WK onder 17 in Nigeria
Moderator: mods
Re: WK onder 17 in Nigeria
Inderdaad. De jongste speler is in het veld gekomen, veertien. Of je het gelooft moet je zelf weten. 

Mwah, Nederland speelt sowieso niet met een links-/rechtsbuiten, John en Isoufi zijn dat in ieder geval niet.
Hahn doet het redelijk, vind ik. Bouy is ook een verbetering.
Die moet er wel in, Bouy!
Tot twee keer toe goed voorlangs gekruist, dat dan weer wel.
Die moet er wel in, Bouy!

Laatst gewijzigd door joey op wo okt 28, 2009 5:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Bouy had de 3-1 moeten maken.
Volgende wedstrijd gewoon 4-4-2 spelen. Met Castaignos en Boere voorin.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 3:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat is die Castaignos irritant bezig, zeg. 

En afgelopen
Voor de volgende wedstrijd Bouy en Boere inpassen in de basiself neem ik aan, Boere en Castaignos in de spits met Isoufi daarachter?
Voor de volgende wedstrijd Bouy en Boere inpassen in de basiself neem ik aan, Boere en Castaignos in de spits met Isoufi daarachter?
Om vier uur de laatste en tevens beslissende duel van het Nederlands elftal.
Over een kwartier Nederland - Iran. Vier Ajacieden in de basis. Bouy mag in dit duel starten na zijn goede invalbeurt tegen Gambia.
Opstelling: Hahn, Ligeon, De Vrij, Koppers, Van Hijgevoort, Labyad, Ozyakup, Maher, Isoufi, Castaignos, Bouy.
Opstelling: Hahn, Ligeon, De Vrij, Koppers, Van Hijgevoort, Labyad, Ozyakup, Maher, Isoufi, Castaignos, Bouy.
Ja, ik heb beeld. Ik schakel net in. Is er al iets gebeurd?
Update: ik heb alleen nog Iran aan de bal gezien. Dit gaat niet goed.
Koppers loopt tegen geel aan en is geschorst voor de volgende wedstrijd.
Update: ik heb alleen nog Iran aan de bal gezien. Dit gaat niet goed.
Koppers loopt tegen geel aan en is geschorst voor de volgende wedstrijd.
Iran is tot nu toe de betere partij. Koppers inderdaad geel. Ik heb overigens schokkerig beeld. Ik heb die stream maar uitgezet, want om de zoveel seconden loopt hij vast. Heb jij wel goed beeld, Joey?
Ja, prima beeld.
http://www.fifa.com/u17worldcup/livecoverage/index.html
Ga naar WATCH NOW.
Iran komt verdiend op voorsprong. De buitenspelval werkt niet goed en hoppa.
http://www.fifa.com/u17worldcup/livecoverage/index.html
Ga naar WATCH NOW.
Iran komt verdiend op voorsprong. De buitenspelval werkt niet goed en hoppa.
Het is verdiend. Nederland speelt zwak. Steeds een stapje te laat. Slordige passes.
Ze zeggen dat Oranje zelfs bij een nederlaag nog naar de volgende ronde zou kunnen gaan. Hoe zit dat?
Heb nu prima beeld. Gelukkig. Ja, de drie beste nummer 3 van ieder poule gaan ook door.
Zit je nu ook op fifa.com, D_Skilled?
Met drie punten door, het zou wat zijn. Maar op deze manier hebben ze weinig te zoeken in de volgende ronde.
Dikke kans voor Iran. Het tij wil nog niet keren.
Met drie punten door, het zou wat zijn. Maar op deze manier hebben ze weinig te zoeken in de volgende ronde.
Dikke kans voor Iran. Het tij wil nog niet keren.
Dat had gewoon de 0-2 moeten zijn. Het is dat ze de bal slecht schieten. Ik ben bang dat Nederland flink klop gaat krijgen.
Ja, Fifa.
Ja, Fifa.
Castaignos krijgt ook de meest afschuwelijke ballen zijn kant op gevuurd. Ballen waar hij niks mee kan. Valt me trouwens op dat hij in de lucht zwak is, net als Castillion zeg maar.
Wat een slechte balaanname van Labyad. Pfff.
Er zit weinig creativiteit en gogme in dit team, dat merk je. Het bekende probleem. Achteraf zullen ze wel klagen over het weer en het veld. Maar daar moet je dan iets op bedenken.
Volgende vette kans voor Iran.
Er zit weinig creativiteit en gogme in dit team, dat merk je. Het bekende probleem. Achteraf zullen ze wel klagen over het weer en het veld. Maar daar moet je dan iets op bedenken.
Volgende vette kans voor Iran.
Ja, ze raken heel snel de bal kwijt. En als er geen opening is wordt die bal naar voren gepompt. Die Feyenoorder V. Huygevoort prutst er lekker op los. 

Die Iraniërs liggen meer dan dat ze staan. Dat zorgt ook niet echt voor tempo in het spel. Weer een blessure geval, Koppers. Verzorgd positiespel zit er momenteel niet bij.
Huygevoort niet alleen. Het lijkt sowieso nergens op.
Wat hebben we nog achter de hand? Na de rust zal het heel anders moeten. Boere erin?
Wat hebben we nog achter de hand? Na de rust zal het heel anders moeten. Boere erin?
Ja, Boere loopt zich warm zag ik. Castaignos heeft ondersteuning nodig. Hij is geïsoleerd voorin. Ik zou Isoufi eruit mikken. Grossiert in balverlies. Voegt niets toe.
De spelers moeten veel sneller spelen. Elke bal wordt getelefoneerd. Isoufi is inderdaad erg slecht. Net dat pupillenschot, daar word je niet vrolijk van.