Had nooit geel kunnen zijn..WP_LeGeNd schreef:anita
Ajax - Dinamo Zagreb
Moderator: mods
- Daily Blind
Re: Ajax - Dinamo Zagreb
Re: Ajax - Dynamo Zagreb
Zo beter?Jabu schreef:
De topictitel klopt overigens niet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
Heb overigens ook al voldoende momenten gezien waar Dinamo geel had kunnen krijgen..
Ik vind Ajax een stuk sterker.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Maar hij speelt wel erg op het randje hoor...Zlatan Son of God schreef:Had nooit geel kunnen zijn..WP_LeGeNd schreef:anita
Leuke wedstrijd tot nu toe! 

Klopt. Zit te wachten op de 2-0. Emanuelson goed aanwezig en een mooie 4-3-3. Zelfs Pantelic laat tot nu toe aardige dingen zien en laat zo te zien ook Sulejmani beter spelen.Jesse schreef:Ik vind Ajax een stuk sterker.
Erg hectisch. 2-0 zou lekker zijn.
- Daily Blind
Hij gaat de duels gewoon lekker stevig aan.. het wordt een beetje risicovol door zo matige scheidsrechter.WP_LeGeNd schreef:Maar hij speelt wel erg op het randje hoor...Zlatan Son of God schreef:Had nooit geel kunnen zijn..WP_LeGeNd schreef:anita
DZ is best gevaarlijk in de aanvallen, ik ben er niet gerust op. een 2-0 zou erg lekker zijn!
Demy speelt niet goed. Heeft rare momenten.
- Daily Blind
geen geel scheids?
- Daily Blind
Eens al meerdere momenten gezien dat hij niet allert is.wimpey schreef:Demy speelt niet goed. Heeft rare momenten.
vind sullie op rechts wat minder geslaagd.. blijf maar lekker op links!
- Daily Blind
pfff Enoh
- Daily Blind
Anita speelt gewoon een zeer goede pot.
Overigens mogen die gasten van Zagreb ongestraft overtredingen maken..
Overigens mogen die gasten van Zagreb ongestraft overtredingen maken..
Ik ben positief verrast door het spel van Anita.
En toch zie ik hem graag gewisseld worden in de rust. Hij is mij iets te enthousiast.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Exact. Speelt een goede pot, maar met deze scheidsrechter zie ik dit niet 90 minuten lang goed gaan.
inderdaad mijn mom tot nu toe, maar ik poep in me broek als hij rood krijgt.Jesse schreef:En toch zie ik hem graag gewisseld worden in de rust. Hij is mij iets te enthousiast.
- Daily Blind
Scheids durft geen rood te geven, want anders had die 4 allang moeten intrekken.Jesse schreef:En toch zie ik hem graag gewisseld worden in de rust. Hij is mij iets te enthousiast.
nou hij had die rooie al in zn hand hoor toen hij dacht dat Urby inwisselbaar was voor Anita.Zlatan Son of God schreef:Scheids durft geen rood te geven, want anders had die 4 allang moeten intrekken.Jesse schreef:En toch zie ik hem graag gewisseld worden in de rust. Hij is mij iets te enthousiast.
Doet het prima.jamie schreef:Ik ben positief verrast door het spel van Anita.
Zagreb is voetballend beter dan Ajax trouwens. Beste ploeg waartegen Ajax dit seizoen gespeeld heeft, vind ik.
Ajax is zeer hectisch, er zit geen rust in het spel. Suarez maakt weer het verschil.
Sulejmani is lekker bezig. Althans, beter dan we van 'm gewend zijn.
Zag ik Pantelic trouwens een soort 'Zlatan-tegen-NAC' doen? Die kwam ineens tussen 4 of 5 man vandaan. Helaas geen herhaling van gezien.
Zag ik Pantelic trouwens een soort 'Zlatan-tegen-NAC' doen? Die kwam ineens tussen 4 of 5 man vandaan. Helaas geen herhaling van gezien.
Pantelic vind ik vrij actief in zijn loopacties, maar de duels gaat hij weer niet aan. Gewoon knokken om zo'n bal. Daar ben je spits voor. Je regelt het maar.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!