Marko Pantelic
Moderator: mods
- Daily Blind
Re: Marko Pantelic

Pantelic?? Nee... inderdaad... niet serieus te nemen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 3:42 pm, 6 keer totaal gewijzigd.
Ik heb Pantelic wel eens in de Sportschau voorbij zien komen en toen de indruk gekregen dat hij aardig kon voetballen. Of hij het type is dat Ajax zoekt betwijfel ik echter.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik zie nog altijd niet waarom hij is gehaald. We hadden net zo goed door kunnen gaan met Cvitanich. Daar hebben we dik 6 miljoen in geïnvesteerd en als je die jongen het hele jaar laat spelen liggen er gewoon 15 tot 20 in het net. Als je iemand voor zo'n korte periode haalt moet het een geweldenaar zijn die het elftal direct naar een hoger niveau weet te brengen. Anders kun je beter doorgaan met wat je hebt.
Nu lijkt hij een beetje een cult figuur te worden. Da's op de tribune natuurlijk best leuk maar het is wel een duur grapje.
Nu lijkt hij een beetje een cult figuur te worden. Da's op de tribune natuurlijk best leuk maar het is wel een duur grapje.
Nil volentibus arduum
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 3:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini
Pantelic zien we wat mij betreft voorlopig niet terug. Heeft vandaag werkelijk geen enkele bal goed geraakt, leek wel alsof hij bij AZ meedeed.
Ajax!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 3:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Slechtste man van het veld. Zelfs Pelle zou beter bij Ajax passen. Af serveren die man.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Tjonge, ik ben het met V-10 eens!Vedette-10- schreef:Ik vond hem de enige die een voldoende scoorde in de eerste helft, deed tenminste wat hij moest doen.

K.
Still alive...
Ik ook. Speelde heel redelijk.Kowalczyk schreef:Tjonge, ik ben het met V-10 eens!Vedette-10- schreef:Ik vond hem de enige die een voldoende scoorde in de eerste helft, deed tenminste wat hij moest doen.![]()
K.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Pantelic is zo vreselijk goed dat zelfs als hij niet in het veld staat Ajax nog scoort... :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
-
Tsja.. als we tegenwoordig al blij zijn dat ie 2 balletjes terug kan kaatsen naar een andere Ajacied....Vedette-10- schreef:Ben ik het totaal niet mee eens, maar voor een spits is het ook niet gemakkelijk om in een team te spelen dat niet loopt.
Ik vond hem de enige die een voldoende scoorde in de eerste helft, deed tenminste wat hij moest doen.
Pantelic vind ik tot nu toe erg tegenvallen. Zeer traag en daardoor heb je er eigenlijk niks aan. Je ziet dat Suarez en Rommedahl hem als kaatsende spits willen hebben, maar hij is óf te traag voor de kaats (de verdediger kruipt voor em), óf hij gaat voor eigen succes.
De ommekeer tegen AZ was natuurlijk de verandering van systeem van Jol, door Gabri erin te brengen. Maar als Suarez gewisseld worden voor Gabri, dan zou Ajax niet een dergelijke inhaalslag hebben gemaakt. Pantelic was daarvoor te zwak.
Whitey on the moon.
sorry hoor, maar als je pantelic vandaag geen drama vond..... Moet je echt geen eredivisie live thuis hebben. Of je heb hep niet qua voetbalverstand
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 3:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pantelic is een idioot (soms is dat wel grappig en positief maar als je er voetballend niks van bakt is het maar irritant) en een waardeloze voetballer. Meer kan ik er niet van maken.
IK GELOOF!!!!!!
Wat is die VI toch altijd laat met dit soort onzin dit weet bijna elke ajaciedVolgens de Voetbal International is Ajax-spits Marko Pantelic een grootverdiener bij de club. Pantelic verdient meer dan 1 miljoen euro per jaar.
In de eredivisie zijn er ongeveer dertig spelers die meer dan een miljoen euro per jaar verdienen. De KNVB vindt het onverantwoord wanneer clubs meer dan 60 procent van hun budget uitgeven aan salarissen. Het gemiddelde salaris in de eredivisie ligt op 335.000 euro.

