AZ 2009-2010
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Re: AZ 2009-2010
Ik kon een kleine glimlach toch niet onderdrukken 

Ik denk in LimburgJöhnk schreef:Wanneer is André Ooijer nou zo goed geworden?![]()
Dat lijkt me ook, ja.999 schreef:Waarom niet ?.In deze poule zitten twee clubs waar een AZ van vorig seizoen met een van Gaal aan het roer gewoon van had gewonnen ..joey schreef:AZ zit in de hoek waar de klappen vallen. Je zou denken dat ze in elk geval van Standard zouden moeten kunnen winnen. Dat wordt nog wat tegen Anderlecht. Misschien is het helemaal niet zo fijn (meer) voor Nederlandse clubs om deel te nemen aan de CL, los van de inkomsten dan.

Feyenoord won in 2002 de UEFA cup, Ajax haalde een jaar erna de kwartfinale na 2 poules overleefd te hebben, AZ haalde in 2005 de halve finale UEFA cup en stond bijna in de finale en hetzelfde geld voor PSV. Het scheelde weinig of die speelden gewoon de Champions League finale.LucaS schreef:Wat een onzin stukje weer van de VI. Het Nederlandse voetbal staat iets lager op de Europese ranglijst omdat Ajax een paar jaar zwaar onder haar kunnen heeft gepresteerd, de rest doet het net zo goed/slecht als al 30 jaar het geval is. En het verschil is niet gigantisch, Nederlandse clubs hebben best nog mogelijkheden in de CL. Zelfs het matige Ajax van vorig seizoen was prima partij voor de CL uitvallers OM en Fiorentina.
Met een beetje beleid en visie kom je al een heel end.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- martijn401
AZ leeft net iets te kort op
De vastberadenheid, of noem het bravoure, waarnaar AZ weken lang zocht, was er gisteravond plotseling weer aan het begin van de tweede helft tegen Standard Luik.
De opleving leek lang voldoende voor een overwinning. In blessuretijd kreeg de crimineel Moussa Traore helaas voor de thuisploeg een niet te missen kans.
Dat juist hij de gelijkmaker maakte, was extra wrang. Twee minuten daarvoor zette hij bewust de noppen van zijn rechterschoen in het dijbeen van de op de grond liggende Klavan. Het was een schandalige overtreding, niet gezien door scheidsrechter Stark.
De treffer van de Afrikaan was daardoor nog pijnlijker dan hij al was voor AZ. Want de landskampioen leek eindelijk weer opgestaan.
Waar dat zelfvertrouwen na rust nu ineens vandaan kwam? Het leek erop of vooral de spitsen El Hamdaoui en Dembélé tot nieuwe inzichten waren gekomen. De rest trok er zich enigszins aan op.
De fluwelen Marokkaan hervond iets van de zo noodzakelijke flair in zijn acties. De ambitieuze Belg besloot wat meer in dienst van het elftal te spelen. De puzzel leek ineens te kloppen. Alsof het allemaal aan die twee had gelegen, dat de landskampioen er een maand of twee bij liep als een degradatiekandidaat. Maar toch, het feit dat El Hamdaoui opstond, maakte veel uit. De spits is een van de beste, zo niet de beste speler van de eredivisie. Vooral dankzij zijn brille werd AZ vorig jaar kampioen. Want laten we eerlijk zijn; zo sober, simpel en vaak onaantrekkelijk als de Alkmaarders dit seizoen speelden, kwamen ze vorig jaar onder Louis van Gaal ook voor de dag. Ze waren toen echter effectiever en gaven achterin minder weg.
In de wedstrijd tegen Standard leek AZ weer een beetje op de ploeg die zo hartstochtelijk kampioen werd. Die opleving duurde lang genoeg om vertrouwen uit te peuren voor het verdere verloop van de competitie in de eredivisie. (CHRIS VAN NIJNATTEN)
30/09/09 07u35
Hahahaha wat een crap. Wat is de bron? AZkidz.nl?
EDIT: Ik zie het al, Chris van Nijnatten. Ik ken zijn naam en hij schijnt veel stukken te schrijven maar dit vind ik echt wel een heel erg slecht stuk, hoor. Mijn hemel.
EDIT: Ik zie het al, Chris van Nijnatten. Ik ken zijn naam en hij schijnt veel stukken te schrijven maar dit vind ik echt wel een heel erg slecht stuk, hoor. Mijn hemel.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Bijna. A(Zki)d(z).nl
- martijn401
bron AD.nl Chris van Nijnatten. Ik moest er ook smakelijk om lachen.
Van Nijnatten is met afstand de slechtste journalist van AD Sportwereld, hij is niet voor niets weggepromoveerd tot chef voetbal. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
En nou lopen de klanten van onze geite wollen sokken Dirk Slacht Bank ook nog weg
Wat AZ en z'n sponsor allemaal in een paar maanden na het kampioenschap meemaken

