Die van Gambia, zijn die ook -17? Of zijn dat allemaal dispensatiespelersJöhnk schreef:Die Ola John, is die ook -17? Of is dat een dispensatiespeler?

Moderator: mods
Die van Gambia, zijn die ook -17? Of zijn dat allemaal dispensatiespelersJöhnk schreef:Die Ola John, is die ook -17? Of is dat een dispensatiespeler?
Ik zei al voor dit toernooi dat Ligeon niet bijzonder is en dat we die waarschijnlijk nooit in het eerste gaan zien. Nederland heeft Joel Veltman nog voor die positie, maar die is nog minder.joey schreef:Er ligt iemand van Oranje op de grond. Ik zie van hem alleen een wang met een hoop pukkels, dus het zal Stefan de Vrij wel zijn.![]()
Ligeon vind ik een shitplayer, om met Zlatan te spreken. Hebben we voor die positie niemand anders?
Nee. Engelse commentator zei dat de spelers van Gambia een MRI scan hadden ondergaan en dat 11 spelers betrapt zijn en uit het elftal getrapt zijn.Benji schreef:Die van Gambia, zijn die ook -17? Of zijn dat allemaal dispensatiespelersJöhnk schreef:Die Ola John, is die ook -17? Of is dat een dispensatiespeler?
Neuh, dit is een matige lichting (wat niet uitsluit dat er een groot talent tussen kan zitten- en daar gaat het om). Dat dacht ik op het EK ook al te zien, maar toen was de tegenstand gering.joey schreef:Denken jullie dat Oranje dit gaat redden? Ik vrees het ergste.
Natuurlijk, zo spelen de meeste ploegen tegenwoordig. Reactievoetbal is de trend.D_skilled schreef:Ik denk het ook niet, Joey. Nederland heeft veel moeite met het weer. Veld helpt ook niet mee om verzorgd positiespel te spelen. Allemaal nadelen voor het Nederlands elftal. Tegenstander laat het initiatief aan Nederland. Wacht geduldig op een fout en schakelt dan om. Colombia speelde precieus op dezelfde wijze.
Tja, een echte actie heeft hij niet.joey schreef:Valt wel mee. Hij loopt weer als een kieviet. Sterker nog, hij rent met bal en al over de achterlijn, haha.