Moderator: mods
Zeker. Hertha trok bij thuiswedstrijden een heel vak vol mensen die eigenlijk alleen voor Pantelic kwamen.LucaS schreef:Zeker, een bijzonder figuur
Hij heeft charisma en een verhaal. Dat alleen al maakt 'm interessanter dan bijv. Cvitanich.Peter schreef:Ik heb ook een zwak voor Pante en dat terwijl hij nog niet weet te presteren.
Benji schreef:AD/Goal.comPantelic: "Ik ga de jonge jongens bij Ajax helpen"
Dat Ajax met Marko Pantelic een opvallende persoonlijkheid in huis heeft gehaald, werd al snel duidelijk. De Serviër straalt één en al zelfvertrouwen uit en verklaart zich bereid mee te bouwen aan een Ajax dat weer meetelt in Europa.
De aanvaller richt zich in dat verband met name op de jongere spelers bij Ajax. "Ik heb een winnaarsmentaliteit. Ik ga de jonge jongens bij Ajax helpen", klinkt Pantelic zelfverzekerd. "Vraag het aan de coaches die ik gehad heb. Zij zullen zeggen dat ik alles over heb om het team en vooral mijn jonge teamgenoten te helpen."
Zijn landgenoot Miralem Sulejmani is iemand die veel aandacht krijgt van Pantelic. "Met Sulejmani praat ik veel. Over wat hij moet zeggen tegen mensen van de club of tegen de media", aldus Pantelic. "Hij is één van de grootste talenten van Europa. Ajax moet blij zijn met hem. Iedereen begint over dat bedrag dat er voor hem is betaald. Dat haalt Ajax er echt wel uit hoor."
Pantelic ziet zichzelf derhalve als een echte teamspeler. "Er zijn niet veel spitsen zoals ik in de wereld. Ik voetbal niet voor doelpunten, ik voetbal voor overwinningen. Weet je hoeveel assists ik in de laatste wedstrijden heb gegeven voor mijn land? Zeven. En ik heb maar één doelpunt gescoord. Daar gaat het om, dat is karakter."
Ook niet bizar weinig....Raymon schreef:Stefan Pettersson. Scoorde niet bizar veel voor een spits maar zorgde er wel voor dat een ander kon scoren.
Denk je dat of hoor je dat? En hoe zit het dan met Castillion?Feest schreef:Het is wachten tot Seok zich heeft aangepast en nog beter gaat bewegen in 433.
Die Gabri-adoratie snap ik ook niet helemaal. Enoh doet het normaal gesproken beter. Maar Pantelic heeft tot nu toe niet laten zien aanzienlijk meer toe te voegen dan Cvitanich. Maar het ging me vooral om de wissel. Pantelic heeft altijd minimaal een half uur gekregen, Cvitanich wordt heel lullig drie minuten voor tijd ingebracht. Als je dat doet met een spits, dan heb je volgens mij niet het beste met hem voor. Wellicht dat Jol, die het toch al niet zag zitten in Cvitanich, het na twee slechte reacties ook een beetje heeft gehad met Dario, maar het kwam op mij ietwat kinderachtig over.Jöhnk schreef:Als Jol naar het publiek moet luisteren staan Gabri, Cvitanich en Ogararu in de basis. Daar zit ik niet zo op te wachten.
Enoh moet wat meer rondjes geven?MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:De adoratie komt door persoonlijke banden tussen spelers en supporters. Niet meer en niet minder.
Heb ik dan ook totaal geen problemen mee.
Liever PRO eigen speler die volgens de meesten geen pepernoot raakt , dan ANTI tegenstander.
Naast een publiekswissel was er geen enkele reden om Cvitanich in te brengen. Pantelic deed het naar behoren, het moet beter maar hij was zeker van waarde.Enganche schreef:Castillion kan je moeilijk naar het eerste halen als hij niet uitblinkt in de ploegen onder het eerste.
Hadden jullie overigens ook het idee dat Jol wat kinderachtig reageerde op de roep van het publiek om Cvitanich, door Cvita pas de laatste drie minuten mee te laten spelen? Moet je vooral vaker doen met een spits. Andersom kreeg Pantelic bij iedere invalbeurt altijd een half uur de tijd om zich te bewijzen. Jol beschermt z'n aankoop wel heel erg.