Marko Pantelic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Marko Pantelic

Bericht door joey » vr nov 06, 2009 9:33 am

Kowalczyk schreef:|Maar V/d Boog en Jol zijn al 'veroordeeld' voordat er überhaupt sprake is van iets dat in de verste verte op bewijs lijkt.
Mwah, in het geval van VDB dacht de rechter daar anders over. Of doel je niet op de TEG-affaire?

Wat Jol betreft, die moet maar eens uitleggen wat het belang is van Ajax in de transfers van Kerlon en Ze Eduardo. Dat zijn merkwaardige deals hoor. Vooral die van Ze Eduardo. Waarmee ik overigens niet gezegd heb dat Jol aan die transfers verdient. Maar dat Jol vergaand samenwerkt met bijvoorbeeld Raiola, is wel duidelijk. Zo'n samenwerking is overigens vrij normaal in de voetbalwereld, Jol is bepaald niet de enige. Neemt niet weg dat wij als supporters daar best vraagtekens bij mogen zetten, dat heeft weinig met laster te maken.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr nov 06, 2009 10:34 am

goodfella schreef:Grappig.

Voetske was vorig seizoen na de nederlaag in Tilburg de eerste die Ajax onder de grond stopte. De coach en aankopen deugden niet. Dit seizoen moest Jol na het gelijke spel tegen Sparta de kans krijgen, want een nieuwe trainer moet je niet naar 4 wedstrijden afserveren. Zelfs over Atouba was Voetske positief, terwijl de beste man nog geen minuut in een Ajax shirt had gespeeld.
Voetske is een prima kerel, hij woont alleen zo'n beetje in de reet van Jol.. en dat alleen omdat ie hem een keer persoonlijk gesproken heeft in zn RKC tijd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr nov 06, 2009 11:05 am

Ehh, gaat dit nog over Pantelic?

Jesse

Bericht door Jesse » vr nov 06, 2009 1:48 pm

Pantelic woont ook in de reet van Jol?

:hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

goodfella

Bericht door goodfella » vr nov 06, 2009 5:31 pm

999 schreef:
Had niet anders verwacht dat jij de eerste zou zijn die met zo'n reactie zou komen, grappig is ook dat je WEER NIET LEEST wat er staat.Maarja, zou me verwonderen als dat wel een keertje zou gebeuren .. Grappig is ook dat we die WII discussie al tig keer heb gehad en je tig keer er op gewezen en uitgelegt waarom me het bij die eerste wedstrijd om ging ( drie maanden voorbereiding en dan nog steeds niet weten met welke basis elf zou moeten starten ).En ook nog eens uitlegde dat MVB ruim de tijd krijgt om te laten zien wat ie in zijn mars heeft.

Ja hoor. Het gaat om jouw toontje Voetske. En Jol wist het na 3 maanden voorbereiding ook nog niet.

En wat betreft VdB kan ik me helemaal in jou vinden Ko. Maar als de beste man wordt veroordeeld dan ben je het toch wel met mij eens dat zijn situatie bij Ajax volstrekt onhoudbaar is geworden?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 06, 2009 5:44 pm

In de eerste rechtszaak is hij al veroordeeld en binnenkort volgt de tweede.

goodfella

Bericht door goodfella » vr nov 06, 2009 5:54 pm

Daar wil ik nog even op wachten. Zo ja, dan is hij volstrekt ongeloofwaardig als bestuursvoorzitter.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 06, 2009 5:57 pm

Klopt. Hij kan ook nog in hoger beroep gaan in de eerste zaak. We moeten afwachten wat eruit komt. Maar het lijkt me logisch dat de betrokkenheid van VDB bij TEG onderwerp van gesprek is onder supporters van Ajax.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr nov 06, 2009 6:05 pm

Terug naar Pantelic. :sleepey.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » vr nov 06, 2009 7:34 pm

Duke schreef:Terug naar Pantelic. :sleepey.gif:
We zwaaien terug.

