Italië
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Italië
Na deze verkeerde keuze zal KJ misschien genoegen moeten nemen met een kleinere club in Duitsland of Engeland of terug gaan naar AJAX.
Nou, het Arsenal wat ik zie spelen speelt voor 90% op de helft van de tegenstander .. ZSoGZlatan Son of God schreef:Bij Arsenal kan hij de meters niet belopen. Spel schommelt te veel op en neer en dat kan hij niet belopen.999 schreef:Nou, ik heb geen glazen bol, maar Arsenal lijkt me wel een club voor KJH.Veel spelers die voorbereiding in hun bagage hebben zitten.Maar goed, denk niet dat we het nooit gaan weten .. KJH is het grote geld gewend en heb het idee dat ie dat niet wil loslaten.Zlatan Son of God schreef:Dan zijn we het eens. Voor mij is er ook geen andere.. Arsenal wordt vaak genoemd, maar daar gaat hij helemaal het niet redden.
Blij met de punten ...
Dat zou het beste zijn.Eigenlijk zou het scenario voor KJH moeten zijn dat de trainer van AC Milaan nu ontslagen wordt en zijn opvolger het niet ziet zitten in KJH zodat ie in de winterstop weg kan ( mag ) ...brigade zuid schreef:Na deze verkeerde keuze zal KJ misschien genoegen moeten nemen met een kleinere club in Duitsland of Engeland of terug gaan naar AJAX.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Klopt, maar zie je ook hoe de aanvallen beginnen.. Ze zakken redelijk ver in om er heel snel uit te gaan en ik denk dat KJH daarin verzuipt.999 schreef:
Nou, het Arsenal wat ik zie spelen speelt voor 90% op de helft van de tegenstander .. ZSoG
Nou, dat inzakken vind ik best meevallen.Arsenal zal best eens terug moeten verdedigen, maar probeert toch altijd vroeg druk te zetten en balbezit te heroveren.Maar goed .. we kunnen aan de gang blijven .. KJH zit bij Milaan ..Zlatan Son of God schreef:Klopt, maar zie je ook hoe de aanvallen beginnen.. Ze zakken redelijk ver in om er heel snel uit te gaan en ik denk dat KJH daarin verzuipt.999 schreef:
Nou, het Arsenal wat ik zie spelen speelt voor 90% op de helft van de tegenstander .. ZSoG
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Idd.. KJH zou moeten gaan presteren wil hij nog wat betekenen in Oranje. Want op deze manier raakt hij denk ik snel uit beeld.
Als Van Nistelrooij fit wordt en blijft, is Huntelaar denk ik gezien.Zlatan Son of God schreef:Idd.. KJH zou moeten gaan presteren wil hij nog wat betekenen in Oranje. Want op deze manier raakt hij denk ik snel uit beeld.
Het stinkt aan alle kanten!
Tamelijk bizar is dat op zich wel, Huntelaar heeft ook bij oranje een ongelooflijk gemiddelde en het zal niet lang duren voordat hij topscoorder aller tijden is, als hij in dit tempo doorgaat
I think I lost my fucking headache
Dat zegt weinig. Het hangt van de concurrentie af.
Ruud Geels scoorde meer dan Cruijff. Maar niemand durfde te beweren dat Geels in Oranje moest en niet Cruijff.
Ruud Geels scoorde meer dan Cruijff. Maar niemand durfde te beweren dat Geels in Oranje moest en niet Cruijff.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ontopic:
Napoli lijkt verstandig te worden en smijt vandaag Donadoni eruit na teleurstellende resultaten en als opvolger wordt Mazzarri genoemd. Hij was coach van Samp van 2007-2009 en boekte hele mooie resultaten. Ik denk daarom ook dat ze er zeker op vooruit gaan. Donadoni is namelijk een disaster.
