Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door peter » do nov 05, 2009 12:38 pm

Van der Vaart kan heus wel ergens anders naartoe. Wie weet kan hij wel naar Galatasaray, City, Spurs, Valencia, West Ham en het eerdergenoemde HSV. Met alle respect, maar dergelijke clubs maken meer kans dan Ajax.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do nov 05, 2009 12:53 pm

Deze clubs maken meer kans om hem te kopen, want zij hebben meer financiële middelen. Maar daar moet Van der Vaart ook een beetje geluk bij hebben, dat er in de winterstop al een club tussen zit die geld beschikbaar heeft en Van der Vaart heel graag wil overnemen.

Als de drijfveer van Van der Vaart is dat hij zich sportief wil bewijzen voor het WK, dan is Ajax een serieuze optie. Bij Ajax zou hij nauwelijks aanpastijd nodig hebben en Jol kan hem speeltijd garanderen, aangezien hij de kwaliteiten van Van der Vaart goed kent. Dan kan hij zich bij Ajax en op het WK in the picture spelen voor een goede club.

Zou een goede zet zijn van Ajax als het Pantelic kan kwijtraken aan Berlin en zijn salaris naar de bankrekening van Van der Vaart kan overmaken.

Wel moeten we reëel zijn dat de kans dat dit gaat gebeuren niet zo groot is, maar ook zeker niet uitgesloten. Ik geloof niet dat er clubs van het niveau van Ajax in de rij staan voor Van der Vaart.
Ajax!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do nov 05, 2009 1:33 pm

OK dan verschillen we van mening. Ik denk dat clubs van het niveau Ajax er altijd zullen zijn voor vdVaart.

Verder zou ik Pantelic niet naar Hertha laten vertrekken, hoor. Gaat ook echt niet gebeuren, want Jol zal er alles aan doen om die Cvitanich te verpatsen. Hopelijk lukt dat ook, want die jongen is gewoon klaar bij Ajax.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do nov 05, 2009 2:23 pm

Cvitanich verkopen zou denk ik de beste oplossing zijn. Want het lijkt er inderdaad op dat Jol hem niet veel meer gaat gebruiken. Dan zijn we aan het einde van het seizoen van beide spelers af en kunnen we kijken of een jongen als Castillion of die Koreaan goed genoeg is om door te schuiven.

Resultaat: twee dikke salarissen die we niet meer hoeven te betalen en ruimte voor jongere spelers met een toekomst bij Ajax.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 06, 2009 10:56 pm

En welke club gaat Cvitanich kopen?

HSV hoopt op terugkeer VDV.
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr nov 06, 2009 11:01 pm

Geen idee. :blush.gif:

Voor dit seizoen was er wat interesse uit Argentinië en daar zal het denk ik ook vandaan moeten komen. Geen dikke transfer uiteraard maar als je hem verkoopt ben je in ieder geval weer van een salaris af. En als Jol 'm toch niet gebruikt is dat denk ik maar het beste.

Wat Jol betreft. Hij heeft het nu een beetje aan de stok met Kessler. Die laatste was nogal verbaast over de kritiek van Jol op het speelschema en op de aanstelling van Vink als arbiter. Ik stel voor dat Martin stopt met deze flauwekul. Richt je aandacht nu maar op de selectie en laat dit soort stukjes amateurpsychologie maar aan anderen over.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 06, 2009 11:14 pm

Dat is dan dus een fors bedrag in de sloot. Was het niet iets van zes miljoen?

Vind ik ook. Het komt knullig over. Doet me denken aan Koe die dat interview met De Zeeuw ophing in de kleedkamer. Foefjes uit Psychologisch handboek voor de beginnende trainer, derde druk, 1975.

jamie

Bericht door jamie » za nov 07, 2009 12:53 am

Stel je voor dat Ajax Cvitanich verkoopt in de winterstop en dat er daarna iets gebeurd met Suarez. Wat moeten we dan doen? Pantelic in de spits met Urby en Rommedahl of Kennedy op de flanken? Waar zouden de goals dan in Godsnaam vandaan moeten komen?

Beloki

Bericht door Beloki » za nov 07, 2009 12:56 am

jamie schreef:Stel je voor dat Ajax Cvitanich verkoopt in de winterstop en dat er daarna iets gebeurd met Suarez. Wat moeten we dan doen? Pantelic in de spits met Urby en Rommedahl of Kennedy op de flanken? Waar zouden de goals dan in Godsnaam vandaan moeten komen?
Ja, want Cvitanich schiet ze er van alle kanten in. Wat een gemis. Cri-sis, echt.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

jamie

Bericht door jamie » za nov 07, 2009 10:46 pm

Hij loopt 1 op 2 bij Ajax dus hij pakt echt wel zijn goaltjes mee.