999

Bericht door 999 » vr nov 06, 2009 7:37 pm

goodfella schreef:
999 schreef:
Had niet anders verwacht dat jij de eerste zou zijn die met zo'n reactie zou komen, grappig is ook dat je WEER NIET LEEST wat er staat.Maarja, zou me verwonderen als dat wel een keertje zou gebeuren .. Grappig is ook dat we die WII discussie al tig keer heb gehad en je tig keer er op gewezen en uitgelegt waarom me het bij die eerste wedstrijd om ging ( drie maanden voorbereiding en dan nog steeds niet weten met welke basis elf zou moeten starten ).En ook nog eens uitlegde dat MVB ruim de tijd krijgt om te laten zien wat ie in zijn mars heeft.

Ja hoor. Het gaat om jouw toontje Voetske. En Jol wist het na 3 maanden voorbereiding ook nog niet.

En wat betreft VdB kan ik me helemaal in jou vinden Ko. Maar als de beste man wordt veroordeeld dan ben je het toch wel met mij eens dat zijn situatie bij Ajax volstrekt onhoudbaar is geworden?
Owh, het gaat om mijn toontje .. wat een gelul weer ..

Kijk dat Jol het na drie maanden ook nog niet wist, daar kun je over discussiëren .. maar heeft verder niks te maken wat ik schreef .. Maar
goed, je doet maar lekker door GF .. Ik kan me er niet meer druk over maken .. Je hebt je aandacht weer gehad ...
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr nov 06, 2009 9:47 pm

Ajaxlife.nl schreef:Pantelic is de spits die Ajax nodig heeft
nieuws Door: Redactie op 6 nov 2009

Herinnert u het zich nog? Ibrahimovic, die in zijn eerste maanden bij Ajax de ene na de andere solo die strandde in schoonheid begeleid zag worden met een striemend fluitconcert? Ja, die Ibrahimovic, die nu in de spits bij Barcelona rondloopt en een van de beste voetballers ter wereld is! Inderdaad die Zlatan, uitgefloten door het publiek omdat zijn solo’s niet direct wilde slagen.

door: Gideon Kaufmann

Dan zal je toch denken dat het publiek hiervan geleerd moet hebben. Helaas, afgelopen zondag was het weer zover en werd Pantelic uitgefloten door een gedeelte van de eigen aanhang. Nu wil ik Pantelic niet direct vergelijken met Zlatan qua voetbalkwaliteiten, maar het is wel de spits die Ajax dit jaar nodig heeft.

Naast het voetbalpubliek praten ook de analytici bij Studio Sport en Voetbal International gemakkelijk mee, “een overbodige aankoop” of “hij speelde een ongelukkige wedstrijd”. Kortzichtig wordt er gekeken naar enkele momenten waarin hij balverlies leidt, zijn assists worden afgedaan als “gelukjes” of begeleid met “iedereen kan zo een bal voorgeven”. Maar wordt er ook gekeken naar het grotere geheel, naar hoe het team staat?

Pantelic is namelijk de oplossing voor een Ajax dat niet alleen maar afhankelijk is van de dribbel acties van Suarez. Herinneren jullie het je nog heren analytici? Uitspraken als, het was vanmiddag weer Suarez – VVV of alleen Suarez kan het verschil maken?

De Serviër is het rustpunt in de aanval die de middenvelders nodig hebben om mee te komen. De middenvelders weten bij Pantelic dat ze wel eens de bal terug kunnen verwachten. Dit in tegenstelling tot Suarez die er vaak alleen met de bal vandoor gaat.

Emanuelson vaart er wel bij en zoekt de combinatie met Pantelic, inspelen neerleggen en keihard schot op de vuisten van Van Dijk. Vanaf de andere kant stormt Gregory van der Wiel op, speelt de grote spits in, meegeven en pats 3-0.

De spits staat met zijn rug naar de goal en schermt de bal af vlakbij of in het zestienmetergebied. Hij geeft middenvelders en opkomende verdedigers de tijd om aan te sluiten en voor gevaar te zorgen.