Wat AZ en z'n sponsor allemaal in een paar maanden na het kampioenschap meemaken

Zoonlief timmert langzaam aan de weg.... http://www.brabant10.nl/UitzendingGemis ... emsID=1930Duke schreef:Van Nijnatten is met afstand de slechtste journalist van AD Sportwereld, hij is niet voor niets weggepromoveerd tot chef voetbal.
www.sportwereld.nlKoeman stuurt El Hamdaoui naar huis
ALKMAAR - Mounir El Hamdaoui maakt zaterdag geen deel uit van de selectie van AZ voor het treffen met NAC. De topscorer van vorig seizoen is niet ziek of geblesseerd, maar door trainer Ronald Koeman uit de selectie gezet.
El Hamdaoui kwam zaterdagmiddag te laat aan bij het DSB-stadion en kreeg van Koeman te horen dat hij rechtsomkeert kon maken vanwege disciplinaire redenen.
Jeremain Lens speelt wel tegen NAC. In de aanval is ook Moussa Dembélé van de partij. Door de afwezigheid van El Hamdaoui heeft Koeman Graziano Pellè alsnog aan de selectie toegevoegd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Weer zo’n kwiebus met een veels te groot ego. Matten op de training, ruzie maken met de spitsentrainer, uit je bol gaan als je een keer gewisseld wordt en nu dit weer, he sukkel er zit geen I in TEAM.
YNWA
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
Wauw, wat zijn wij Ajacieden toch sluw.

- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik zal het maar verklappen. Ik heb een dag voor het CL duel van AZ alle hypotheken van DSB verdubbeld. Daardoor scoorde Luik in de 90e minuut de 1-1.
Voor degenen op het werk of zonder geluid, wat missen we?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Een AZ-supporter die beweert dat de heisa rondom DSB vanuit de media opgetrommeld is door Ajacieden. "Ajax zit door heel de media heen en die veroorzaken zoiets. En dan ook nog precies voor de Champions League wedstrijd." Zoals ik al zei: wat zijn wij toch ook sluw.
Een echte aanrader om thuis nog even te kijken.
Een echte aanrader om thuis nog even te kijken.

Er komt een NOVA-reporter bij het stadion van az, en hij wilt wat vragen m.b.t. de DSB-zaken. Die man geeft aan dat ze er alleen maar komen om herrie te schoppen en onrust te kweken, een dag voor een CL-wedstrijd. En weet je waarom ze dat doen? Omdat er bij de media allemaal ajax-georiënteerde mensen werken, en dat zijn er een heleboel.. 

Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
Kostelijk.
Heb de link naarmezelf gemailed voor vanavond.

Heb de link naarmezelf gemailed voor vanavond.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Weet je wat nog het mooie is? Het is geen jochie van 18, maar een volwassen vent van een jaar of 60.
Ik vind het daarbij en daarnaast nog wat triester/verontrustender dat deze man nog enigszins lijkt te beschikken over een gemiddeld tot boven gemiddeld intelligentie niveau. Schijn bedriegt of gewoon verblindende haat?El Clavo schreef:Weet je wat nog het mooie is? Het is geen jochie van 18, maar een volwassen vent van een jaar of 60.

HET IS EEN COMPLOT, IK KAN HET NIET MEER VOOR ME HOUDEN, STRAKS KOMEN WE DE WERELD OVERNEMEN MUHAHAHAHA VERBERG JE SNEL IN JE SCHUILKELDERS VOOR HET TE LAAT IS!! We zitten overal!
mafketel..

Ik vind hem in zoverre gelijk hebben dat ik niet snap wat ze daar komen doen als ze iets over DSB willen weten.
- Liberty
- Contacteer:
AZ, Scheringa en de DSB. Het is allemaal nauw met elkaar verbonden. Als de DSB valt, dan is Scheringa financieel waarschijnlijk gezien en heeft AZ een groot probleem, lijkt mij.
Tijd voor iets nieuws.
Maar wie van AZ kan iets nuttigs zeggen over DSB? Ze hebben toch ook niet bij Feyenoord gestaan toch Fortis onderuit ging?
Ik vind de begroting van AZ trouwens niet zo hoog, ik kan me haast niet voorstellen dat ze nu met het nieuwe stadion nog zo afhankelijk zijn van DSB dat ze niet zouden kunnen overleven.
Ik vind de begroting van AZ trouwens niet zo hoog, ik kan me haast niet voorstellen dat ze nu met het nieuwe stadion nog zo afhankelijk zijn van DSB dat ze niet zouden kunnen overleven.