Een gelijk spelleke was voor die prutsers uit Nijmegen beter geweest hoor, dus echt recht op feesten hebbie niet. Zo komen die amateurs van NEC wel erg dicht bij de degradatiegrens.Ramona schreef:Ha...
Feyenoord 2009-2010
Re: Feyenoord 2009-2010
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Daily Blind
Nee telt alleen voor de competitie! Overigens maakt het niks uit, want ik verwacht toch minimaal 4 wedstrijden voor beide.. Want dit is gewoon een gevalletje Witsel alleen zonder breuk deze keer.Toppie schreef:Kan Ajax zonder Tomassen en Cisse Feyenoord verwachten in de Arena ? Of telt die kutbeker ook mee
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dit maakt het weekend er in ieder geval een stuk leuker op!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Die Tomasson na de wedstrijd .. zonder met zijn ogen te knipperen " ik ging voor de bal " ..
Blij met de punten ...
Voor dat liegen moet ie ook 4 wedstrijden krijgen... wordt leuk komende weken voor die kakkerlakken! GENIETEN
IK GELOOF!!!!!!
De KNJB heeft het natuurlijk weer gedaan.
Die overtredingen wil ik wel effe zien trouwens. Heeft iemand beelden?
AZ en Feyenoord krijgen beiden nog effe klappies net voordat we ze ontmoeten. Dat komt natuurlijk prima uit!

Die overtredingen wil ik wel effe zien trouwens. Heeft iemand beelden?
AZ en Feyenoord krijgen beiden nog effe klappies net voordat we ze ontmoeten. Dat komt natuurlijk prima uit!
Heerlijk he.. Het waren ook echt gewoon donkerrode kaarten. Die van Tomasson minimaal 4 en Cisse zou ik er 2 geven. Heb bij hem niet het gevoel dat het opzet was. Tomasson daarentegen...
De Ceulaer was trouwens ook bezig! Hadden die kakkerlakken een regeling vandaag ofzo?
De Ceulaer was trouwens ook bezig! Hadden die kakkerlakken een regeling vandaag ofzo?
IK GELOOF!!!!!!
AD:
'Fer, die in de jeugd bij Feyenoord ervaring opdeed als rechtsback, bleef tegen Darko Bodul redelijk overeind. Hij kwam niettemin tegen de snelle Spartaan twee keer even in de problemen.'
Naar Rotterdamse begrippen is Bodul snel!
'Fer, die in de jeugd bij Feyenoord ervaring opdeed als rechtsback, bleef tegen Darko Bodul redelijk overeind. Hij kwam niettemin tegen de snelle Spartaan twee keer even in de problemen.'
Naar Rotterdamse begrippen is Bodul snel!

Kun je nagaan hoe traag Fer is. Bodul had nog een penalty moeten krijgen nadat hij Fer zijn hielen liet zien.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
banjavi schreef:Een gelijk spelleke was voor die prutsers uit Nijmegen beter geweest hoor, dus echt recht op feesten hebbie niet. Zo komen die amateurs van NEC wel erg dicht bij de degradatiegrens.Ramona schreef:Ha...
Oh?

NEC moet het zelf doen en Feyenooit gun ik niks.
AJAX gewonnen en aan de overkant nada... let's party...

