FC Twente - Ajax 08-11-2009
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: FC Twente - Ajax 08-11-2009
Beste man van het veld: Pieter Vink.
Wat deed die goed dan? Mooie stijl, maar verder... MotM is Perez.Jöhnk schreef:Die Stoch is ook maar een simpele wedstrijd hoor. Vergelijk dat eens met Ruiz.
Ja. Prima pot.brigade zuid schreef:Beste man van het veld: Pieter Vink.
-
- AT Toto winner 15/16
Ruiz is echt een wereldaankoop geweest, die gast scoort alleen maar belangrijke doelpunten.
- martijn401
Jammer. heel slechte 2e helft. Het was gewoon te koud vandaag. 

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Godverdomme wat een kutzooi.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Klopt. Wedstrijd wordt beslist door een dood spelmoment. Gelijkspel was meer het wedstrijdbeeld.brigade zuid schreef:Beste man van het veld: Pieter Vink.
Ajax en Twente hebben weinig gecreeerd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Twente verdiende het. 6 resp. 4 punten achter. Nog niets aan de hand. Alle zware uitwedstrijden hebben we nu gehad.
Twente gefeliciteerd. Valt niets op af te dingen. Ajax heeft veel en veel te weinig initiatief genomen. Wat een poepluizenvoetbal. Bah. 
Nee hoor, Ajaciedjuh. Ajax verdiende geen punt. Ajax bracht niets en verdiende niets. Jammer maar helaas.
Nu kunnen we ons dus niets meer permitteren. Want Twente morst niet veel punten.

Nee hoor, Ajaciedjuh. Ajax verdiende geen punt. Ajax bracht niets en verdiende niets. Jammer maar helaas.
Nu kunnen we ons dus niets meer permitteren. Want Twente morst niet veel punten.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Alsof Twente zo goed speelde, kom nou.
Gewoon een goal weggegeven omdat we niet op stonden te letten, gelijkspel was verdiend geweest.
EN WAT WAS ENOH KUT ZEG! PFFF
Gewoon een goal weggegeven omdat we niet op stonden te letten, gelijkspel was verdiend geweest.
- martijn401
eens met Thijs. Jammer dat de Zeeuw ook niet fit was. En Ajax was met Pantalic ook beter.
Inderdaad, BZ. Niet alleen maar de 5-1 als het zonnetje schijnt, zoals Suarez.brigade zuid schreef:Ruiz is echt een wereldaankoop geweest, die gast scoort alleen maar belangrijke doelpunten.
- Ajaciedjuh
Idd, er wordt net gedaan of Twente zo'n geweldige wedstrijd heeft gespeeld. Twente heeft ook niks gecreëerd.Thijs schreef:Alsof Twente zo goed speelde, kom nou.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Enoh superslecht, gevolgd door Anita.
Ajax was gewoon kansloos. Beste kans Ajax: Die Twentenaar die hem bijna in eigen doel schiet. Nuff said.
Ajax was gewoon kansloos. Beste kans Ajax: Die Twentenaar die hem bijna in eigen doel schiet. Nuff said.
Whitey on the moon.
-
???Jöhnk schreef:Inderdaad, BZ. Niet alleen maar de 5-1 als het zonnetje schijnt, zoals Suarez.brigade zuid schreef:Ruiz is echt een wereldaankoop geweest, die gast scoort alleen maar belangrijke doelpunten.
Hoevaak heeft Suarez ons niet gered? Nu niet gaan doen alsof hij alleen maar de 4-0 maakt.
Eens, het voetbal was weer ver te zoeken. Maar niet al te lang getreurd, het gaat echt beter dan vorig jaar en de zware reeks is op zich goed gelopen.joey schreef:Twente gefeliciteerd. Valt niets op af te dingen. Ajax heeft veel en veel te weinig initiatief genomen. Wat een poepluizenvoetbal. Bah.
Alleen toch een echte domper om zo te eindigen, balen!
Leuk gedaan van Twente trouwens, zit voetbal en karakter in die ploeg.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- Ajaciedjuh
Perez is tenminste eerlijk. Gelijkopgaande wedstrijd.
Maar het is natuurlijk ook een kwaliteit de dode speelmomenten.
Maar het is natuurlijk ook een kwaliteit de dode speelmomenten.
Sulejmani heeft niks meer in dit elftal te zoeken en mag je nog blij zijn met Pantelic. Enoh was drama allemaal ballen verkeerd te hard we missen een type Sneijder is maar weer eens gebleken. Weer geen kampioenschap gaat tussen Twente en Pisvee die laatste krijgt alleen maar kadootjes doelpunten.
Laatst gewijzigd door Toppie op zo nov 08, 2009 6:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
jammer maar helaas 1 kut moment waarbij v/d wiel stond te slapen als een F-pupil.. anders had dit een 0-0 wedstrijd geworden.
Ajax doet heel lang niet meer mee. Lampjes verliezen weinig punten en Twente ook niet.
Voorlopig is het sluiten voor ajax.
Ajax doet heel lang niet meer mee. Lampjes verliezen weinig punten en Twente ook niet.
Voorlopig is het sluiten voor ajax.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Mooie pot, vond ik. Twee vrij stevige, solide ploegen van min of meer gelijek kracht. Niet spectaculair; wel spannend. Had ook 0-0 kunnen worden. Of 0-1 in de eerste helft (puntertje Suárez onder Boschker door). 1-0 kon ook - en dat is gebeurd.
Na de 1-0 hebben we niets meer af kunnen dwingen. Helaas. Hechte verdediging, dat Twente. Erg goed.
Jammer, maar geen ramp. Kan gebeuren in een topper. Over de serie AZ - Zagreb - Feyenoord - Zagreb - Twente ben ik uiteindelijk behoorlijk tevreden. Koppies omhoog; over twee weken Heerenveen.
K.
Na de 1-0 hebben we niets meer af kunnen dwingen. Helaas. Hechte verdediging, dat Twente. Erg goed.
Jammer, maar geen ramp. Kan gebeuren in een topper. Over de serie AZ - Zagreb - Feyenoord - Zagreb - Twente ben ik uiteindelijk behoorlijk tevreden. Koppies omhoog; over twee weken Heerenveen.
K.
Still alive...
- Ajaciedjuh
Jammer dat er zoveel gedwongen wissels waren. Pantelic vaak verguist, maar daarmee heeft Ajax wel een aanspeelpunt.
Een hamstring blessure. Hopelijk kan hij in die 2 weken herstellen.
Enoh, Gabri, De Zeeuw en Urby zaten totaal niet in de wedstrijd. Enoh was opbouwend zelfs dramatisch. Suarez kreeg bijna geen ballen. Sulejmani onzichtbaar.
Beste aan Ajax kant was VD Wiel. Speelde zijn tegenstander totaal uit de wedstrijd.
Wat is de commentator irritant. Probeert Stam te verleiden met negatieve vragen.
Een hamstring blessure. Hopelijk kan hij in die 2 weken herstellen.
Enoh, Gabri, De Zeeuw en Urby zaten totaal niet in de wedstrijd. Enoh was opbouwend zelfs dramatisch. Suarez kreeg bijna geen ballen. Sulejmani onzichtbaar.
Beste aan Ajax kant was VD Wiel. Speelde zijn tegenstander totaal uit de wedstrijd.
Wat is de commentator irritant. Probeert Stam te verleiden met negatieve vragen.
Die Ruiz kon Ajax ook kopen want die speelde elke week in de Belgische competitie , maar ja, we willen geen kampioen meer worden. 

