Ajax - Willem II 17-10-2009
Moderator: mods
Re: Ajax - Willem II 17-10-2009
Knappe goal weer.
Op dit moment loopt iedereen trouwens door elkaar. Maar goed, Willem II kan niets meer.
Op dit moment loopt iedereen trouwens door elkaar. Maar goed, Willem II kan niets meer.
Het fenomeen scoort en greep meteen naar z'n Ajax badge. Mooi om te zien.Scherrer schreef:4-0 Luis
1e helft niet gezien, 2e was prima. Werd leuk gespeeld.
Ik heb een GOED Ajax gezien de 2e helft.
Nu nog meer scoren graag.
Nu nog meer scoren graag.
15 mei 2011.
Dit is was zo'n " dat had minimaal 9 - 1 moeten zijn maar het is maar 4 - 0 wedstrijd " ..
Laatst gewijzigd door 999 op za okt 17, 2009 7:38 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ik zag een GOEDE Sulejmani. Leuk.
De komende weken zal de defensie de doorslag geven. Scoren doet deze ploeg toch wel.
De komende weken zal de defensie de doorslag geven. Scoren doet deze ploeg toch wel.
Pantelic en Suarez zijn teveel met eigen succes bezig. Dat kost een aantal goals.999 schreef:Dit is was zo'n " dat had minimaal 9 - 1 moeten zijn maar het is nog maar 4 - 0 wedstrijd " ..
Aisatti viel me weer tegen trouwens. Inbreng is minimaal. Ik zou met Gabri, Enoh en Demy spelen de komende weken. Voorin keuze te over om 2 man te vinden naast Suarez.
Aissati wel weer wat beter dan de vorige wedstrijden in ieder geval....
Sulejmani laten starten, vond hem echt goed invallen vandaag
Gabri is en blijft een held.
Sulejmani laten starten, vond hem echt goed invallen vandaag

Gabri is en blijft een held.
15 mei 2011.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij Specsavers krijg je bij aankoop van een montuur gratis varifocale glazen ..Feest schreef:Waarom die Suarez nou zo nadrukkelijk op AEGON moet wijzen?!?
Blij met de punten ...
Steef heeft gelijk hoor... Vond Ajax goed spelen! Pantelic viel me mee en Sulejmani toonde ook zijn klasse en iets van snelheid! Nu Barca-Valencia kijken!
IK GELOOF!!!!!!
iets van zijn snelheid? Hij is gewoon hardstikke snel, niet slecht voor iemand met verrotte knie.
I think I lost my fucking headache
Misschien viel het mij vandaag dan pas echt op maar ik vond hem de afgelopen jaar rennen alsof hij met schoenen van lood speelde
IK GELOOF!!!!!!
Bij Specsavers krijg je bij aankoop van een montuur gratis varifocale glazen ..Rishi schreef:Steef heeft gelijk hoor... Vond Ajax goed spelen! Pantelic viel me mee en Sulejmani toonde ook zijn klasse en iets van snelheid! Nu Barca-Valencia kijken!
Blij met de punten ...
Nee jij, Barca - ValenciaRishi schreef:Moet je hem wel opdoen he!

Blij met de punten ...
Tja, ik vind dat dus doodzonde, wie het ook moge zijn.Als je een beetje meer slimmer speelt en meer oog hebt voor de ander worden de aanvallen ook echt aanvallen en maak je het jezelf ozo gemakkelijk ..wimpey schreef:Pantelic en Suarez zijn teveel met eigen succes bezig. Dat kost een aantal goals.999 schreef:Dit is was zo'n " dat had minimaal 9 - 1 moeten zijn maar het is nog maar 4 - 0 wedstrijd " ..
Aisatti viel me weer tegen trouwens. Inbreng is minimaal. Ik zou met Gabri, Enoh en Demy spelen de komende weken. Voorin keuze te over om 2 man te vinden naast Suarez.
Blij met de punten ...
Die spelen toch ook nu? En nog tegen elkaar ook!999 schreef:Nee jij, Barca - ValenciaRishi schreef:Moet je hem wel opdoen he!
IK GELOOF!!!!!!
Deed hij speciaal voor de AZ-supporters...Feest schreef:Waarom die Suarez nou zo nadrukkelijk op AEGON moet wijzen?!?
Waarom zit die vd Heijden nog niet bij Oranje?

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Zo, nu pas thuis, maar wel een leuke tweede helft gezien. De opluchting was groot na de 1-0 van Enoh, was al bang voor een tweede Sparta'tje.
Maar NU moeten we laten zien dat we kampioen willen worden, oftewel...tijd voor de Vorentscheidung! Te beginnen volgende week in Alkmaar, als je daar met 1-0 verliest ben je alsnog geen reet opgeschoten. Belangrijke wedstrijd.
Maar NU moeten we laten zien dat we kampioen willen worden, oftewel...tijd voor de Vorentscheidung! Te beginnen volgende week in Alkmaar, als je daar met 1-0 verliest ben je alsnog geen reet opgeschoten. Belangrijke wedstrijd.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Daily Blind
Die had Cvitanich niet zo uitstekend binnengeschoten. eerder op de keeper of naast / over.WP_LeGeNd schreef:3-0 pantelic
De rest van de wedstrijd had Cvita waarschijnlijk wel meer gebracht...Zlatan Son of God schreef:Die had Cvitanich niet zo uitstekend binnengeschoten. eerder op de keeper of naast / over.WP_LeGeNd schreef:3-0 pantelic
ben nog steeds niet overtuigd van Pantelic.
Iedereen is maar aan het dribbelen. Ga toch voetballen. Dan staat er 10-0 op het scorebord. Eerste helft erg slecht overigens. Zat geen idee achter. Rommedahl in de basis? Kennedy een invalbeurt? Jol laat geen moment zien dat ie een betere coach is dan van Basten.
Ach, hij houdt ze beide een beetje tevreden totdat Pantelic en Sulejmani een beetje gaan draaien. Verdedigend staat het oke (op een paar slaapfoutjes na). De organisatie is zichtbaar! Enoh en De Zeeuw 

IK GELOOF!!!!!!
Tevreden houden? Kennedy mocht toch weg?Rishi schreef:Ach, hij houdt ze beide een beetje tevreden totdat Pantelic en Sulejmani een beetje gaan draaien. Verdedigend staat het oke (op een paar slaapfoutjes na). De organisatie is zichtbaar! Enoh en De Zeeuw

Sulejmani moet gewoon spelen. Kom op zeg.