Het is de ideale combinatie met Suarez die juist liever met het gezicht naar de goal speelt. Het duo Cvitanich –Suarez is leuk, maar veel van hetzelfde; Dribbelen en pingelen. Dat wordt op een gegeven moment voorspelbaar.

Natuurlijk is Pantelic af en toe nog ongelukkig in zijn afwerking, dat ziet iedereen. Dat hij de bal vanaf een meter afstand tegen de lat kopt is inderdaad ongelukkig te noemen maar onbelangrijk. Het vertrouwen in het aanspelen van de spits, het zoeken naar de combinatie door zijn teamgenoten dat is wat van belang is. Zij weten dat de bal veilig is bij Marko Pantelic, de juiste spits voor Ajax. Gelukkig ziet Martin Jol het wel.

Rooie

Bericht door Rooie » za nov 07, 2009 2:42 pm

AT5
Pantelic haalt uit naar critici
Ajax-spits Marko Pantelic haalt even fijntjes uit naar iedereen die de afgelopen tijd kritiek op hem heeft.

De aanvaller kan tot dusver in de media en bij het Ajax-publiek op flinke kritiek rekenen. In het thuisduel met Feyenoord werd hij zelfs hier en daar uitgefloten. Na zijn doelpunt tegen Dinamo Zagreb wilde Pantelic hier nog wel iets over kwijt.

"Niemand lijkt te willen horen dat ik per wedstrijd beter ga spelen. Ik hoop dat al die grote sukkels en betweters in Nederland nu eindelijk mijn spel zullen waarderen", aldus de Serviër voor de camera's van AT5.
:drecul.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za nov 07, 2009 2:43 pm

:worshippy.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » za nov 07, 2009 2:45 pm

:icon_biggrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » za nov 07, 2009 2:53 pm

Noem dat maar 'fijntjes uithalen'. :drecul.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 07, 2009 3:00 pm

Wat een knurft...

Wel een mooi figuur. Vertonghen zou 'm een attractie noemen. Is ie ook. Een minderwaardigheidscomplex zal Pante niet krijgen!

joey
Erelid

Bericht door joey » za nov 07, 2009 3:01 pm

Hij is wel érg snel tevreden. Dat belooft niet veel goeds. :excited.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za nov 07, 2009 3:11 pm

Hahaha, wat een mafkees. Mooi!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za nov 07, 2009 3:23 pm

http://www.at5.nl/artikelen/26622/pante ... -2-0-winst

Ah, ik heb het beeldmateriaal al gevonden, vanaf 0.50.

Wat een figuur. Hij blijft ook standaard een half uur langer in de kleedkamer rondhangen dan de rest, en het is al meerdere malen voorgekomen dat hij nog een interview geeft als de stadionlampen allemaal al uit zijn. Moet AT5 ineens de lamp van hun camera feller afstellen om die gozer überhaupt normaal in beeld te krijgen.

En dan ook altijd overdreven amicaal doen he, de high-fives en schouderklopjes vliegen je om de oren. Vorige week tegen Feyenoord had hij niet zo'n zin om de pers te woord te staan, want hij had familie in het spelershome. Dus zei ik dat hij dan maar short answers moest geven, omdat hij altijd erg lang van stof is. En ja hoor, er wordt hem een vraag gesteld en de journalist krijgt weer een uiteenzetting van tien minuten, hij neemt uitgebreid de tijd en gaat ook nog eens iedereen een hand geven. Haha, kleurrijk persoon. :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za nov 07, 2009 3:23 pm

Hij weet gewoon dat hij uitgroeit naar de status van cultheld.

Ik vind het vooral grappig, want als Urby dit had gezegd, dan was heel AT over hem heen gevallen.

Rooie

Bericht door Rooie » za nov 07, 2009 3:29 pm

Het beeldmateriaal is nog briljanter :biggrin.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za nov 07, 2009 3:31 pm

Geniale avatar, Benji. Hebben we dat interview nog ergens? Ik wil dat namelijk nog eens zien.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za nov 07, 2009 5:23 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 12:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 07, 2009 8:44 pm

Bieg brains of futbol! :biggrin.gif:

Prachtige gast!

Plaats reactie