Ja hoor, Van der Wiel de beste. De beste in wat? In pitten en snurken? Wat mij betreft gaat hij in zijn kelder zitten twitteren. Pffff.
Is niet tegen jou, Ajaciedjuh. Maar ik hoef het hoofd van Gregory even niet meer te zien. Wat een eikel, zeg.
Die jongen moet eens wat professioneler worden. Dit is topsport en geen pleintjesvoetbal.
Twente heeft goed gegroepeerd gevoetbald en Ajax gedwongen om met weinig tijd en ruimte op te bouwen. Dan komen dus de gebreken van bepaalde spelers (Enoh!) aan het licht. Twente is natuurlijk geen wereldploeg, ik durf zelfs te stellen dat Ajax betere spelers heeft. Maar Twente heeft wel een beter team en dat heeft vandaag de doorslag gegeven.
Verder stelt het me teleur dat Ajax na die 1-0 achterstand niet terugvocht. Dat de spelers niet dachten: wel verdorie, wat gebeurt hier, die punten zijn voor ons en niet voor jullie. Ik vond het nogal tam.

Twente heeft goed gegroepeerd gevoetbald en Ajax gedwongen om met weinig tijd en ruimte op te bouwen. Dan komen dus de gebreken van bepaalde spelers (Enoh!) aan het licht. Twente is natuurlijk geen wereldploeg, ik durf zelfs te stellen dat Ajax betere spelers heeft. Maar Twente heeft wel een beter team en dat heeft vandaag de doorslag gegeven.
Verder stelt het me teleur dat Ajax na die 1-0 achterstand niet terugvocht. Dat de spelers niet dachten: wel verdorie, wat gebeurt hier, die punten zijn voor ons en niet voor jullie. Ik vond het nogal tam.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Gelukkig
Ik was ff vergeten dat hij de mandekker was bij de goal. Maar ik vond wel dat hij Koch in zijn zak had zitten.
Ze konden inderdaad geen vuist maken, maar dat konden beide teams de hele wedstrijd niet.
Ik vind het jammer dat Pantelic uit viel, want we waren voorin een aanspeelpunt kwijt. Suarez (nog een beetje), Sulejami, Urby kunnen geen van alle een bal vasthouden en/of steekpasses geven.

Ik was ff vergeten dat hij de mandekker was bij de goal. Maar ik vond wel dat hij Koch in zijn zak had zitten.
Ze konden inderdaad geen vuist maken, maar dat konden beide teams de hele wedstrijd niet.
Ik vind het jammer dat Pantelic uit viel, want we waren voorin een aanspeelpunt kwijt. Suarez (nog een beetje), Sulejami, Urby kunnen geen van alle een bal vasthouden en/of steekpasses geven.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo nov 08, 2009 6:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax en Twente waren gelijkwaardig. Wat ik jammer vond was de wissel van Pantelic. Niet eens dat hij eruit moest maar dat gelijk meerdere posities anders worden ingevuld. Waarom niet gewoon Cvitanich?
Achteraf gezien een verdiende overwinning al kwamen de kansen van Twente voort uit gehaast, onzorgvuldig voetbal bij Ajax. Had te maken met de goal van Twente natuurlijk. Zoals WImpey zegt, 6 en 4 punten achter. Helemaal niks aan de hand. We spelen de 3 toppers (AZ, Twente en PSV) nog thuis. Moet te doen zijn toch?
Achteraf gezien een verdiende overwinning al kwamen de kansen van Twente voort uit gehaast, onzorgvuldig voetbal bij Ajax. Had te maken met de goal van Twente natuurlijk. Zoals WImpey zegt, 6 en 4 punten achter. Helemaal niks aan de hand. We spelen de 3 toppers (AZ, Twente en PSV) nog thuis. Moet te doen zijn toch?
IK GELOOF!!!!!!