Hij had Panty ook kunnen inbrengen! waarom doet ie dat dan niet?Zlatan Son of God schreef:Omdat Jol de wanprestatie van de geliefde dario ook niet accepteert!WP_LeGeNd schreef:pfft cvita eraf suarez erop..
waarom??? Oké het was niet best, maar geef luis alsjeblieft wat rust. Ik moet er niet aan denken dat hij straks geblesseerd raakt...
FC Dordrecht - Ajax 29-10-2009
Moderator: mods
Re: FC Dordrecht - Ajax 29-10-2009
En al helemaal geen zin had in Dario II: Pantelic.Zlatan Son of God schreef: Omdat Jol de wanprestatie van de geliefde dario ook niet accepteert!
- Daily Blind
Kan ook niet helpen dat je lieveling dario er wederom niks van bakt.
Joey speelt bij Dordt:
Multipost.
Heet die jongen echt zo of is dat reclame?
Multipost.

Heet die jongen echt zo of is dat reclame?
Emanuelson ook weer een van de minst slechte spelers deze wedstrijd. Pima seizoen tot nu toe voor Emanuelson. Goede voetballer. 

- Daily Blind
Omdat Jol ook snapt dat Ajax niet zonder Suarez kan.. 45 minuten suarez kunnen sparen was het maximale.. Het was toch te voorspellen dat Suarez zou invallen.WP_LeGeNd schreef:Hij had Panty ook kunnen inbrengen! waarom doet ie dat dan niet?Zlatan Son of God schreef:Omdat Jol de wanprestatie van de geliefde dario ook niet accepteert!WP_LeGeNd schreef:pfft cvita eraf suarez erop..
waarom??? Oké het was niet best, maar geef luis alsjeblieft wat rust. Ik moet er niet aan denken dat hij straks geblesseerd raakt...
Je kunt het beter anders uitleggen: Pantelic of Cvita is lood om oud ijzer.Zlatan Son of God schreef: Omdat Jol ook snapt dat Ajax niet zonder Suarez kan.. 45 minuten suarez kunnen sparen was het maximale.. Het was toch te voorspellen dat Suarez zou invallen.
Ik vind het een zwaktebod, als je DIT tactisch niet eens kan oplossen zonder Suarez ben je als coach van Ajax niks waard.Zlatan Son of God schreef:Omdat Jol ook snapt dat Ajax niet zonder Suarez kan.. 45 minuten suarez kunnen sparen was het maximale.. Het was toch te voorspellen dat Suarez zou invallen.WP_LeGeNd schreef:Hij had Panty ook kunnen inbrengen! waarom doet ie dat dan niet?Zlatan Son of God schreef: Omdat Jol de wanprestatie van de geliefde dario ook niet accepteert!
Zelfs met deze basisspelers zou je dit Dordt weg moeten vagen!
- Daily Blind
Eens WP, maar dat wist je vooraf al met Jol. Want zoveel is er nog niet veranderd onder Jol.
@ Wimpey.. Pantelic levert tenminste nog arbeid en zorgt voor ruimte in de voorhoede door loopacties. Cvitanich staat gewoon 45 minuten geparkeerd op 1 plek en kan dan nog niet eens een bal controleren / aannemen.
@ Wimpey.. Pantelic levert tenminste nog arbeid en zorgt voor ruimte in de voorhoede door loopacties. Cvitanich staat gewoon 45 minuten geparkeerd op 1 plek en kan dan nog niet eens een bal controleren / aannemen.
Ik weet het, maar ik vind het gewoon jammer, als je kijkt naar welke wedstrijden er straks aankomen dan moet je gewoon enkele basiskrachten rust gunnen. In het ergste geval winnen we deze wedstrijd niet. So what?? Dit hele toernooi kan me geschoten worden.Zlatan Son of God schreef:Eens WP, maar dat wist je vooraf al met Jol. Want zoveel is er nog niet veranderd onder Jol.
Leuk om te winnen, maar ik ga niet met de champagne knallen...
Urby Pantelic?
Mag ik ze allebei héél karig vinden voor een spits van Ajax? Beiden snappen absoluut niet hoe ze moeten voetballen in deze ploeg.Zlatan Son of God schreef: @ Wimpey.. Pantelic levert tenminste nog arbeid en zorgt voor ruimte in de voorhoede door loopacties. Cvitanich staat gewoon 45 minuten geparkeerd op 1 plek en kan dan nog niet eens een bal controleren / aannemen.
Wat een bedroevende afronding van Kennedy.
Knikken, Jan!
Wat een heerlijke wedstrijd. Genieten!
Vergelijken met dit was Real-Milan van vorige week een amateurpotje!
Vergelijken met dit was Real-Milan van vorige week een amateurpotje!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Daily Blind
Kan Sulejmani niet eens leren een bal met rechts te spelen.
American Football kan Luis ook.
Ach Real werd ook gedeklasseerd door een vierdeklasser, dan valt dit nog wel mee...
Die scheidsrechter is omgekocht. Dat kan niet anders.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Door Scheringa waarschijnlijk.Boabdil schreef:Die scheidsrechter is omgekocht. Dat kan niet anders.
Die geeft dalijk een pingel voor Dordrecht. Let maar op!
Luis speelt geirriteerd. Doe dat nou zondag maar!
- Daily Blind
Gabri eraf halen en Donald erin.. gabri zit er doorheen en heeft moeite om alles te belopen.. zie hem zo zijn 2de geel krijgen voor vasthouden.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Het is allemaal zo heerlijk onbelangrijk hè, dat voetbal...
Dat bedenk ik me vaak tijdens dit soort potjes: wat maakt het ook allemaal uit, eigenlijk...
Het gaat allemaal om de jolijt.
Ik zit prima, hier op de bank met een biertje...
Top. Whahaha. Dordrecht - Ajax... Briljant.
K.
Dat bedenk ik me vaak tijdens dit soort potjes: wat maakt het ook allemaal uit, eigenlijk...
K.
Still alive...
Ben het niet met je eens, ik kijk voetbal omdat ik vermaakt wil worden, en dat gebeurt dus echt niet he! Ik zit me te ergeren! Tijdens dit soort wedstrijden denk ik juist, hmm ik had mn avond heel anders kunnen indelen!Kowalczyk schreef:Het is allemaal zo heerlijk onbelangrijk hè, dat voetbal...
K.