Knotsgekke wedstrijd. Leuk.

Moderator: mods
Nee, maar je mag ook wel een keertje verder kijken. Ik mag namelijk toch echt hopen dat een Gio na dit seizoen sowieso kapt met backen (voor Oranje). Allemaal leuk en aardig, maar we hebben dus een matige back van 35 die in de basis staat op het WK.joey schreef: Gio is geen wereldtopper maar dat Drenthe ook niet.
Dat klopt wel, maar er is ook weer geen sprake van een schrijnend onrecht.Peter schreef:Nee, maar je mag ook wel een keertje verder kijken. Ik mag namelijk toch echt hopen dat een Gio na dit seizoen sowieso kapt met backen (voor Oranje). Allemaal leuk en aardig, maar we hebben dus een matige back van 35 die in de basis staat op het WK.joey schreef: Gio is geen wereldtopper maar dat Drenthe ook niet.
Floot Braamhaar weer?Frank schreef:6 rode kaarten in de 8 wedstrijden van vanavond...
Triest maar waar.joey schreef:Van Marwijk is een bangerik. Die selecteert Seedorf niet.
Daar is hij opgegroeid.banjavi schreef:Misschien dat ik iets aan mijn gestel moet doen, maar hoorde ik de commentator nou 2x zeggen... "Seedorf... uit almere"? Zo ja, wat bedoelde hij ermee?
Ik keek Nederland 3 overigens.... :)
Je zegt het zelf al. Die jongen kan nog in de top mee, dus komt hij niet naar Ajax.Zlatan Son of God schreef:Van Marwijk heeft blijkbaar thuis geen sport 1, maar dan heeft hij vanavond de kunsten, de leiderschap, de werk / vechtlust, de dirigent van AC Milan gezien. En dat nog wel op het hoogste niveau van europa, waar hij overigens al jaren met deze uitzonderlijke klasse schittert. Langer mag Seedorf niet meer ontbreken in ons Oranje.
Wat had ik hem graag bij Ajax gezien. Hij was de uitgelezen persoon geweest om alle zwakke schakels net iets soepeler te laten lopen. Hij had de gehele selectie aangestuurd en liet ons weer zien dat er wel degelijk gevoetbald kan worden.