Napoli lijkt verstandig te worden en smijt vandaag Donadoni eruit na teleurstellende resultaten en als opvolger wordt Mazzarri genoemd. Hij was coach van Samp van 2007-2009 en boekte hele mooie resultaten. Ik denk daarom ook dat ze er zeker op vooruit gaan. Donadoni is namelijk een disaster.
Problemen voor Cannavaro:
CONI stelt onderzoek in naar doping Cannavaro
Fabio Cannavaro is positief getest op het gebruik van verboden middelen. Juventus maakte dit donderdag bekend, volgens de club van Cannavaro komt het door een behandeling na een wespensteek.
De dopingautoriteit van het Italiaans Olympisch Comité (CONI) stelt onderzoek in naar de positieve test. Het is daarom nog niet duidelijk of de 36-jarige verdediger woensdag mag meespelen tijdens het WK-kwalificatieduel met Cyprus. Cannavaro was al geschorst voor de wedstrijd tegen Ierland.
Cannavaro werd al eens eerder in verband gebracht met doping. In 2005 kwam er een video naar buiten waarop de verdediger aan de vooravond van de UEFA Cup-finale van 1999 tegen Olympique Marseille (3-0 winst) te zien was met een infuus in de arm.
Bron: vi.nl
CONI stelt onderzoek in naar doping Cannavaro
Fabio Cannavaro is positief getest op het gebruik van verboden middelen. Juventus maakte dit donderdag bekend, volgens de club van Cannavaro komt het door een behandeling na een wespensteek.
De dopingautoriteit van het Italiaans Olympisch Comité (CONI) stelt onderzoek in naar de positieve test. Het is daarom nog niet duidelijk of de 36-jarige verdediger woensdag mag meespelen tijdens het WK-kwalificatieduel met Cyprus. Cannavaro was al geschorst voor de wedstrijd tegen Ierland.
Cannavaro werd al eens eerder in verband gebracht met doping. In 2005 kwam er een video naar buiten waarop de verdediger aan de vooravond van de UEFA Cup-finale van 1999 tegen Olympique Marseille (3-0 winst) te zien was met een infuus in de arm.
Bron: vi.nl
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hij moet oppassen, want dit dreigt een groot fiasco te worden. Een tweede mislukking zou wel eens killing kunnen zijn, wat dat betreft.‘Huntelaar moet wijken voor Adriano of Pavlyuchenko’
Geschreven op zaterdag, 10 oktober om 10:35
Milan zou achter de schermen bezig zijn een vervanger te zoeken voor Klaas-Jan Huntelaar. De spits heeft moeite om in de beginfase van dit seizoen zijn draai te vinden bij de Rossoneri en zou daarom in de winterstop moeten wijken voor Adriano, die bij Flamengo begonnen is aan een tweede jeugd. Roman Pavlyuchenko is tweede keus.
Huntelaar (26) kwam deze zomer over van Real Madrid, waar hij na iets meer dan een halfjaar al op een zijspoor belandde na de komst van diverse grote aankopen. Hij had de kans naar VfB Stuttgart te gaan, maar wilde wachten of een grotere club langskwam voor zijn handtekening. Uiteindelijk contracteerde Milan hem voor vier seizoenen.
Voorlopig staat de doelpuntenteller van de voormalig speler van onder meer SC Heerenveen en Ajax echter nog op nul. Hij startte viermaal in de basis en viel twee keer in, maar lijkt in de pikorde van trainer Leonardo genoegen te moeten nemen met een rol achter Marco Borriello en Filippo Inzaghi. Milan zelf presteert vooralsnog ook matig.
Adriano is daardoor in beeld geraakte om de voorhoede weer op peil te brengen. De Braziliaan verliet Inter een seizoen geleden wegens privé-sores, maar leeft in zijn thuisland weer helemaal op bij Flamengo. In 22 duels scoorde de aanvaller dit seizoen al vijftien keer. In de Serie A bewees hij jarenlang over een goed doelpunteninstinct te beschikken; zowel bij Inter alsook bij Fiorentina en Parma scoorde hij regelmatig.
