Scherrer schreef:Kan íemand BZ even bellen?brigade zuid schreef:Ga zo wat anders doen hoor.. ik kan hier niet tegen.

Ik gok dat BZ toch wel kijkt!
Moderator: mods
Scherrer schreef:Kan íemand BZ even bellen?brigade zuid schreef:Ga zo wat anders doen hoor.. ik kan hier niet tegen.
Joey is dan ook een geboren optimist.Marillion schreef:Volgens mij is Joey degene die dit al voorzien had....wimpey schreef:Nieuwe mantra?Feest schreef:Lag niet aan Urby maar aan De Zeeuw!!!!
Kenner wimpey had trouwens gelijk, deze 11 man hadden aan de aftrap moeten staan.
wimpey schreef:En jij maar denken dat Ajax dit wel effe zou winnen.joey schreef: Denk het ook, Ajax wil deze wedstrijd heus winnen. Maar het kost veel kracht om zo te spelen als Ajax doet.![]()
Wie of wat zijn er precies gewisseld?Jöhnk schreef:Sinds de wissel zijn ze nergens meer. Het is een tactische kwestie.
Gabri is er ingekomen voor Pantelic, Suarez naar de spits verhuisd. In plaats van het statische spel van de eerste helft heeft Ajax nu plotseling heel veel komende mensen. Dat in combinatie met AZ dat moet komen, zorgt ervoor dat Ajax gevaarlijk kan counteren. Maar dat is pas sinds Ajax voor staat. Het belangrijkste na rust is dat de grip op het middenveld weer terugkwam, de bal behouden bleef.Jesse schreef:Wie of wat zijn er precies gewisseld?
Ik ben gewoon realistisch. AZ brengt het niet op. Van die ploeg hoeven we niets meer te verwachten.Jesse schreef:Joey is dan ook een geboren optimist.
GVD 1e 45 min. nou ja... totaal Ajax onwaardig en zie mijn reactiewimpey schreef:Dijk van een 2e helft trouwens hoor!!
Perfect opgelost door Jol. Ploeg onderging een gedaanteverwisseling. En een scheldkannonade, denk ik.![]()
Zoals Ajax nu speelt...totaal dominant.