Ajax.nl
Pantelic houdt van speciale duels
29 oktober 2009
Marko Pantelic werd deze zomer vlak voor het sluiten van de transferwindows officieel Ajacied. Amper twee maanden later heeft hij zich al aardig aangepast en het bovendien goed naar zijn zin bij de club.
,,Ik voel me hier heel goed’’, beaamt de 31-jarige aanvaller. ,,De mensen zijn aardig en zien dat ik mijn best doe voor Ajax. Ze accepteren me goed en daar ben ik ze heel dankbaar voor. Ik probeer ze daarom iedere wedstrijd iets terug te betalen.’’ Dat gaat tot nu toe met wisselend succes. Vreemd is dat echter niet gezien de ongebruikelijke seizoensvoorbereiding van de Serviër.
Nadat Pantelic het met zijn vorige club Hertha BSC niet eens werd over contractverlenging, maakte hij gebruik van zijn transfervrije status. Enkele weken later begonnen de meeste clubs met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De international trainde toen, in afwachting van een nieuwe club, inmiddels mee met zijn oude club Rode Ster Belgrado. Totdat Ajax zich eind augustus meldde en hem vastlegde.
,,Fysiek was ik toen fit’’, legt Pantelic uit. ,,Maar ik had niet geoefend met een team en dat merk je wel in het begin. Maar goed, ik kan alleen maar beter en beter worden.’’ De routinier werkt in elk geval hard om dat doel te bereiken. ,,Ik neem de tijd me voor te bereiden, dus ik heb nooit haast. Ik laat me bijvoorbeeld masseren of ik doe extra krachttraining.’’
Vanwege die extra inspanningen heeft Pantelic nog niet veel gezien van Amsterdam. ,,Dat klopt. Ik ben op dit moment heel geconcentreerd op het voetbal en ben hier naar toe gekomen om succes te behalen en Ajax te helpen’’, legt hij nogmaals de nadruk op het sportieve aspect. ,,Ik ben hier niet voor een vakantie of om de toerist uit te hangen. Daarom breng ik mijn vrije tijd door bij mijn familie.’’ Op de vraag of de vrouwen – de Ajacied heeft een vrouw en twee dochters – in huize Pantelic de baas zijn, antwoordt hij lachend: ,,nee, ik ben thuis de grote baas.’’
Of er voor Pantelic zondag tegen Feyenoord ook een hoofdrol is weggelegd, blijft afwachten. De centrumspits kent in elk geval de importantie van een Klassieker. Zelf speelde hij met Rode Ster diverse malen de stadsderby tegen Partizan Belgrado. ,,Dat is een heel speciale wedstrijd’’, stelt hij. ,,Het hele seizoen speel je voor lege stadions. Alleen bij de derby Rode Ster - Partizan zit het hele stadion vol. Het halve seizoen speel je voor de wedstrijd tegen Partizan. Je leeft voor die wedstrijd. De negentig minuten tegen Partizan zijn de belangrijkste van het seizoen. Je kunt het kampioenschap verspelen of vijftien punten achterstaan. Als je de derby wint, is het hele seizoen goedgemaakt.’’
De druk die bij dergelijke wedstrijden een rol speelt, lijkt Pantelic op het lijf geschreven. ,,Ik kijk daarom heel erg uit naar Ajax – Feyenoord’’, bevestigt hij. ,,Ik houd namelijk niet van wedstrijden zonder druk, maar van duels met druk, emoties en veel adrenaline.’’
Hoewel Pantelic weinig zegt te weten over de tegenstander van zondag kent hij toch één speler: Stefan Babovic. ,,Hij is een van de talenten van Servië en heeft de laatste twee seizoenen geen geluk gehad. Hij zat bij Nantes, waar hij niet veel aan spelen toekwam. Daarom wil hij zich bewijzen bij Feyenoord. Babovic heeft veel potentieel en houdt echt van voetbal. Ik ken zijn hele familie. Dat zijn fijne mensen.’’
Als hij nou maar niet ook naar die Babovic gaat staan zwaaien.Pantelic over Babovic schreef: ,,Hij is een van de talenten van Servië en heeft de laatste twee seizoenen geen geluk gehad. Hij zat bij Nantes, waar hij niet veel aan spelen toekwam. Daarom wil hij zich bewijzen bij Feyenoord. Babovic heeft veel potentieel en houdt echt van voetbal. Ik ken zijn hele familie. Dat zijn fijne mensen.’’
Nil volentibus arduum
Klappen voor elke mislukte actie van Babovic 

- Daily Blind
Ook zo genoten van super Dario?
Het lijkt haast wel een persoonlijke vete, ZSOG
I think I lost my fucking headache
- Daily Blind
Nee is het niet hoor.. Ondanks dat ik me echt erger aan het zeer beperkte voetbalkunde van Cvitanich. Maar ik snap de enorm negatieve reacties hier over Pantelic niet in vergelijking met Cvitanich.LucaS schreef:Het lijkt haast wel een persoonlijke vete, ZSOG
Bild (okay, Bild) speculeert al over een rentree van Pantelic bij Hertha:
http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/ ... inter.html
http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/ ... inter.html
Oke, ik bied mij al aan om de koffers van Panti in te pakken!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”