Fer is inderdaad niet snel als back. Als middenvelder wel aardig hoor. Dom van Been om hem dan ook achterin te zetten. Landzaat is niet veel soeps.
IK GELOOF!!!!!!
Nee, het middenveld is er niet beter op geworden met Landzaat en Wijnaldum. Overigens geen woord in het AD over het falen van deze trage duikelaar (Wijnaldum).
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Fer is niet snel als back, maar ik kan me voorstellen dat Been had verwacht dat hij sneller zou zijn dan Bodul de Bulldozer.
Dat iets is geen snelheid.Rishi schreef:Hij heeft wel iets trouwens..
JDT is eigenlijk de enige bij die ploeg die wat ontzag inboezemt. Lepe speler. Hij zal er niet bij zijn, mooi meegenomen.
Ik had het over Bodul. Fer komt er ook wel hoor. Als rechtsback is hij niet snel maar dat is daar ook niet nodig.
IK GELOOF!!!!!!
Ja, absoluut gunstig voor Ajax. Want hij weet tegen ons het net nog wel eens te vinden. Net die overtreding gezien en dat levert echt wel iets van 4 wedstrijden op. Ben je lekker mee als club. Wanneer één van je meest ervaren spelers zo'n domme overtreding maakt.wimpey schreef:Dat iets is geen snelheid.Rishi schreef:Hij heeft wel iets trouwens..
JDT is eigenlijk de enige bij die ploeg die wat ontzag inboezemt. Lepe speler. Hij zal er niet bij zijn, mooi meegenomen.
Nil volentibus arduum
Ramona schreef:banjavi schreef:Een gelijk spelleke was voor die prutsers uit Nijmegen beter geweest hoor, dus echt recht op feesten hebbie niet. Zo komen die amateurs van NEC wel erg dicht bij de degradatiegrens.Ramona schreef:Ha...
Oh?![]()
NEC moet het zelf doen en Feyenooit gun ik niks.
AJAX gewonnen en aan de overkant nada... let's party...
Je hebt nu toch wel gezien dat NEC het zelf niet kan, of ben je nog steeds zo'n Vlemincks fan? NEC moet het hebben van blunders van anderen, anders degraderen ze. Het is nix en zal dit jaar ook niets worden. Ik zie nergens aanknopingspunten.
Terug naar Feyenoord... :-)
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Van Bronkhorst is zijn kunstgebit kwijt:
Stond hij daarom steeds op 6 meter afstand te dekken?
adVan Bronckhorst verliest deel van zijn gebit
Giovanni van Bronckhorst uit een eerder moment tijdens Sparta - Feyenoord. FOTO PRO SHOTS
ROTTERDAM - Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronckhorst verloor zondag tegen Sparta een deel van zijn gebit. De verdediger kwam hard in botsing met Spartaan Edouard Duplan, waardoor een brug losliet.
,,Zijn echte tanden was hij al eerder kwijtgeraakt'', grapte de woordvoerder van Feyenoord. ,,Maar hij had een flink gat in zijn mond en een dikke lip.'' Het gat is van tijdelijke aard, de brug kan bij de tandarts gewoon weer worden vastgezet. (ANP)
19/10/09 10u26
Stond hij daarom steeds op 6 meter afstand te dekken?
Dus kinders: altijd netjes je tanden poetsen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
voetbalprimeur.nlBeen gaat KNVB in de gaten houden
Sekou Cissé en Jon Dahl Tomasson ontvingen voor hun rode kaarten twee forse straffen. Trainer Mario Been vindt de schorsingen niet buitenproportioneel, maar gaat de KNVB desondanks in de gaten houden.
Cissé ontving voor zijn charge drie wedstrijden schorsing, terwijl Tomasson vier duels aan de kant moet staan. "Ik heb er alle begrip voor dat dit soort tackles zwaar worden bestraft, maar aan de andere kant zie ik genoeg vergelijkbare momenten, ook deze speelronde, die met alleen geel worden afgedaan of niet eens worden bestraft", reageert Been in De Telegraaf.
En dus gaat de oefenmeester de tuchtcommissie van de voetbalbond in de gaten houden. "Dit moet niet zoiets worden als het stellen van een voorbeeld over de rug van Feyenoord. De KNVB moet wel consequent blijven en ik ga dat de komende tijd ook volgen", aldus Been.
Kinderachtig van Been. Alfrons Groenedijk zei hetzelfde toen hij werd geschorst. Houd je toch bezig met je team.
Ach... hij wil weer even een wit voetje halen bij de supporters. Want het blijft immers de KNJB en Emanuelson kreeg voor dezelfde overtreding 1 wedstrijd schorsing, aldus de Feyenoordhoolies.
Laat Been zich lekker bezighouden met het publiek... hebben die ook nog wat lol. Zo is Mario nou eenmaal. Bij NEC vond ik hem een stuk relaxeter. Ik heb het idee dat hij nu soms niet goed weet hoe met situaties/ druk om te gaan.
Laat Been zich lekker bezighouden met het publiek... hebben die ook nog wat lol. Zo is Mario nou eenmaal. Bij NEC vond ik hem een stuk relaxeter. Ik heb het idee dat hij nu soms niet goed weet hoe met situaties/ druk om te gaan.
Been gaat ze in de gaten houden? Dat zal ze leren!
I think I lost my fucking headache