Nou, weet niet.Kijk men valt hier regelmatig terug op vroeger.Maar vroeger waren er van die drie kansen er twee ingegaan.En dan sta je heel anders op hetveld natuurlijk na zo'n wedstrijdje van Donderdag.Ajaciedjuh schreef:Een scorende / creatieve middenvelder is ook welkom. Het liefst met kopkracht.999 schreef:Tja. links om rechts om we missen een killer in de voorhoede.Eentje die wel raad zou weten van die drie kansen het eerste kwartier.wimpey schreef:Zo´n statische ploeg als Roda moet je met dynamiek aan gort spelen. Echter, we speelden met Aisatti, Sulejmani en Pantelic.
Had trouwens de indruk dat Ajax moe was. Zowel lichamelijk als in de koppies. Van de zonnige zijde, de voorgaande seizoenen hadden we deze pot verloren.
Dan kun je lekker uitbouwen naar een grotere score.Dat, en daar heb ik het al meer over gehad, dat mis ik nog steeds bij dit AJAX.Dat zoeken of doorpassen naar de betere vrije man.
Zo'n kans van Sulemani b.v. ik denk dat in het verleden men dan wel de bal naar Pantalic had gespeeld, juist omdat die de bal er maar in hoeft te lopen, juist omdat dat van de kans een open kans maakt ..