Een tweede optie voor Milan zou zijn om Huntelaar tijdens de transferperiode in januari in te zetten in een deal met Tottenham Hotspur. De Engelse club zou dan de Russische spits Pavlyuchenko af moeten staan aan Milan. Pavlyuchenko vindt in Londen maar moeizaam zijn draai sinds zijn komst van Spartak Moskou.
VZ
Een mentaal wrak halen lijkt me geen verbetering.
Wat mij betreft is Klaas van harte welkom bij Ajax trouwens.
Wat mij betreft is Klaas van harte welkom bij Ajax trouwens.
Ik snap soms echt niets van de voetbalwereld. Huntelaar heeft werkelijk overal waar hij binnenkwam een soort van aanloopperiode nodig gehad waarna hij op een gegeven moment zijn doelpunten gaat maken. Verder is voor iedereen die hem een paar keer heeft zien spelen perfect duidelijk wat hij wel maar ook wat hij niet kan.
Kortom, je weet als club precies wat je koopt. Als je een speler dan inderdaad zo snel al weer aan de kant zou zetten dan kun je dat geld voortaan net zo goed onder de supporters verdelen of zo.
Kortom, je weet als club precies wat je koopt. Als je een speler dan inderdaad zo snel al weer aan de kant zou zetten dan kun je dat geld voortaan net zo goed onder de supporters verdelen of zo.
Nil volentibus arduum
Helemaal mee eens. KJH is geen groot voetballer maar wel een geweldige afmaker. Zolang die jongen geen bal krijgt, kun je hem niet beoordelen.
Kijk, ik zou het wel begrijpen als ze tot de conclusie kwamen dat er betere spelers zijn dan KJH. Maar dat wisten ze vooraf toch al? Waarom denken ze dat hij 'mocht' vertrekken bij Milan?
Kijk, ik zou het wel begrijpen als ze tot de conclusie kwamen dat er betere spelers zijn dan KJH. Maar dat wisten ze vooraf toch al? Waarom denken ze dat hij 'mocht' vertrekken bij Milan?
Dat lijkt me ook het best. En dan als Suarez vertrekt voor dat geld vleugelspelers halen
I think I lost my fucking headache
En als die vleugelspelers ook maar van een bietje redelijk goede kwaliteit zijn, en niet voor eigen succes gaande pingeldozen, dan durf ik te stellen dat AJAX dik kampioen wordt ..LucaS schreef:Dat lijkt me ook het best. En dan als Suarez vertrekt voor dat geld vleugelspelers halen
Blij met de punten ...
We kunnen ook Suarez houden en Luque, Oleguer, Gabri, Kennedy, Sno, Ogararu, Bruno Silva, Atouba, Pantelic, Lindgren, Rommedahl, Wielaert, Sarpong, Martina, Bodul en Verhoeven dumpen!
Levert je een miljoen of 10 op en 20 miljoen aan salariskosten per jaar.....
IK GELOOF!!!!!!
Komt echt niet. Maak jezelf niets wijs.999 schreef:Hij moet maar terug naar AJAX komen ..
Als Ajax 1 of 2 toppers weet te halen (KJH, VDV, Braafheid, Boula) en Suarez het salaris van Atouba erbij geeft zie ik hem wel blijven hoor. Waarom niet? Gewoon proberen... Waardeer je sterren!!!!!999 schreef:Daar zal Suarez toch anders over denken, over dat houden ...
IK GELOOF!!!!!!
Dat kost je een miljoen of 10. Niemand wil deze spelers hebben voor het geld dat Ajax ze betaalt, dus de contracten zullen afgekocht moeten worden.Rishi schreef:We kunnen ook Suarez houden en Luque, Oleguer, Gabri, Kennedy, Sno, Ogararu, Bruno Silva, Atouba, Pantelic, Lindgren, Rommedahl, Wielaert, Sarpong, Martina, Bodul en Verhoeven dumpen!