Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

jamie

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door jamie » zo okt 11, 2009 3:14 pm

Donkey Shot schreef:Velibor Vasilic... in eerste instantie dacht ik, "Aha, overeenkomsten, verbanden en complotten", maar het is dus Vasilic geen Vasovic

Stond die Vasilic in de belangstelling van Ajax dan?
Mijn fout :blush.gif: die namen lijken ook veel op elkaar.

Maar Sulejmani was toch bij gestaan door Lemic bij de transfer naar Ajax? Zo ja, dan zal hij ook wel iets te maken hebben met KickUnit en dus word hij weer in verband gebracht met een nieuwe speler die misschien naar Ajax gaat.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo okt 11, 2009 3:31 pm

Lemic in een nobody die door joey veel te veel credits aangesmeerd krijgd. Sulejmani heeft nix met deze vent van doen. De zaakwaarnemer van Sulejmani heet Jovica Radonjić.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 11, 2009 3:33 pm

Lemic was wel degelijk de tussenpersoon bij de transfer van Sulejmani.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo okt 11, 2009 3:43 pm

bull shit joey!

jamie

Bericht door jamie » zo okt 11, 2009 3:48 pm

Nou dus echt niet Donkey:

"Volgens Yme Kuiper, algemeen directeur bij de Friese club, is de houding van Sulejmani sinds de entree van Lemic omgeslagen. ''Voor de komst van Lemic zei 'Miki' altijd dat hij langere tijd bij Heerenveen wilde blijven. Sinds de komst van Lemic wilde hij zo snel mogelijk weg.''

"Maar in Het Parool wijst Kuiper ook naar de rol van Vlado Lemic, die sinds kort de belangen van Sulejmani helpt te verdedigen."

Bron: http://www.parool.nl/parool/nl/13/Ajax/ ... veen.dhtml

Bron: http://www.vi.nl/Nieuws-item/153220/Voo ... ejmani.htm
Laatst gewijzigd door jamie op zo okt 11, 2009 3:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

jamie

Bericht door jamie » zo okt 11, 2009 3:51 pm

Donkey Shot schreef: De zaakwaarnemer van Sulejmani heet Jovica Radonjić.
Sulejmani en Cvitanich zitten allebei toch bij KickUnit?
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html

jamie

Bericht door jamie » zo okt 11, 2009 3:58 pm

Donkey Shot schreef:Lemic in een nobody die door joey veel te veel credits aangesmeerd krijgd.
Waarom kwam die nobody dan zo vaak ik het nieuws toen hij nog bij PSV zat? Als het zo een nobody is dan waarom moest Reker het steeds over de invloed van Lemic hebben? Als het een nobody is dan waarom had hij zo veel controle over Gomez bvb?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 11, 2009 4:01 pm

O, is Cvitanich dan weg bij Essel?

http://www.esselsoccer.nl/Pages/Lang/NL ... spx?ID=137

Zie 'onze' spelers niet bij KickUnit:

http://www.kickeurope.com/12.html

Rooie

Bericht door Rooie » zo okt 11, 2009 4:03 pm

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 11, 2009 4:09 pm

Marillion schreef:Diezelfde linkerkant dus waar we alle vertrouwen in Sulejmani hebben. Hmmm...het in kaart brengen van de markt is natuurlijk altijd goed. Maar wat mij betreft gaat Jol het seizoen maar eens afmaken met wat er nu beschikbaar is. Sterker nog, probeer de groep contractspelers eerst maar eens wat kleiner te maken.
Jol heeft toch juist aangegeven dat Sulejmani geen linksbuiten is? Niet voor niets speelt Sulejmani of op rechts of in de spits.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo okt 11, 2009 4:12 pm

jamie, Lemic is volgens andere betrouwbare bronnen niet eens in het bezit van een FIFA-licentie. Hij mag dus niet eens als zaakwaarnemer optreden. Denk je nou werkelijk dat Jovica Radonjić tegen Lemic zegt "Vriend Vlado, ik heb een speler Miki en die wil ik verpatsen aan Ajax, kom en deel in de winst." klinkt niet echt waarschijnlijk hé? Dat de voorzitter van heerenveen de naam lemic gebruikt is om zichzelf schoon te wassen naar zijn supporters toe is ook logisch te noemen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 11, 2009 4:13 pm

Voor zover ik weet heeft Lemic (inmiddels) zijn FIFA-licentie.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 11, 2009 4:16 pm

Donkey Shot schreef:jamie, Lemic is volgens andere betrouwbare bronnen niet eens in het bezit van een FIFA-licentie. Hij mag dus niet eens als zaakwaarnemer optreden. Denk je nou werkelijk dat Jovica Radonjić tegen Lemic zegt "Vriend Vlado, ik heb een speler Miki en die wil ik verpatsen aan Ajax, kom en deel in de winst." klinkt niet echt waarschijnlijk hé? Dat de voorzitter van heerenveen de naam lemic gebruikt is om zichzelf schoon te wassen naar zijn supporters toe is ook logisch te noemen.
Natuurlijk niet, joh. PSV heeft Lemic jarenlang voor niets betaald. :hypocrite.gif:

Lemic is tussenpersoon. En Ajax doet 'gewoon' zaken met hem, hoor.

http://www.vkblog.nl/bericht/252263/Een ... parkeerdek

jamie

Bericht door jamie » zo okt 11, 2009 4:16 pm

Natuurlijk klinkt het wel waarschijnlijk. Zo iets is heel normaal in de zaken wereld of zelfs in de real estate business. Als ik met een klant kom bij een makelaar dan kan ik BVB commission krijgen.

Misschien heeft Lemic geen FIFA makelaar lisence maar hij zit dus echt wel in dat wereldje. Moet ik je bronnen geven? En trouwens, Lemic was ook gespot bij de Arena toen Sulejmani tekende bij Ajax. Wil je daar ook een bron voor hebben? Zo kunnen we wel door blijven gaan maar het is toch echt overduidelijk dat Lemic in de handel van spelers zit, of niet?

jamie

Bericht door jamie » zo okt 11, 2009 4:19 pm

Bertje schreef:Voor zover ik weet heeft Lemic (inmiddels) zijn FIFA-licentie.
Hij staat nog niet op de official lijst:
http://www.fifa.com/aboutfifa/federatio ... ter=l.html

Er staat wel een Zoran Lemic op. Misschien familie?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 11, 2009 4:25 pm

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo okt 11, 2009 4:28 pm

joey schreef:Lemic is tussenpersoon. En Ajax doet 'gewoon' zaken met hem, hoor.

okee dan, een blogje door ene charles en willem [zonder achternaam?] wordt opgevoerd als case cracker!!! jezus joey, je zou kinderboeken schrijven, niet lezen!

jamie

Bericht door jamie » zo okt 11, 2009 4:28 pm

joey schreef:
Donkey Shot schreef:jamie, Lemic is volgens andere betrouwbare bronnen niet eens in het bezit van een FIFA-licentie. Hij mag dus niet eens als zaakwaarnemer optreden. Denk je nou werkelijk dat Jovica Radonjić tegen Lemic zegt "Vriend Vlado, ik heb een speler Miki en die wil ik verpatsen aan Ajax, kom en deel in de winst." klinkt niet echt waarschijnlijk hé? Dat de voorzitter van heerenveen de naam lemic gebruikt is om zichzelf schoon te wassen naar zijn supporters toe is ook logisch te noemen.
Natuurlijk niet, joh. PSV heeft Lemic jarenlang voor niets betaald. :hypocrite.gif:

Lemic is tussenpersoon. En Ajax doet 'gewoon' zaken met hem, hoor.

Even een vraagje. Die Mino Raiola was toch ook bij veel (ex) Ajacieden betrokken? Was hij nou zoveel beter dan een Lemic?

Op zich maakt het me echt niks uit zolang we goede spelers kunnen krijgen van zo een makelaar. Als Lemic met een Gomez of een Alex op de proppen kan komen dan zou ik daar absoluut geen nee tegen zegen. Jij wel Joey?

jamie

Bericht door jamie » zo okt 11, 2009 4:31 pm

Donkey Shot schreef:

okee dan, een blogje door ene charles en willem [zonder achternaam?] wordt opgevoerd als case cracker!!! jezus joey, je zou kinderboeken schrijven, niet lezen!
Ik heb die blog niet gelezen en ik zeg ook niet dat Ajax absoluut geen zaken moet doen met een Lemic maar hoe kan je met een "straight face" zeggen dat Lemic geen spelers makelaar is en dat hij niks te doen heeft met Ajax spelers of transfers. We laten je bron na bron zien en niks is goed genoeg voor jou.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 11, 2009 4:41 pm

Willem Vissers en Charles Bromet zijn twee voetbaljournalisten die voor de Volkskrant schrijven. Charles Bromet is de vaste Ajax-volger van die krant.

Nee, Mino Raiola is niet veel beter, is ook een boef. Hij was persona non grata bij Ajax, maar is in de slipstream van Jol binnengekomen. Dit betekent overigens niet dat Lemic buitenspel staat.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo okt 11, 2009 5:11 pm

jamie schreef:Ik heb die blog niet gelezen en ik zeg ook niet dat Ajax absoluut geen zaken moet doen met een Lemic maar hoe kan je met een "straight face" zeggen dat Lemic geen spelers makelaar is en dat hij niks te doen heeft met Ajax spelers of transfers. We laten je bron na bron zien en niks is goed genoeg voor jou.
ik heb geen overtuigend bewijs gezien van welke media dan ook om aan te nemen dat lemic wel zaakwaarnemer is van Sulejmani. Wat ik wel weet is dat Jovica Radonjić genoemd is voor Miki's deal met Ajax, dat hij daarna ook nog zijn zaakwaarnemer was.

En dat ik de media niet geloof heeft alles te maken met Arouna Koné, je weet wel die in augustus 2004 ten dode opgeschreven speler. Hartpatiëntje toch, Hugo Borst? En hier wisten we het ook allemaal zo zeker... behalve deze jongen dus. Een site waar we het allemaal met elkaar eens zijn, begint al heel snel te vervelen, jamie

jamie

Bericht door jamie » zo okt 11, 2009 5:19 pm

Een Kuipers, voorzitter van Heerenveen, geeft zelf aan dat Lemic betrokken was bij de transfer van Sulejmani naar Ajax. Als mensen die betrokken waren op het hoogste nivo bij deze transfer dit aangeven dan lijkt me dat toch wel genoeg "bewijs".

Maar ja, jij gelooft Kuipers niet omdat "zichzelf schoon te wassen naar zijn supporters toe is ook logisch te noemen." Waar is je bron voor dit? Ik geloof zo'n voorzitter toch echt meer want hij was er bij betrokken. Jij ook?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo okt 11, 2009 5:30 pm

Kuipers had heel veel recht te lullen, Miralem weg, Afonso Alves weg er wat deed Heerenveen met de miljoenen?

999

Bericht door 999 » zo okt 11, 2009 5:53 pm

Donkey Shot schreef:

Prins Charles en Willem Alexander ?.
Blij met de punten ...

jamie

Bericht door jamie » zo okt 11, 2009 6:00 pm

Donkey Shot schreef:Kuipers had heel veel recht te lullen, Miralem weg, Afonso Alves weg er wat deed Heerenveen met de miljoenen?
Dus dan komt hij maar plotseling op de proppen met de naam Lemic? Beetje ver gezocht. En trouwens, lijkt me echt heel onwaarschijnlijk dat hij leugens zou verspreiden in de pers over Lemic want dan kan Lemic gelijk Kuipers en Heerenveen aanklagen in court.

Plaats reactie