Ajax Rules schreef:@Joey: wat Ajax zegt in de media is natuurlijk niet perse hoe het echt is.
Jawel, want Ajax is beursgenoteerd.
Moderator: mods
Ajax Rules schreef:@Joey: wat Ajax zegt in de media is natuurlijk niet perse hoe het echt is.
Van den Boog heeft heel precies de marges aangegeven. Dat doet hij niet voor niets. Dat 'in principe' van jou staat nergens.En dus houdt Ajax voorlopig de hand op de knip, vertelde Van den Boog, die aangaf dat er gesneden zal worden in de 34-koppige A-selectie en er komende winterperiode geen transfers mogelijk zijn. ,,We halen geen spelers.Tenzij iemand transfervrij en direct inzetbaar is, ter vervanging van een ander”, maakte hij een klein voorbehoud.
Ajax moet ook geen belachelijke bedragen gaan neertellen. Maar als je nu Schaars en Dembele voor een prikkie komt ophalen moet je dat niet nalaten.Bertje schreef:Nee, dat kan hij niet zeggen, nee. Niet doen ook, met het oog op het voortbestaan van de club. Voorlopig ligt het namelijk in de lijn der verwachting dat we nog wel even verlies zullen draaien, met ons leger aan contractspelers.
Ben je het ermee eens dat directeuren van Ajax sinds de beursgang al honderden keren uitspraken hebben gedaan die achteraf toch niet werden waargemaakt? Over aankopen, over de positie van de trainer, etc....joey schreef:Dat zou ik niet precies weten, maar volgens mij is het strafbaar om incorrecte (beursgevoelige) informatie te naar buiten te brengen.
dus bijvoorbeeld de positie van de trainer is niet beursgevoelig?joey schreef:Dit gaat expliciet over geld, AR. .
Wat mij betreft ook. Tenzij er zich dus een mooie kans voordoet. Die moet je altijd pakken.Marillion schreef: Belangrijke spelers vasthouden tot het einde van het seizoen en overbodige spelers proberen te dumpen. Dat is wat mij betreft het plan.