Beloki

Bericht door Beloki » zo nov 08, 2009 12:50 am

jamie schreef:Hij loopt 1 op 2 bij Ajax dus hij pakt echt wel zijn goaltjes mee.
Af en toe scoort hij er 3 tegen een middenmotor of lager en dan kan hij idd weer 5 wedstrijden vooruit. Erg belangrijk voor Ajax ook, ja.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

jamie

Bericht door jamie » zo nov 08, 2009 3:52 pm

Beloki schreef:
jamie schreef:Hij loopt 1 op 2 bij Ajax dus hij pakt echt wel zijn goaltjes mee.
Af en toe scoort hij er 3 tegen een middenmotor of lager en dan kan hij idd weer 5 wedstrijden vooruit. Erg belangrijk voor Ajax ook, ja.
Ja maar ik zie Pantelic er dus echt niet drie maken. Daar ging het mij om.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo nov 08, 2009 7:52 pm

Met Cvitanich had je vandaag helemaal niks bereikt.

Jol heeft weer gefaald met zijn 3 defensieve ingestelde middenvelders. Ik dacht dat hij in zijn vakantie de dvd's met fouten van MvB had bekeken.. Zeker erg hardleers.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo nov 08, 2009 8:51 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo nov 08, 2009 11:31 pm

Suarez moeten ze nu gewoon verkopen... Kampioen wordt Ajax toch niet en ze kunnen beter geen kampioen worden zonder Suarez dan met hem...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma nov 09, 2009 11:35 am

Ga jij je mond spoelen aub!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Logico

Bericht door Logico » ma nov 09, 2009 1:49 pm

banjavi schreef:Suarez moeten ze nu gewoon verkopen... Kampioen wordt Ajax toch niet en ze kunnen beter geen kampioen worden zonder Suarez dan met hem...
Dat is onzin natuurlijk..

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma nov 09, 2009 3:21 pm

Sorry... ik was de "oh, wat ben ik flauw" smily vergeten... :blush.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid

Bericht door joey » do nov 12, 2009 12:01 pm

Jol stoort zich aan discussie over Van der Sar

AMSTERDAM - Bert van Marwijk laat voorlopig in het midden of hij de afgezwaaide international Edwin van der Sar benadert voor een terugkeer voor het WK in Zuid-Afrika. Ajax-coach Martin Jol stoort zich daaraan. "Dat is vervelend voor de huidige keeper’’, reageert de trainer donderdag in De Telegraaf op de situatie rondom Ajax-doelman Maarten Stekelenburg. ‘’Aan de andere kant: wie is Maarten om te stellen dat Van Marwijk nu het volledige vertrouwen in hém moet uitspreken? Ik denk dat de bondscoach uiteindelijk Van der Sar niet zal benaderen. Doet hij het wel, dan kan Maarten daar niet veel van zeggen, omdat er dan kennelijk toch twijfel was", aldus Jol.

Verschrikkelijk goed

Jol zou het wel weten als hij de beslissingen zou moeten nemen bij het Nederlands elftal. "Maarten is verschrikkelijk goed en wordt steeds beter. Een keeper moet punten pakken en dat doet hij. Soms winnen we met 4-0, maar stopt hij bij 0-0 cruciale ballen. Dat is iedereen na afloop echter vergeten."

Belangrijkste

Maarten Stekelenburg hoorde onlangs van de bondscoach wat er van hem wordt verwacht. In de ochtendkrant zegt hij daarover: ‘’Het allerbelangrijkste vindt de bondscoach dat ik veel blijf spelen. Alleen dan word je beter. En dat is nodig om optimaal op het WK te verschijnen."
nu.nl

Misschien moet Jol zich eens met zijn eigen zaken bemoeien? Eerst dat gezeur over het competitieprogramma en over Vink, en nu dit weer. :excited.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do nov 12, 2009 12:02 pm

Toch niks mis mee? Hij is juist positief over Maarten :biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » do nov 12, 2009 12:03 pm

Dit zijn zijn eigen zaken. Bovendien bemoeit hij zich nergens mee, hij zegt zelfs min of meer dat als de bondscoach vd Sar vraagt, Stekelenburg dat aan zichzelf te wijten zal hebben.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » do nov 12, 2009 12:04 pm

Dat wel, maar waarom bemoeit hij zich met de keuzes van de bondscoach?

Daarbij, Van der Sar is iets beter dan Stekelenburg. Als trainer van Ajax zou ik niet graag in die discussie verzeild raken.

Lionel

Bericht door Lionel » do nov 12, 2009 12:05 pm

Hij geeft toch juist aan dat hij het zou snappen en Maarten dit dan aan zichzelf te danken zou hebben.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » do nov 12, 2009 12:10 pm

Hij stoort zich blijkbaar aan de discussie, maar hij zwengelt de discussie zelf aan. :confused.gif:

Hoe meer hij zich ermee bemoeit, hoe pijnlijker het wordt. Want wat zegt hij nou? Dat Stekelenburg wel eens een belangrijke bal pakt bij een stand van 0-0? Dat doet Van der Sar al vijftien jaar. Echt, als je puur naar kwaliteit kijkt, is Van der Sar veel en veel beter. Dus waar hebben we het over? :confused.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do nov 12, 2009 12:18 pm

Wat moet hij dan zeggen? Hij moet het toch opnemen voor Maarten. Gelijk heeft hij!
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie