt werd ook de complete technische staf van NEC wegge­stuurd. „Stonden Dwight Lodewe­ges, Wilfried Brookhuis en Wim Rip voor de deur. Maar ze moch­ten niet naar binnen.” Haar man steekt een hand in de lucht. „Dat had ik gezegd, hè. Die drie even niet.” Brede grijns waardoor zijn ogen verworden tot die karakteris­tieke spleetjes.

‘Bikkeltje’ noemden ze hem vroe­ger toen hij nog bij NEC voetbal­de. „Die naam doet hij nu alle eer aan”, weet Nicole. Want laten we niet vergeten dat hij er bijna niet meer geweest was. „Ik heb onge­looflijk veel geluk gehad”, zegt De Groot. Nu pas herkennen ze de sig­nalen die zijn lichaam in een eer­der stadium al afgaf. „Ron klaagde de laatste tijd wel eens. ‘Joh, je wordt oud. Ga eens vroeger naar bed’, zei ik dan.” Ze lacht. Een beetje besmuikt. Maar zelf had hij het ook niet in de gaten. „Die maandag had ik nog meegedaan in een partijspel twee tegen een. Voelde ik me wel kortademig. Na het douchen wil­de ik het liefst even gaan liggen. Heb ik me toch aangekleed. Boven­aan de trap ging het mis. Alles be­gon te draaien. Zakte ik zo in el­kaar.”

Kom bij De Groot niet aan met ‘het leven dat als in een film aan je voorbij trekt’ of ‘dat felle licht aan het eind van die tunnel’. „Alles werd alleen maar zwart.” Zijn leven heeft hij te danken aan het snelle ingrijpen van de fysio­therapeuten Han Tijshen en Mi­chel de Gruyter. „Die jongens verdienen echt een pluim”, zegt Nicole uit de grond van haar hart. In het ziekenhuis zagen ze op de monitor de veroorzaker van alle el­lende. „Een klein leidinkje precies naast het hart. In de bocht was-ie plat”, had De Groot geconstateerd.

Nicole: „Het leek wel een geplette regenworm.” De operatie volgde hij ook al rechtstreeks op de ‘televi­sie’. „Ze gingen via mijn lies naar binnen. Ik zag dat draadje zo naar mijn hart gaan. ‘Dat doe je goed’, zei ik nog tegen die dokter. In een bochtje hebben ze twee stents ge­plaatst. Twintig minuten. Langer duurde het niet.”

Vier dagen na zijn hartstilstand leg­de De Groot een geslaagde fietstest af en mocht hij naar huis. „Dat vond ik een akelig idee”, zegt zijn vrouw eerlijk. „Stel dat er iets met hem gebeurde. Ik zou niet weten wat ik moest doen.” Ze is vast van plan een cursus te gaan volgen. „Maar nu even niet. Ik zit nog in een film. Alles is anders. Ik heb er veel verdriet van.” De blik van Ron is warm. „Nicole heeft er meer last van dan ik. Ieder­een klampt haar aan.” Boodschap­pen doet ze bij voorkeur om acht uur ’s morgens. „Anders ben ik echt twee uur en een kwartier on­derweg.” Ze ontwaarde al een oudere supporter onder hun raam. „Die probeerde een glimp van Ron op te vangen. Bram en Daan (hun twee zoontjes, red) schrok­ken zich rot.”

Twee weken geleden sloeg de schrik ook bij de ouders om het hart. In de nacht nadat Dwight Lo­deweges was opgestapt bij NEC, kreeg De Groot het benauwd. „Ik werd heel vroeg in de ochtend wakker. Voelde een tinteling in mijn arm”, vertelt Ron. Tien minu­ten later zat hij naast Nicole in de auto. „Ik reed als een idioot over de St. Anna. Om kwart over zes springen alle stoplichten op groen, heb ik gemerkt.”

In het ziekenhuis kreeg ze een standje. „Dit mocht ik nooit meer doen. Als er weer iets is, moet ik 112 bellen.” De Groot bleef de hele dag in het ziekenhuis. „Maar ze hebben niks gevonden. Loos alarm.” Lodeweges neemt hij niets kwalijk. „Ik weet hoe het werkt in de voetballerij”, klinkt de assistent neutraal. Nicole is uitgesprokener. „Ik vond het een beroerde ti­ming”, zegt ze oprecht.

Vorige week waren ze bij NEC-RKC. Voor beiden was het een ra­re gewaarwording. „Ik had nog nooit een thuiswedstrijd vanuit een sponsorbox bekeken”, zegt Ron. „En ik had nog nooit naast hem gezeten”, weet Nicole. Ze keek meer naar hem dan naar het veld. „Gaat het wel goed, Ron, vroeg ik af en toe.” En dan knikte haar man. „Maar ik voelde wel mijn hartslag omhoog gaan. Je leeft je in. Net als de spelers voel je de druk van buitenaf.” Omdat woe­dende supporters bij de hoofdin­gang stonden, verlieten ze het sta­dion via de gracht. „Arm in arm, ‘bullekes’ naar beneden. Er was één supporter die ons herkende”, zegt Nicole.

Langzaam pakken ze hun leven weer op. „Ik mag gelukkig weer au­torijden”, zegt Ron. „Dat scheelt voor Nicole ook een hoop.” Drie keer per week revalideert hij in Dekkerswald. „Vanaf januari kan ik weer dingen bij NEC oppakken. En verder moet ik goed naar mijn lichaam leren luisteren.” En ja, natuurlijk was Mario Been ook nog bij ze thuis geweest. Nico­le: „Komt-ie binnen en het eerste wat hij tegen Ron zegt: ‘moet je zó hard werken bij die nieuwe trai­ner?’ We hebben heerlijk gela­chen. Want laten we dat vooral blijven doen, hè Ron.” En De Groot knikt. Dankbaar.

Bron: De Gelderlander

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za nov 14, 2009 10:00 pm

Volgens technisch directeur Carlos Aalbers is Vloet de geschikte man om NEC weer naar de middenmoot te loodsen. “Wij hebben gekeken naar een trainer wiens visie bij die van de club past. Daarbij heb ik het met name over de individuele aanpak van spelers. Verder zochten we iemand die weet waar het om draait nu het voor NEC op overleven aankomt. Wiljan Vloet heeft wat dat betreft de nodige ervaring opgedaan, met name in zijn Sparta-periode.”
Visie?? Welke visie?
Als je eerst met Groenendijk aan komt zetten wat niet doorgaat. Vervolgens met Lodeweges in zee gaat. Dan Co Adriaanse willen hebben en met een mislukte blaaskaak aankomen zetten, dan hebbie geen visie hoor. Maargoed.

We zochten iemand die weet waar het om draait nu het voor NEC op overleven aankomt???
Vandaar dat contract van 2,5 jaar natuurlijk. Nou.. prima visie...
Hoe zat het ook al weer? Alles komt goed? Linkerrijtje?

Snik...

Plaats reactie