Van Gaal zal het ongetwijfeld met je eens zijn. Sterker nog, hij zou zichzelf graag willen uitroepen tot beste trainer ooit van de hele wereld.

Moderator: mods
Ik zie 'm nog in die studio zitten in Wenen na de wedstrijd. Er kon geen lachje vanaf. Bizar. In de rust had ie het hoogste woord. Milan was de eerste helft immers beter geweest.brigade zuid schreef: Andersom net zo.. Cruyff kon het niet uitstaan dat v. Gaal de ene na de andere prijs won met AJAX.
Toch niet zo goed als JC?!joey schreef:Ik vind Louis van Gaal een van de grote trainers die Nederland heeft gekend. Een van de.
Zit wat in. Bij Ajax had ie in 1985 een uniek gezelschap. Bij Barca was ie de Messias. En bij Oranje zou ie veel te verliezen hebben gehad.999 schreef:Ik had/heb altijd het idee gehad dat Cruyff veel meer berekenend te werk gaat.Die kijkt echt wat voor vlees ie in de kuip had/heeft voordat ie ergens aan begon.
Cruijff is een vieze verrader Wimpey. De man kan prive en zaken niet los van elkaar zien. Dan ben je nog niet eens van het niveau kleuter. Hij moet of een functie bij Ajax gaan bekleden of hij moet zijn tyfussmoel houden.wimpey schreef:Ik zie 'm nog in die studio zitten in Wenen na de wedstrijd. Er kon geen lachje vanaf. Bizar. In de rust had ie het hoogste woord. Milan was de eerste helft immers beter geweest.brigade zuid schreef: Andersom net zo.. Cruyff kon het niet uitstaan dat v. Gaal de ene na de andere prijs won met AJAX.
Vreemde vogel. Hij kon blijkbaar niet blij zijn voor de club waar ie groot is geworden. En dat omdat er iemand op de bank zat die ie niet zo mocht?!
Dan heeft mijn geheugen me dus nog niet in de steek gelaten ..wimpey schreef:Ik zie 'm nog in die studio zitten in Wenen na de wedstrijd. Er kon geen lachje vanaf. Bizar. In de rust had ie het hoogste woord. Milan was de eerste helft immers beter geweest.brigade zuid schreef: Andersom net zo.. Cruyff kon het niet uitstaan dat v. Gaal de ene na de andere prijs won met AJAX.
Vreemde vogel. Hij kon blijkbaar niet blij zijn voor de club waar ie groot is geworden. En dat omdat er iemand op de bank zat die ie niet zo mocht?!
Maar goed, als kamp Koeman - Cruyff en Van Gaal menen dat ze aan de gang moeten blijven met het elkaar afzeiken dan moeten ze maar doen wat ze niet laten kunnen ...999 schreef:Daar waar iedereen uit zijn dak ging bij het halen van de C.L. titel reageerde JC behoorlijk louw in de live uitzending.In mijn beleving is er geen grotere jalourse bal als JC.
Ben benieuwd. Waar gaat het over?joey schreef:Vandaag een snoeiharde column van Nico Dijkshoorn in de VI over Van Gaal. Snoeihard, maar niet onjuist.
Neefkens schreef:Zonder een oordeel over een van hen te vellen, vind ik het een zielige en genante vertoning. Onze "topcoaches" rollen vechtend over straat en maken elkaar voor rotte vis uit. Perfecte reclame voor het Nederlandse voetbal, binnen en buiten ons land.
Cruijff kan (net als van Gaal) prive en zakelijk niet van elkaar scheiden. Van Basten is het niet eens met Cruijff op voetbalgebied en vervolgens wil Cruijff op privevlak niets met van Basten te maken hebben. Als je absoluut geen tegenspraak dult, dan ben je ongeschikt om in welke organisatie dan ook te functioneren.Duke schreef:Ik snap dat er een beeld van Cruijff onstaat waar jij niet blij mee zult zijn, joey, maar het lijkt me goed denkbaar dat het klopt. Het verklaart in ieder geval veel.